Ik heb alles gelezen hier en er zijn klachten die terecht zijn, maar er zijn ook heel veel klachten onterecht.
De tevreden klanten hoor je niet en zie je niet. Klachten hebben helaas altijd de overhand.
Ik ken het bedrijf van binnen en van buiten en ben ervan overtuigd dat de bedoelingen van nuon goed zijn. Dagelijks wordt er gekeken naar de klanttevredenheid. Ik werk er juist met zoveel plezier omdat we veel kunnen doen voor de klanten en ver kunnen meegaan om het voor de klant en nuon makkelijker te maken. En daarom ben ik er idd trots op en zijn we iedere dag hard aan het werk om te verbeteren voor u.
Ik vind het een top bedrijf en weet uit persoonlijke ervaringen dat u beter bij Nuon kunt zitten dan bij welk ander bedrijf dan ook.
Uw voorschot kunt u verlagen naar welk bedrag u wilt. Dat is geen enkel probleem. Al wilt u het naar 20 euro zetten. De nuon medewerker zal u dan wel moeten waarschuwen voor een bij betaling op uw jaarafrekening, maar dan heeft u in iedergeval wel zelf rente getrokken, niet waar? U wilt het...u kunt het krijgen hoor. Geen probleem.
Computergestuurd aanmaningkje, incassoburootje een mannetje? En die ellende koste een bedrijf zeker niets?En da's pas ellende, die ellende waar jij op doelt is met een computergestuurde aanmaning zo weer opgelost, en anders een incassoburootje en mannetje met waterpomptang op pad sturen. Hé lastig werk allemaal hoor....
Jammer dat u daar zo neerbuigend over doet.