LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spook rekening ?!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Artonio

Spook rekening ?!

Ongelezen bericht door Artonio »

Ik heb een herinnering gehad van Hoogheemraadschap schieland met dagtekening 30-06-2005 !!

Nu loopt dit soort rekeningen normaal via de eneco en heb alles betaald, alleen ik heb dus geen idee wat ik hier mee aan moet?!

A: Ik kan deze rekening dus totaal niet plaatsen,
B: NOOIT eerder een rek. gehad en
C: is het wettelijk zo dat zij zonder eerder een herinnering gestuurd te hebben dit alsnog mogen doen?!

Ben benieuwd of er andere mensen dit soort rek ook hebben gehad. :roll:

Dilbert29

Re: Spook rekening ?!

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Is het niet van de waterschapsbelasting of iets dergelijks?

marr

Ongelezen bericht door marr »

Vanaf 1 jan 2005 wordt Hoogheemraadschap niet meer door Enenco ge-int. Je wordt kan dit via automatisch incasso in 10 maandelijkse termijnen te betalen. Waarschijnlijk heb je iets gemist in febr 2005. Dit is trouwens al eind 2004 al bekend gemaakt.

brieziet

Ongelezen bericht door brieziet »

Inderdaad, ook bij ons gaat het Hoogreemraadschap sinds vorig jaar niet meer via het nutsbedrijf (in ons geval ONS).
Wij hebben de aanslag van 2006 ook al weer binnen trouwens, je moet dus zelf voor de betaling zorgen.
Ze zijn wel laat met de herinnering van 2005, maar ben bang dat je wel moet betalen.

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

Ben benieuwd of er andere mensen dit soort rek ook hebben gehad.
Ik ben benieuwd of je al een keer contatc hebt opgenomen met het Hoogheemraadschap??????

Artonio

Ongelezen bericht door Artonio »

Heb gebeld met ze en vertelde me dat ze ivm fusies het een en ander fout is gelopen en dat ze niet meteen met "grof"geschut wilde komen ??!! Vandaar eerst een herinnering...

Nu is het zo dat ik het jaaroverzicht van eneco heb gehad en daar staat toch duidelijk de afrekening van hoogheemraadschap op.

Dus toch iets waar ik nog steeds :?: :?: bij zet..

en nu??

Gesloten