LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] canaldigitaal schakelt ontvangers uit?
canaldigitaal schakelt ontvangers uit?
canaldigitaal is bezig om alle andere ontvangers die geen canaldigitaal goedgekeurde ontvanger zijn te storen.
meerdere ontvangers hebben last van uitval of dat sommige zenders niet meer werken.
De reden is een beveiligingspatch van canaldigitaal??
mensen die een ander merk ontvanger hebben en keurig hun abonnementsgeld aan canaldigitaal betalen zijn hier dus de dupe van.
En dat alleen omdat ze geen goedgekeurde ontvanger zouden hebben volgens canaldigitaal???
Diverse kennisen van mij hebben nu de laatste weken last van uitval bij zappen van de zenders.
KAN DIT ZOMAAR????
meerdere ontvangers hebben last van uitval of dat sommige zenders niet meer werken.
De reden is een beveiligingspatch van canaldigitaal??
mensen die een ander merk ontvanger hebben en keurig hun abonnementsgeld aan canaldigitaal betalen zijn hier dus de dupe van.
En dat alleen omdat ze geen goedgekeurde ontvanger zouden hebben volgens canaldigitaal???
Diverse kennisen van mij hebben nu de laatste weken last van uitval bij zappen van de zenders.
KAN DIT ZOMAAR????
Re: canaldigitaal schakelt ontvangers uit?
tuurlijk geloof je het zelf?
helaas wel kijk maar eens in het satellite blad van deze week bij de lezerspost daar staat exact wat ik ook al heb gemerkt.
Ook mijn satelietontvanger (mvision E+) kan geen RTL4, RTL5 en Talpa meer ontvangen, en gaat dan voortdurend rebooten. Ik begrijp van een forum dat al dit soort onvangers dit doen.
Ikbegrijp dat Canal Digitaal dit veroorzaakt. Dat zou belachelijk zijn.
Want je koopt teneerste een kaart van 80 euro en vervolgens schaf je een abbonnement aan. Maar omdat Canaal Digitaal alleen zaken doet met alleen zijn eigen ontvangers werken ze de anderen tegen. Tros radar kan je dit in de belangstelling brengen want velen worden hierdoor gedupeerd.
Frans4all
Ikbegrijp dat Canal Digitaal dit veroorzaakt. Dat zou belachelijk zijn.
Want je koopt teneerste een kaart van 80 euro en vervolgens schaf je een abbonnement aan. Maar omdat Canaal Digitaal alleen zaken doet met alleen zijn eigen ontvangers werken ze de anderen tegen. Tros radar kan je dit in de belangstelling brengen want velen worden hierdoor gedupeerd.
Frans4all
Ik heb al heel lang de neus vol van CanalDigitaal. Ik heb ooit een officiële SECA satelliet-ontvanger van Philips gehad. Ik betaalde me blauw aan abonnementskosten en had bijna altijd zwart beeld. Als er problemen met de smartcard waren, kon je zelfs niet naar de vrije satelliet-zenders kijken. Schandalig! Ik vond de beeld- en geluidskwaliteit maar matig vergeleken met buitenlandse vrije zenders.
Ik hing meer aan de telefoon met Canal+ dan dat ik TV kon kijken. Het lag allemaal aan mij en de apparatuur. Jaja!
Op de Sirus satelliet (ja er is meer daarboven als alleen de ASTRA!) kun je zelfs al DTS ontvangen, terwijl ze hier in Nederland de audio/video synchronisatie nog niet eens voor mekaar krijgen.
Van alle ellende heb ik me maar weer een kabelabonnementje gepakt. Moderne TVs hebben zoveel audio/video filters, die maken zelfs van een VCDeetje een perfect beeld!
Groetjes.
Ik hing meer aan de telefoon met Canal+ dan dat ik TV kon kijken. Het lag allemaal aan mij en de apparatuur. Jaja!
Op de Sirus satelliet (ja er is meer daarboven als alleen de ASTRA!) kun je zelfs al DTS ontvangen, terwijl ze hier in Nederland de audio/video synchronisatie nog niet eens voor mekaar krijgen.
Van alle ellende heb ik me maar weer een kabelabonnementje gepakt. Moderne TVs hebben zoveel audio/video filters, die maken zelfs van een VCDeetje een perfect beeld!
