LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 1,2 actieve distributeurs

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
slimme vogel
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2006 11:58

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door slimme vogel »

Multi level marketing is een geweldige vondst.

waar het botst is de verkeerde uitvoering door winstbejag. Wellness International Network ltd. in het kort WIN, is nu ook bezig. Al ruim 20 jaar claimen ze.

Door verkopers te werven bouw je je eigen bedrijf op. Investeringen vanaf 5000,=. Als je mag aannemen dat iedereen die een uitnodiging ontvangt verkoper wordt heb je binnen afzienbare tijd veel verliezende verkopers. Mensen die slechte verkopers zijn verdienen niets MAAR ZULLEN OOK GEEN TWEEDE KEER 5000,= OP TAFEL LEGGEN om een in te stappen bij een bestaande verkoper.

Als ik dan alleen van Nederland uitga betekent dit dat als ik 10 mensen werf die elk ook weer 10 mensen werven en zo verder. zit ik bij de zesde laag als ik goed tel, op 1 miljoen mensen. als ik dat vertaal naar huishoudens betekent dit dat elk zevende huishouden in Nederland een verkoper is van WIN. Stel je eens voor dat er zoveel bakkers zijn.

Nu zijn de producten gelukkig heel duur zodat de andere zes huishoudens toch nog veel omzet kunnen genereren.

Twee goede vrienden zijn inmiddels verkopers. Een ervan doet het uitstekend en verdient er inderdaad een kapitaal mee. Let wel hij heeft zich voor een ton ingekocht en is ook dagelijks bezig om mensen te werven. Produkten heeft hij nog niet verkocht. Tevens geeft hij aan dat vrienden die hij heeft geworven nu geen vrienden meer zijn. Slechte verkopers inderdaad maar ze hebben wel betaald. Die andere doet het wat minder en heeft tot op heden niets verdiend. Gelukkig was zijn inleg slechts 10.000,=. Hij kan het hebben.

Ik denk erover om ook een mlm bedrijf te beginnen. Als heel Nederland meedoet hoef ik maar 1 euro per huishouden te ontvangen.

hopelijk verschijn ik hier anoniem

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door So be it »

Slimme vogel...., niet boos worden wanneer ik je domme vogel noem...., wanneer je die onzin meent, natuurlijk.! LOL
Multi level marketing is een geweldige vondst.
waar het botst is de verkeerde uitvoering door winstbejag.

Helemaal mee eens.
Als ik dan alleen van Nederland uitga betekent dit dat als ik 10 mensen werf die elk ook weer 10 mensen werven en zo verder. zit ik bij de zesde laag als ik goed tel, op 1 miljoen mensen.

Niet te simpel worden hè? Wanneer de bom valt.... enz.
mlm draait al tientallen jaren, dus zo werkt het schijnbaar niet!
Nu zijn de producten gelukkig heel duur zodat de andere zes huishoudens toch nog veel omzet kunnen genereren.

Praat je nu specifiek over WIN?
Kan het ook geen mlm vinden.
Heb al meer van die verhalen gehoord, ook van de WIN naars zelf!
Twee goede vrienden zijn inmiddels verkopers. Een ervan doet het uitstekend en verdient er inderdaad een kapitaal mee. Let wel hij heeft zich voor een ton ingekocht en is ook dagelijks bezig om mensen te werven. Produkten heeft hij nog niet verkocht. Tevens geeft hij aan dat vrienden die hij heeft geworven nu geen vrienden meer zijn. Slechte verkopers inderdaad maar ze hebben wel betaald. Die andere doet het wat minder en heeft tot op heden niets verdiend. Gelukkig was zijn inleg slechts 10.000,=. Hij kan het hebben.

Nou, misschien wel ''goede'' vrienden..., maar geen slimme vienden hè?
Er zullen altijd mensen zijn die misbruik maken van de goedgelovigheid van mensen. Koppie gebruiken!
Ik denk erover om ook een mlm bedrijf te beginnen. Als heel Nederland meedoet hoef ik maar 1 euro per huishouden te ontvangen.

hopelijk verschijn ik hier anoniem
Hoop het wel voor je, maar je maakte maar een grapje, neem ik aan? LOL

So be it

Gesloten