LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ruudhend
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 sep 2003 10:46

Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door ruudhend »

Verwijderd
Laatst gewijzigd door ruudhend op 18 feb 2013 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Helmer
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 jun 2004 15:48

Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door Helmer »

ik zou zeggen kijk eens op onze website -> www.tele2klachtgroep.nl

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door Consumentt »

Ik zou zeggen kijk eens op onze website -> www.tele2klachtgroep.nl
Doe geen moeite om op die link te klikken. Die Tele2klachtgroep is net zo'n bagger als Tele2 zelf.
Ze pretenderen iets voor je te kunnen doen, maar dat heeft hetzelfde resultaat als naar de helpdesk van Tele2 bellen: alleen beloftes maar met een resultaat van 0.0000.....................................................0

En als je klacht op dat forum dan wordt je door de beheerders afgez*ken en verbannen.

Helmer
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 jun 2004 15:48

Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door Helmer »

Kijk daar hebben we hem weer :) Heb jij echt niets beters te doen dan alleen maar te zeuren en te zieken?

Ik ben al lang blij dat jij niet meer welkom bent. Overigens wel vreemd, één user, maar wel vanaf 10 ipadressen posten. Heb je wat te verbergen ofzo?

ruudhend
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 sep 2003 10:46

Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door ruudhend »

Als je door de provider, in dit geval Tele2, wordt behandeld als een
stuk stront, dan blijft er geen andere mogelijkheid over om op forums
te zieken en te zeuren.
Klagen bij de klantenservice heeft namelijk geen zin. Daar horen ze je
wel maar LUISTEREN ho maar !!!

En vanaf meerdere IP-adressen posten....
Als je een laptop hebt dan ben je mobiel (zijn die dingen voor bedoeld toch?) Zit je bij de baas; nieuw IP-adres zit je bij meerdere klanten; weer nieuwe IP-adressen...
Tis mischien te technisch voor je.... maar niet zo achterdochtig zijn !!

Ruud

Helmer
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 jun 2004 15:48

Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door Helmer »

is niets technisch aan ben ook niet achterdochtig. Maar dat kinderachtige gezeik is gewoon niet noodzakelijk. Als je om info vraagt krijg je vervolgens niets...geen enkele communicatie vanuit de meneer waar het hier om gaat.

Enneh....wel grappig meerdere ipadressen maar 99% is eindigt met : cust.tele2.nl, zijn dus tele2 adressen. Maakt me verder ook niet uit...

maar wel beetje laag om dan zo op een ander forum gaan lopen zieken terwijl er genoeg mensen zijn die wel baat hebben bij de Tele2KlachtGroep :)

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door Consumentt »

Beste Helmer

Wat betreft die IP nummers: ze zijn bij Tele2 toch aan het rommelen. Ik reset regelmatig mijn modem in de hoop dat er misschien toch iets verbetert. Dat zou een heel goede verklaring zijn dat mijn IP nummer verandert.

Wat betreft mijn opmerkingen: ik ben vanaf de 1e klacht die ik op de Tele2klachtgroep heb gepost aangevallen door jullie. Als je je dat niet meer herinnert dan vraag het maar eens aan je mede beheerders.
Ik heb ook een mail gestuurd met daarin gedetailleerd mijn klachten en klantnummer Tele2. Heb ik daar niets op teruggehoord van jullie.

Als bedrijven en in dit geval forums blijven beweren dat zie iets voor kunnen je betekenen en dat in praktijk dus absoluut niet het geval is dan wordt ik daar een beetje pissig van (wie niet?).
Waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar zodra ik merk dat ik aan het lijntje of voor de gek wordt gehouden dan is het finito.

Als je even terugleest op je forum naar wat ik heb geschreven en wat jullie erop gereageerd hebben dan zul je zien dat ik op een fatsoenlijke manier heb geklaagd. Deze toelichting heb ik ook al in PM's gedaan maar op de een of andere manier schijnt dat niet door te dringen.

Aan het klachtenforum had en heb ik dus niks en binnenkort interesseert het me ook niks meer omdat de termijn in mijn in gebrekestelling aan Tele2 binnenkort is afgelopen en mijn abo daar god zij dank beeindigd kan worden.

@ruudhend: bedankt voor de steun, jij weet tenminste waarover het gaat.