Groetjes.
Ik kreeg vandaag een brief in bezit over een bijdrage van 30 euro p/jaar.
Ik moet toegeven ik heb een gratis card gekregen door omruil oude.
Mijn ontvanger Nokia werkt goed samen met de card.
Laatst werd ik zeer correct behandeld bij het opnieuw activeren ,werd zelfs gebeld via GSM.
Dusver was ik niet ontevreden ,maar nu dat ze door middel van beperkingen je willen verplichten tot betaling vind ik niet
de juiste benadering.
Ze hadden tenminste dit eerder kunnen vertellen,en minder kostbaar.
b.v 10 euro p/jaar
Ook het verhaal het is goedkoop, satelliet tv dat is grote nonsens.
1 / dure satelliet ontvanger
2/ schotel m lnb met toebehoren
3/montage kosten en instellings/afstellings kosten.
Kosten van een paar jaar geleden schatting F 800 tot 900 gulden.
Dan had ik geluk dat een kennis mij heeft geholpen anders was ik nog meer kwijt geweest.
Je bent veel geld kwijt ,maar omdat de inkomsten teruglopen van de betaal pakketten gaan ze proberen het op deze manier te stelen .
In de europese wetgeving staat dat ieder recht heeft vrije nieuwsgaring
Maar canal digitaal schend( beperkt) toch duidelijk dit recht.
Ook erger ik me kapot aan hun reclame zoals ::::
kiest u via onze website voor een extra zenderpakket dan ontvangt u dit pakket tot 1 mei gratis!
Hiervan ga ik kokhalzen,er is niets gratis je moet er uit eindelijk toch voor betalen!!!
Dit moet juridisch of in het het parlement iets aan worden gedaan.
Dit is geen taak voor een bezitter van deze apparatuur
alle bezitters , weiger deze beperking en betaal niet!!!
Ik moet toegeven ik heb een gratis card gekregen door omruil oude.
Mijn ontvanger Nokia werkt goed samen met de card.
Laatst werd ik zeer correct behandeld bij het opnieuw activeren ,werd zelfs gebeld via GSM.
Dusver was ik niet ontevreden ,maar nu dat ze door middel van beperkingen je willen verplichten tot betaling vind ik niet
de juiste benadering.
Ze hadden tenminste dit eerder kunnen vertellen,en minder kostbaar.
b.v 10 euro p/jaar
Ook het verhaal het is goedkoop, satelliet tv dat is grote nonsens.
1 / dure satelliet ontvanger
2/ schotel m lnb met toebehoren
3/montage kosten en instellings/afstellings kosten.
Kosten van een paar jaar geleden schatting F 800 tot 900 gulden.
Dan had ik geluk dat een kennis mij heeft geholpen anders was ik nog meer kwijt geweest.
Je bent veel geld kwijt ,maar omdat de inkomsten teruglopen van de betaal pakketten gaan ze proberen het op deze manier te stelen .
In de europese wetgeving staat dat ieder recht heeft vrije nieuwsgaring
Maar canal digitaal schend( beperkt) toch duidelijk dit recht.
Ook erger ik me kapot aan hun reclame zoals ::::
kiest u via onze website voor een extra zenderpakket dan ontvangt u dit pakket tot 1 mei gratis!
Hiervan ga ik kokhalzen,er is niets gratis je moet er uit eindelijk toch voor betalen!!!
Dit moet juridisch of in het het parlement iets aan worden gedaan.
Dit is geen taak voor een bezitter van deze apparatuur
alle bezitters , weiger deze beperking en betaal niet!!!
nergens last van met een topfield 4000 pvr en een dreambox.
Ze hebben de macht in handen........ook wij kregen vandaag zo'n brief, ook wij betaalden nooit een bedrag per jaar, wij hebben hem ca 8 jaar geleden (de schotel) aangeschaft, de kaart gekocht van canal digital en dat was het.....
Daarom stonden wij vandaag wel erg raar te kijken, maar weet je als je niet betaald, gaan ze je pesten.......om het beeld op zwart te zetten enz enz enz, dus hebben we maar betaald.
