LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kwaliteit nobilia keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Rob27

Re: kwaliteit nobilia keuken

Ongelezen bericht door Rob27 »

BRUYNZEEL

Waarom verkopen ze zoveel zoals hier wordt geroepen?
Ze intimideren klanten die nieuwbouw kopen waarbij zij de projectleverancier zijn met vergaande bedreigingen.
Dit laten zij ook door de aannemer doen met leidingwerk en electra.
En de onmondige kopers die de woning snel willen betrekken, trappen erin, betalen duizenden meer, omdat ze niet verder durven kijken.
Terwijl ze vrij zijn om te kopen waar ze willen en achteraf evengoed het leidingwerk voor minder kunnen laten verzorgen.
Zij krijgen een middelmatige keuken voor een absurde hoge prijs.
Gemiddelde winst van 50 %. Ik heb ervaring met ze, uitgeprobeerd.

kzin

Ongelezen bericht door kzin »

@wootz: dan bedoel je zeker een van de zwarte kunstofbladen van Nobilia, ze leveren nl geen steen, alleen spaanplaat dus opgebouwde spoelbak. Geen drama, dr is alleen mooier.

wootz

Ongelezen bericht door wootz »

De winkel waar wij hebben gekeken had toch echt graniet, dit zal dan wel niet van nobilia zijn geweest, ik zal dit later nog eens nakijken.

marinepik

Ongelezen bericht door marinepik »

Beste mensen, ik denk dat Wootz toch een Nobilia keuken gaat kopen wat er ook op deze topic wordt gezegd en geschreven.
Laat hij of zij maar op de blaren zitten.

habe

Ongelezen bericht door habe »

Nobilia is levert een kwalitatief goede keuken tegen een billijke prijs. Wel zonder enige poeha. Qua plaathardheid, scharnieren, laden en service kan de fabriek zich meten met elke goede keukenfabriek. Bruynzeel bestaat meer dan 100 jaar, maar Nobilia maakt meer keukens in 1 jaar dan Bruynzeel in zijn totale 100 jaar heeft geproduceert. Als je dan het ZEER kleine percentage hieruit voortkomende service bekijkt en hoe de fabriek dat oplost, dan kan ik alleen maar zeggen:"Chapeau". Leuk is trouwens verder dat Nobilia in heel Europa dezelde prijspolitiek hanteert. Uiteraart is het mogelijk dat er iemand is bij wie service wat langer heeft geduurd. In die gevallen zal dit waarschijnlijk aan de keukenzaak hebben gelegen en niet aan de fabriek!

marinepik

Ongelezen bericht door marinepik »

U bent werknemer bijNobilia?? :shock:

kzin

Ongelezen bericht door kzin »

Niet kopen Wootz, koop liever het beste Nederlandse product BRUYNZEEL, is vrij prijzig met dan weet je wat je hebt.
En u zeker bij Bruynzeel ?

Gesloten