LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Canal+ signaal van de kabel

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Peter ald.
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2006 22:08

Canal+ signaal van de kabel

Ongelezen bericht door Peter ald. »

Ik heb al jaren Canal+. Helaas heeft UPC dit overgenpmen en is het Film1 en Sport1 geworden. Op 28 maart krijg ik een brief dat UPC per 1 april het analoge signaal van de kabel haalt. Helaas(zeggen ze) is in onze regio geen digitale TV mogelijk. Als alternatief geven ze Canaldigitaal op. Hoe alternatief. Het kost me een vermogen aan en schotel en decoder plus dan nog eens het abonnement. Ik wil helemaal geen schotel. :x :x :x
Ik vind, dat UPC eerst een goed alternatief had moeten aanbieden. Pas dan kan het signaal van de kabel.
Is hier nog wat aan te doen????

movieman
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 mar 2006 17:07

Re: Canal+ signaal van de kabel

Ongelezen bericht door movieman »

Hoi,

Het is toch werkelijk niet meer te filmen hè?!

Nu wordt het echt tijd dat de Opta zich ermee gaat bemoeien... Aan banden leggen die handel zou ik zeggen!

Het regent hier in dit forum al MAANDEN klachten over zowel Canal als ook UPC. Volgens mij zijn ze er een potje van aan het maken.

Boycotten die gasten! LOL

Groetjes. :wink:

Peter ald.
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2006 22:08

Re: Canal+ signaal van de kabel

Ongelezen bericht door Peter ald. »

:D :D :D :D :D movieman

rcdeursen
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 sep 2004 20:13

Re: Canal+ signaal van de kabel

Ongelezen bericht door rcdeursen »

Lovende intro's in de voorlaatste Film1 gids. U kunt vanaf nu
4 kanalen bekijken etc. Praktijk: Dit geldt alleen via het digitale aanbod. (Dit stond er niet bij vermeld). Met het oude, analoge kastje, kun je nog maar 2 kanalen bekijken. Film1 en Sport. Canal+ 2 was ineens verdwenen. Niks geen verbetering. (Kijk nooit naar sport)

Als klap op de vuurpijl: 4 dagen!!! geleden brief van UPC. Doorgifte Film1, via analoge kastje afgelopen per 01-04-2006.
Geen mogelijkhedi tot digitale voortzetting via de kabel!
Ik ben al ruim 10 jaar lid van v.h. Canal+ en vind dit absoluut geen manier van zaken doen. Sterker... dit is te gek voor woorden.
Ik heb me snel geabonneerd op DVD per post, heb je voor hetzelfde geld steeds 3 DVD's in huis en je kunt zoveel DVD's per maand bekijken als je maar wilt.

ger1000
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 dec 2005 13:02

Re: Canal+ signaal van de kabel

Ongelezen bericht door ger1000 »

Massaal klagen bij de NMa en de OPTA.
Deze instanties doen niets aan deze monopolist!!!
Eerst UPC, toen Canaldigitaal, toen Canal+. Wie volgt......
De OPTA heeft KPN naar de kl..ten geholpen maar laat een nieuwe monopolist opstaan.

Gesloten