ZIJ HEBBEN DE MACHT!!!!!! kan radar hier iets aan doen? waarom moeten wij ineens gaan betalen?
vr.gr. diny
Daarom stonden wij vandaag wel erg raar te kijken, maar weet je als je niet betaald, gaan ze je pesten.......om het beeld op zwart te zetten enz enz enz, dus hebben we maar betaald.
ZIJ HEBBEN DE MACHT!!!!!! kan radar hier iets aan doen? waarom moeten wij ineens gaan betalen?
vr.gr. diny
Hahaha... de dreambox, ik wou er al niet over beginnen! Je begrijpt wat ik bedoel...Geplaatst op 18 Mrt 2006 11:35 door andree
nergens last van met een topfield 4000 pvr en een dreambox.
Groetjes.
ugc het moederbesdrijf van upc heeft de activiteiten van canal+ overgenomen, dit zegt genoeg over wat eenieder die er mee te maken heeft wat dit inhoud.
zien onderstaande link
http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=404448
zien onderstaande link
http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=404448
Ja hoor... Alweer een nieuwe decoder kopen en de consument maar op NOG MEER kosten jagen!Geplaatst op 18 Mrt 2006 18:02 door agro
ugc het moederbesdrijf van upc heeft de activiteiten van canal+ overgenomen, dit zegt genoeg over wat eenieder die er mee te maken heeft wat dit inhoud.
Bedankt voor de informatie.
Groetjes.
Amerikaanse maffia UPC is eigenaar geworden, vandaar.
Heb klacht ingediend bij NMa en Opta.
Doen er niets mee. Kunnen alleen KPN pesten.
Heb klacht ingediend bij NMa en Opta.
Doen er niets mee. Kunnen alleen KPN pesten.
Ook wij kunnen sinds afgelopen maandag geen Nederlandse zenders meer ontvangen. Heb contact opgenomen met Canal Digitaal. Zij ontkennen dat bepaalde decoders worden 'gestoord' en lieten ons uitsluitend weten dat wij de smartcard maar even in een andere ontvanger moesten testen (tuurlijk, iedereen heeft toch twee ontvangers in huis?) en als dit niet zou werken moeten we maar terug naar het verkooppunt. Heeft iemand het probleem al kunnen oplossen en zo ja, hoe???
-
- Contacteer:
Amerikaanse maffia UPC is eigenaar geworden
tjonge jonge wat is u dom.
UPC en CanalDigitaal hebben NIETS met elkaar te maken..!!!!!!!!!
Canal+ is overgenomen door UPC en hebben er Film1 van gemaakt.
Canal+ en CanalDigitaal hadden ook al NIETS met elkaar te maken.
Lees de media toch eens goed ipv zomaar wart onzin uit te kramen.
bij wie moet je dan een canal + abonnement nemen voor op de schotel??
Canal Digitaal is idd niet overgenomen door UPC, maar het probleem van het uitvallen van zenders (waaraan Canal Digitaal niets zegt te kunnen doen!) is hiermee niet opgelost.
Bij de Neckerman misschien? LOL geintje!Geplaatst op 29 Mrt 2006 21:05 door boldman
bij wie moet je dan een canal + abonnement nemen voor op de schotel??
Ok, nu ff serieus...
Ik denk dat CanalDigitaal aan het experimenteren is met nieuwe decodeer-sleutels: dit is informatie die opgeslagen wordt op de smartcard om gecodeerde uitzendingen te kunnen decoderen. Het is een ingewikkeld technisch verhaal, dus laat ik het maar simpel houden.
CanalDigitaal wil alleen dat officiële ontvangers werken (de Philips is er één van). Dus wat doen ze? Juist... Nieuwe technieken ontwikkelen zodat "illegale" receivers zwart beeld geven. Ze zullen dit nooit toegeven, maar het is een feit. Het zijn mijns inziens boeven!
Er zijn mogelijkheden om toch te kunnen blijven kijken naar Nederlandse zenders op de satelliet. CanalDigitaal verkoopt zogenaamde CAMs (dat zijn insteekmodules voor "vrije" ontvangers) die zouden moeten werken voor alle satellietapparatuur.
Het probleem is dat nieuwe codeernormen (en sleutels) regelmatig gekraakt (foei!!!) worden. Als dit het geval is, moet Canal (begrijpelijk) actie ondernemen en dan krijg je dit gesodemieter...
Groetjes.