Helmer
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 jun 2004 15:48

Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door Helmer »

Je kunt ook wat positiever ingesteld blijven, maar goed....ik ben blij voor je dat je er binnenkort vanaf kunt.

ruudhend
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 sep 2003 10:46

Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door ruudhend »

Beste Helmer,

Ik heb op jouw aanraden mijn stuk ook op tele2klachtgroep
geplaatst.
Hierop is geen enkele reactie binnengekomen.......
Niet dat ik verwacht dat er iemand op dat forum zit die mijn
problemen kan oplossen.
Eigenlijk zoek ik medestanders om de internet providers eens goed
te kunnen aanpakken. En in mijn geval is dat Tele2.
Voorheen heb ik ook al heftige problemen gehad met Tiscali, waar
alles maar fout ging wat fout kon gaan.

Ik ben dat gerotzooi van deze lui zat.
Het enige waar ze goed in zijn is het verkopen van abonnementen.
Dan ben je een koning. Maar als eenmaal de handtekening is gezet
ben je niet meer dan een klantnummer!!
Het is toch niet normaal dat het internet (en ook het voetbal) bij mij
het al vanaf 12 maart niet doet!!
Ik vind 40 euro per maand geen kattenpies. Daar mag je wat voor
terugverwachten.
En in mijn geval heb ik internet ook nodig voor het uitoefenen van mijn
beroep. En dat maakt het helemaal onacceptabel.
Ik kan nu noodgedwongen niet vanuit huis werken. Voor mijn dochter die op woensdagmiddag altijd bij mij is, moet ik dus maar een oplossing zien te verzinnen!! Ik ben dus niet de enige die de klos
is!!

Enfin... inmiddels begin ik aardig moedeloos te worden van Tele2.
Niets en dan bedoel ik ook niets !! verneem ik van ze !! BAH !!

Ondanks dat jouw reacties mijn problemen niet oplossen, wil ik je
hiervoor toch bedanken (is gemeend hoor)

Gr. Ruud

Helmer
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 jun 2004 15:48

Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door Helmer »

heb je overigens ook een mail gestuurd naar [email protected]?

Ik moet zeggen dat ik persoonlijk niet overdreven veel op het forum zit, maar klachten (die alleen in behandeling kunnen worden genomen via e-mail) worden zeer serieus behandelt. Alleen is het in de communicatie met Tele2 soms een beetje moeilijk....maar goed..wij doen ons best.

ruudhend
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 sep 2003 10:46

Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door ruudhend »

Hi,

Nope nog geen mail gestuurd.
Dat zal ik nog wel ff doen.

Greetzzzz,
Ruud

Helmer
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 jun 2004 15:48

Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door Helmer »

:)

barone
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mar 2006 10:08

Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door barone »

Beste Ruudhend, eindelijk een lotgenoot! Ik had ADSL Family (1048 snelh.) en had nooit problemen. Heb(helaas) de ADSL PLUS abo aangevraagd.Op 3.3.2006 hebben zij het signaal omgezet, waardoor geen internet neer mogelijk was.Op 11-3 hebben ze de modem uitgereikt, maar heeft tot nu toe alleen voor 10-20 min gewerkt, moet steeds resetten. Ik vind ook dat de behandeing van de helpdeskers is flut, en dat hun zg technische dienst zeer traag is.Heb ze sinds 11-3 meerder malen gebeld en gemaild, ontvang steeds vage reakties.Ik overweeg nu vandaag een fikse mailprotest toe te zenden, na overleg met mij rechtsbijstandverzekeraar. En daarna .... de ellende om na opzegging weer om bij een nieuwe adsl provider te beginne!
Let's keep in touch!
L. Barone

ruudhend
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 sep 2003 10:46

Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door ruudhend »

Hi L. Barone,

Ik wens je veel succes.
Op 1 april loopt de termijn af waarbinnen Tele2 mijn problemen moet
hebben opgelost. Ik ga er van uit dat het ze niet gaat lukken en dat
ik dus ook mijn rechtsbijstandverzekering moet gaan inschakelen.
Mochten er bij jou nieuwe ontwikkelingen zijn, dan hoor ik die graag.

Bedankt voor je reply

Greetzzz,
Ruud

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door Consumentt »

Vandaag nog maar eens gebeld. Ik heb gezegd dat ik vanwege alle problemen van dat digitaal pakket af wil en dat ik wil weten hoe ik mijn telefoon weer op analoge lijn terugkrijg.
Dame kijkt in de computer. O u bent al abo vanaf 7 december. U heeft al een paar keer gebeld en er is al een paar keer iets aan de technische dienst doorgegeven.
U kunt bij deze opzeggen, u moet dan gewoon het modem tussen de lijn en de telefoon uithalen en dan kunt u weer bellen.
Ik zal u een retourbox sturen voor het modem.
???????????????????????????????????????????
Ik kon geen bevestiging krijgen. Rararara. Ik ben benieuwd hoe het nu echt gaat aflopen.

