Vorige week liep ik bij Xenos binnen......

ik kwam bij de rustieke kaarsenen er was een geweldige aanbieding........enwel 3 halen 2 betalen, onder 1 voorwaarde de kaarsen moesten van dezelfde grootte zijn......nou dat laat je toch niet liggen. ook al gaan we de zomer tegemoet.........
Eenmaa lbij de kassa, scande de vriendelijke kassadame ze allemaal in, ze zag dat ik verbaasd keek en zei....dat wordt automatisch verrekend.
Nadat ik mijn bon gecontroleerd had, zag ik dat ik gewoon alle kaarsen moest betalen

ik loop terug naar de kassa en vraag hoe kan dat ??? het werd toch verrekend
Toen werd mij uitgelegd, dat de prijs van de kaarsen al was verrekend

ik snapte dit niet, en toen wist de kassadame mij te vertellen, dat de kaarsen officieel duurder waren, maar dat ze de prijs van 1 kaars door 3en hadden gedeeld en dit bedrag was dus van de kaarsen afgehaald........dus ik had in feite nu 3 kaarsen voor de prijs van 2

ik heb hier nog over lopen nadenken.......en voelde mij achteraf zo bedonderd......want wat maakt het dan uit welk formaat kaars ik neem??? ik betaal ze toch zelf........ ik vind dit dus een uiterst smerige streek van Xenos.....het is dus nix 3 kaarsen halen 2 betalen......

het is gewoon oplichterij van Xenos in mijn ogen... want nergens stond vermeld, dat dit al verrekend was op de kaarsen
Ik wilde emailen met het Hoofdkantoor van Xenos maar helaas, schijnbaar zijn ze een beetje huiverig om hun emailadres bekend te maken....want je mag nog gewoon via postbus reageren