LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vertrouwelijke Dexia stukken op te halen via o.a. Limewire
-
Vertrouwelijke Dexia stukken op te halen via o.a. Limewire
Op de voorpagina van de Telegraaf van zaterdag 1 april is te lezen dat er vertrouwelijke gegevens van het ministerie van Defensie via het programma Limewire, een populair programma voor het uitwisselen van muziekbestanden, door een student ontdekt was.
Een paar weken geleden heb ik via Limewire vertrouwelijke informatie over Dexia opgehaald. Heel interessant!
Bijvoorbeeld in een offerte van een softwareproducent aan Dexia wordt gesproken over `dubbele boekhouding` en `strikte geheimhouding`.
Vandaag stel ik mijn mediatheek open en kan men dit downloaden .
Bij Limewire, Bearshare en nog enkele andere programma`s kan men dit ophalen door de zoekopdracht `Dexia` in te typen.
Veel plezier!
Een paar weken geleden heb ik via Limewire vertrouwelijke informatie over Dexia opgehaald. Heel interessant!
Bijvoorbeeld in een offerte van een softwareproducent aan Dexia wordt gesproken over `dubbele boekhouding` en `strikte geheimhouding`.
Vandaag stel ik mijn mediatheek open en kan men dit downloaden .
Bij Limewire, Bearshare en nog enkele andere programma`s kan men dit ophalen door de zoekopdracht `Dexia` in te typen.
Veel plezier!
Re: Vertrouwelijke Dexia stukken op te halen via o.a. Limewire
1 april grap zeker...?
Groet,
Martin
Groet,
Martin
-
Beste Martin
Het is absoluut geen 1 april grap.
Gewoon proberen, dan zul je zien dat het waar is.
Het is absoluut geen 1 april grap.
Gewoon proberen, dan zul je zien dat het waar is.
Je mag die stukken dan ook wel naar me opsturen...
Alvast vriendelijk dank...
Groet,
Martin
Alvast vriendelijk dank...
Groet,
Martin
Laatst gewijzigd door Martinvdm op 03 apr 2006 08:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ja dit bericht klopt.
Hele adreslijsten met namen en alle adres gegevens te downloaden.
Ook vele uit mijn omgeving.
Dit moet toch niet kunnen.
F G
Hele adreslijsten met namen en alle adres gegevens te downloaden.
Ook vele uit mijn omgeving.
Dit moet toch niet kunnen.
F G
Inderdaad !
En ik kom mezelf verdomme ook tegen. Onmiddellijk eea naar mijn advocaat gemaild.
En ik kom mezelf verdomme ook tegen. Onmiddellijk eea naar mijn advocaat gemaild.
Het is te gek voor woorden wat je daar allemaal ziet.
Correspondentie die niet voor vreemde ogen bestemd zijn!!!
Correspondentie die niet voor vreemde ogen bestemd zijn!!!
Vanwaar alle commotie opeens?
Als iemand het programma Limewire op z'n pc heeft staan en niet duidelijk heeft afgebakend wat een ander van zijn of haar pc mag afhalen, ja dan krijg je dit soort zaken.
Gewoon beter opletten wat je met je gegevens doet.
Als iemand het programma Limewire op z'n pc heeft staan en niet duidelijk heeft afgebakend wat een ander van zijn of haar pc mag afhalen, ja dan krijg je dit soort zaken.
Gewoon beter opletten wat je met je gegevens doet.
Je hebt gelijk Alias het is vreselijk wat erover jou staat...is het nou waar of nietGeplaatst op 02 Apr 2006 17:30 door Elias
--------------------------------------------------------------------------------
Inderdaad !
Heb jij een advocaat van zeg maar 500 inone die inmiddels het zinkenden schip verlaten, wegens onervarenheid
Zo heeee er staat nogal niet wat.........
Tja ...sommige @#$%^bedrijven en gerelateerde personen zijn extreem slordig met hun bestanden.
Hahahahah ja hoor, onze wreker weer met z'n beschuldigende vingertje, natuurlijk komen al deze dokumenten niet bij de gedupeerde zelf vandaan...hahahahaha on-ver-beter-lijk.
Inderdaad deze komen NIET bij de gedupeerde zelf vandaan.natuurlijk komen al deze dokumenten niet bij de gedupeerde zelf vandaan..
Arme wreker, jij was toch een it-er? Laat je baas dit maar niet horen, want je geeft hier niet echt blijk van enige deskundigheid.
O ja natuurlijk Idaho, dat zal jij wel veel beter weten.
-
Wat ik vermeld heb heeft absoluut niets met Pal te maken.Ik ben er zelf een paar weken geleden achtergekomen dat je met programma`s zoals Limewire allerlei vertrouwelijke informatie kan ophalen en lezen. Zo heb ik ook brieven aan minister Donner gezien en nog veel meer. Het werd alleen bevestigd in de Telegraaf hoe makkelijk dit is voor iedereen. Dit heeft niets met Piet of Pal of wie dan ook te maken. Die erbij halen slaat nergens op.
Wat je ermee doet moet je zelf weten.
Misschien kom je jezelf nog wel tegen.
Met vriendelijke groeten.
Wat je ermee doet moet je zelf weten.
Misschien kom je jezelf nog wel tegen.
Met vriendelijke groeten.
ben .bridel,
In tegenstelling tot wat Idaho kwaakt is beveiliging van computer gegevens nog steeds een zwak punt bij heel veel bedrijven, ook bij de bank waar ik werk overigens
In tegenstelling tot wat Idaho kwaakt is beveiliging van computer gegevens nog steeds een zwak punt bij heel veel bedrijven, ook bij de bank waar ik werk overigens
-
Beste O.P.Til
Wat een grap om voor hacker uitgemaakt te worden. Ik heb net zoveel verstand van computers als de doorsnee Nederlander. Ik ben alleen heel veel met Limewire bezig om muziek van mijn favoriete rockband Uriah Heep te downloaden. Spelenderwijs en deels ook uit verveling ging ik van alles uitproberen en kwam zo tot de voor mij onthutsende ontdekking dat ik via Limewire van alles te voorschijn kan halen.
Niets meer en niets minder.
Eddy Christiani is trouwens ook nog heel populair op zijn achtentachtige l
jarige leeftijd. Type het maar in op Limewire
Wat een grap om voor hacker uitgemaakt te worden. Ik heb net zoveel verstand van computers als de doorsnee Nederlander. Ik ben alleen heel veel met Limewire bezig om muziek van mijn favoriete rockband Uriah Heep te downloaden. Spelenderwijs en deels ook uit verveling ging ik van alles uitproberen en kwam zo tot de voor mij onthutsende ontdekking dat ik via Limewire van alles te voorschijn kan halen.
Niets meer en niets minder.
Eddy Christiani is trouwens ook nog heel populair op zijn achtentachtige l
jarige leeftijd. Type het maar in op Limewire
-
Kom je zaterdag ook naar Utrecht?
Je herkent me aan de papaver op mijn colbert.
Je herkent me aan de papaver op mijn colbert.
-
Ik ga nu slapen. Ik laat de computer aanstaan, zodat men kan downloaden via Limewire wat men wil.