Lijkt in ieder geval of ze alle klagers niet kunnen helpen en ze zo maar lozen. Ik hoop alleen niet dat ik dadelijk met een dode lijn zit.

Lahan
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 sep 2005 14:30

Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door Lahan »

Zal ik dan ook maar eens crossposten...

Tele2 is bezig de contracten van bestaande abonnees op slinkse manier open te breken. Het gaat hier dan om abonnees die als extra het dagelijks onbeperkt gratis bellen pakket van 5 euro per maand (voor vaste nummers in Nederland) hebben genomen bij het Voetbal compleet pakket. Met een email waarin 6 maanden gratis het nieuwe IPTV televisiepakket wordt aangeboden staat in de kleine lettertjes te lezen dat als men op dit aanbod ingaat het abonnement met 24 maanden verlengd wordt. Daarnaast is men in het nieuwe abonnement direct de extra optie van dagelijks gratis onbeperkt bellen kwijt en kan men alleen in de avonduren en in het weekeind zonder gesprekskosten bellen. Wel moet dan wel een starttarief betaald gaan worden bij ieder zelf begonnen telefoongesprek. Ook dit laatste is bij de huidige overeenkomst niet van toepassing. Onbekend is overigens of dit starttarief ook zal worden gaan ingevoerd voor mensen die niet op het aanbod van een nieuw contract ingaan en dus het oude contract handhaven.

Al langere tijd waren er geruchten te horen dat de nieuwe eigenaar, het Zweedse Tele2, niet erg gelukkig was met de extra optie om 24 uur per dag zonder enige kosten naar vaste nummers in Nederland te kunnen bellen voor een relatief laag bedrag van 5 euro. De telefoonprovider Tele2 heeft dit altijd als één van de grootste nadelen van het bedrijf Versatel gezien bij de overname. Ook heeft men openbaar enkele vraagtekens gesteld bij de uitgaven van Versatel om de voetbalrechten van de Nederlandse Eredivisie de komende tijd in handen te krijgen. Zo zou er al met diverse andere bedrijven die belangstelling hebben vrijblijvende gesprekken over de voetbalrechten hebben plaatsgevonden.

Helmer
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 jun 2004 15:48

Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door Helmer »

Ehh....het is te hopen dat je lijn niet dood is nee.....sterkte iig!

ruudhend
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 sep 2003 10:46

Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door ruudhend »

Grumpffffffff wat ziet deze jongen in z'n postvakje....
De faktuur van Tele2 over de maand maart!!
Kijk ik op mijn persoonlijke Tele2 pagina bij de orderstatus,
staat er een rood kruisje achter "De verbinding is technisch opgeleverd
door tele2".
Ik moet dus betalen over iets waarvan ze zelf zeggen dat het niet
is opgeleverd!! Ach ja... morgen is de termijn ten einde waarbinnen ze
de boel hadden moeten oplossen. Zo te zien gaat het ze niet lukken.
Ik pak m'n stapel bewijsstukken etc. maar eens en ga ze zo kopieeren.
Alles in een enveloppe met begeleidende brief naar m'n rechtsbijstand
verzekeraar.
En alvast maar eens orienteren op een nieuwe provider.

So far the continuing story of........

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door Consumentt »

Na het rare telefoongesprek van gisteren heb ik mijn vrouw eens op laten bellen naar T2.
Nu moet er weer een brief gestuurd worden om op te zeggen.
Als ik morgen zelf bel dan krijg ik waarschijnlijk weer iets anders te horen.

Maar de helpdesk had nog een verassende instructie: door het toetsen van #21# zou je de digitale lijn kunnen uitschakelen en zou het weer een analoge lijn worden ????
Dat is de KPN code om doorschakelen van je telefoon uit te schakelen.
Het Tele2 sprookjesbos.

@ruudhend; ik zou me niet zo'n zorgen maken over het einde van het abo. Ik heb het idee dat ze het allemaal niet meer kunnen behappen en een soort no-cure no-pay policy voeren. Of te wel: bij problemen die niet 1-2-3 op te lossen zijn mag je meteen kappen.

Alleen jammer dat je niet meteen bij een andere provider kunt verder gaan. En dan nog: welke moet je kiezen???

VOIP en VODSL heb ik in ieder geval van mijn wensenlijstje gehaald, daar wacht ik nog maar een jaartje mee totdat het echt productierijp is.

mito350
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 apr 2006 20:10

Re: Problemen met Tele2 ADSL + Telefonie + Voetbal

Ongelezen bericht door mito350 »

helmer je bent echt een tele2 gestapo :evil:

Gesloten