LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jamba

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
setten

Jamba

Ongelezen bericht door setten »

Pas op met Jamba.
Na dat ik mijn nieuwe telefoon mobiel via KPN ingebruik had genomen en op de side van Jamba was wezen kijken begon de rekening van mijn flink op te lopen.
KPN 1200 gebeld nu blijk dat zonder dat u dit weet u elke week 2 smsjes ontvangt van Jamba tegen betaling.
Ik wil wel eens weten hoe veel mensen dit ook is overkomen.
Hier moet veel geld aan verdient worden ook door KPN en andere providers.
Wat ik mijn ook afvraag of dit wetelijk wel mag.
Dus PAS OP met JAMBA sms Jamba stop naar 4636 dan bent u er pas van af.

:twisted:

blaat

Re: Jamba

Ongelezen bericht door blaat »

Hier moet veel geld aan verdient worden ook door KPN en andere providers
De Kpn en andere providers verdienen hier niets aan hoor. Je moet gewoon erg goed oppassen op dat soort sites. Je hebt waarschijnlijk zelf je mobiele nummer achtergelaten en niet de kleine lettertjes gelezen... De smsjes kun je trouwens afmelden via www.smsafzeggen.nl

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Jamba richt zich op pubers die afbeeldingen en ringtone's willen binnenhalen op de GSM,

Helaas hebben ze ook andere "leuke grappen" die je ongewenst veel geld kunnen kosten!, :(

Jamba is helaas sh*t!, en ieder normaal mens weet dat men niet met zo'n bedrijf moet werken,

Duizenden mensen zijn met dit stel het schip in gegaan, en Jamba gaat leuk verder verdienen..., klanten zát!, want veel mensen lopen toch wel in de "val" van Jamba!.

Zwollywood1970

Ongelezen bericht door Zwollywood1970 »

tis helemaal aan die mensen zelf te verwijten...
als je de tijd neemt om eea door te lezen kom je er wel achter..
Jamba is een bedrijf dat gewoon geld verdient door de gemakzucht van de mens....opzich niets mis mee

Gesloten