LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lage vliegtarieven?????

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
tientje10
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2006 17:38

lage vliegtarieven?????

Ongelezen bericht door tientje10 »

Ik kom op de diverse websites spetterende aanbiedingen tegen waarbij je voor verbazend lage tarieven een vlucht kunt boeken. Bij o.a. KLM, Waarheenwaarvoor, Worldticketcenter, ATP en Vliegtarieven.nl vind ik meestal de "vanaf"prijzen. Ik heb al diverse keren geprobeerd om tegen zo'n laag tarief iets te boeken, alleen vind ik NOOIT de datum waarop deze prijzen gelden, wat ik ook probeer! Het heeft me al veel tijd gekost en elke keer loop ik hier weer tegen aan. Mijn vraag is dus: Hoe kom ik erachter wanneer deze (lage) tarieven gelden?

antonia77
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jun 2005 08:22

Re: lage vliegtarieven?????

Ongelezen bericht door antonia77 »

Ik zoek me ook de $#@%,voor een ticket naar Punta Cana.Maar nee hoor,de prijzen zoals vermeld in de reclame kom ik nooit tegen.Ik vrees dat het gewoon lokkertjes zijn,volgens mij hebben ze die goedkope tickets helemaal niet,en probeert men zo je een duurdere aan te smeren.

Liekie
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 feb 2006 16:15

Re: lage vliegtarieven?????

Ongelezen bericht door Liekie »

Als je je abbonneert op de nieuwsbrief van Transavia kan het wel lukken! Daarin staat een link waarmee je meteen kunt zien wanneer de tarieven nog geboekt kunnen worden. Succes!

Gesloten