LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Solitaire keuken kopen via internet?
Solitaire keuken kopen via internet?
Graag jullie advies: ik heb een keuken uitgekozen van Solitaire LIM-line (Bosch). Deze bestaat uit losse roestvrijstalen elementen; heb mijn keuken hier op maat voor laten uitbouwen.
De opstelling is als volgt:
*Spoelunit (sol905200+sos903300i) met kraan (sow3961050), quooker (pro3-vaq d rvs), rvs achterwand (soz903050i) en console met halogeenverlichting (son902290i).
*Werkunit (sol905300+ sol907800b) met beukenhouten werkblad, zelfde achterwand en console met verlichting.
*Fornuis (soh905e), schouwkap (sod902910i) en weer zo'n rvs achterwand.
*SBS koelkast van Atag ka2011dl, (Solitaire = energieklasse B en bij deze is ijsdispenser en plint in rvs).
*RVS vaatwasser (Bosch, reeds in bezit) en espressomachine TCA 6709 (Bosch).
Voor de spullen die uit het zicht opgeborgen moeten worden heb ik twee grote apothekerskasten staan en in de keukenuitbouw zijn wat opbergvakken ingebouwd.
Ik overweeg deze keuken via internet te kopen, omdat ik toch geen frontjes en plintjes en ladesytemen etc. hoef uit te kiezen. Iedere keukenwinkel zal mij immers exact hetzelfde leveren, dit even los van de service dan he. Is het bij Solitaire en Atag niet zo dat zij de garantie verzorgen op deze apparaten, en dus niet de leverancier? De aansluiting kan ik laten uitvoeren door mijn eigen aannemer, dan weet ik zeker(!) dat het goed en netjes gebeurd. Maar hoe zit het dan met de garantie?
Heb op internet twee winkels gevonden (http://www.veiligkopen.nu en http://www.bemmelenkroon.nl ) die in combinatie - sommige dingen zijn bij de een veel duurder dan bij de ander en vice versa - deze keuken (dus ex vaatwasser en kasten) kunnen leveren voor 10.539,- (incl. bezorgen, ex. montage). Is dit een goede prijs? Iemand ervaring met deze winkels? En is het verstandig?
De opstelling is als volgt:
*Spoelunit (sol905200+sos903300i) met kraan (sow3961050), quooker (pro3-vaq d rvs), rvs achterwand (soz903050i) en console met halogeenverlichting (son902290i).
*Werkunit (sol905300+ sol907800b) met beukenhouten werkblad, zelfde achterwand en console met verlichting.
*Fornuis (soh905e), schouwkap (sod902910i) en weer zo'n rvs achterwand.
*SBS koelkast van Atag ka2011dl, (Solitaire = energieklasse B en bij deze is ijsdispenser en plint in rvs).
*RVS vaatwasser (Bosch, reeds in bezit) en espressomachine TCA 6709 (Bosch).
Voor de spullen die uit het zicht opgeborgen moeten worden heb ik twee grote apothekerskasten staan en in de keukenuitbouw zijn wat opbergvakken ingebouwd.
Ik overweeg deze keuken via internet te kopen, omdat ik toch geen frontjes en plintjes en ladesytemen etc. hoef uit te kiezen. Iedere keukenwinkel zal mij immers exact hetzelfde leveren, dit even los van de service dan he. Is het bij Solitaire en Atag niet zo dat zij de garantie verzorgen op deze apparaten, en dus niet de leverancier? De aansluiting kan ik laten uitvoeren door mijn eigen aannemer, dan weet ik zeker(!) dat het goed en netjes gebeurd. Maar hoe zit het dan met de garantie?
Heb op internet twee winkels gevonden (http://www.veiligkopen.nu en http://www.bemmelenkroon.nl ) die in combinatie - sommige dingen zijn bij de een veel duurder dan bij de ander en vice versa - deze keuken (dus ex vaatwasser en kasten) kunnen leveren voor 10.539,- (incl. bezorgen, ex. montage). Is dit een goede prijs? Iemand ervaring met deze winkels? En is het verstandig?
Re: Solitaire keuken kopen via internet?
ja hoor kun je gerust doen als de prijs je bevalt , zelf ooit een keer een keuken gekocht bij bemmel&kroon tot volle tevredenheid
En bij veiligkopen heb ik ook eens een wasmachine en een droger gekocht,en dat is me heek goed bevallen,als je belt krijg je ook echt iemand aan de telefoon,of je reageert per email en binnen notime heb je antwoord terug
Volgens mij zijn ze nog niet zolang hiermee bezig maar bij internet bedrijven die witgoed en andere toebehoren verkopen zitten ze al aan de top en dat wil toch wel wat zeggen in die schemerige wereld van online bestellen
En bij veiligkopen heb ik ook eens een wasmachine en een droger gekocht,en dat is me heek goed bevallen,als je belt krijg je ook echt iemand aan de telefoon,of je reageert per email en binnen notime heb je antwoord terug
Volgens mij zijn ze nog niet zolang hiermee bezig maar bij internet bedrijven die witgoed en andere toebehoren verkopen zitten ze al aan de top en dat wil toch wel wat zeggen in die schemerige wereld van online bestellen
-
losse app. via internet moet geen probleem zijn, goed vergelijken
via bijv. www.miepknip.nl of www.inkap.nl ,de garantie gaat
ALTIJD via bosch of atag in dit geval,
of print dit uit en ga hiermee naar een keukenzaak die bosch levert, en kijk of zij mee willen gaan met de prijs (als je kopen in een winkel veiliger vind)
via bijv. www.miepknip.nl of www.inkap.nl ,de garantie gaat
ALTIJD via bosch of atag in dit geval,
of print dit uit en ga hiermee naar een keukenzaak die bosch levert, en kijk of zij mee willen gaan met de prijs (als je kopen in een winkel veiliger vind)
Ronan en Zaankanter; alvast zeer bedankt voor jullie reacties!
Niemand meer die iets over de prijs kan zeggen? Heb nog even uitgerekend dat de verkoopadviesprijs van het geheel 17086 euro zou zijn. En heb ergens gelezen dat http://www.veiligkopen.nu van bemmel en kroon keukens is. Waarom dan tussen deze twee internetwinkels een prijsverschil op de genoemde Atag koelkast van 903(!) euro? Dat vind ik echt volstrekt onlogisch....
als de bruto prijs zo'n 17000 eurootjes is dan vind ik 10539,= nog wel een hele dikke prijs voor een internet-winkel
je moet toch minimaal denk ik via internet op 50 % van de 17000 kunnen komen. ( via internet dan he)
gewoon mailen die gasten joh
je moet toch minimaal denk ik via internet op 50 % van de 17000 kunnen komen. ( via internet dan he)
gewoon mailen die gasten joh

ik vind www.inbouwsite.nl altijd wel redelijk goedkoop. Maar ze voeren niet alle merken, dus ik weet niet of zij hebben wat jij wilt 

Bedankt voor de tip Farang, ze verkopen inderdaad de merken die ik zoek en ik heb inmiddels een offerte bij ze aangevraagd...
En Loesjes, mocht je dit topic nog volgen; ik heb inmiddels inmiddels al een offerte binnen met zo'n 40% korting op de verkoopadviesprijs, die 50% heb ik nog niet gehaald, maar toch al weer zo'n 300,- verdiend dankzij jouw tip. Nogmaals bedankt dus!
En Loesjes, mocht je dit topic nog volgen; ik heb inmiddels inmiddels al een offerte binnen met zo'n 40% korting op de verkoopadviesprijs, die 50% heb ik nog niet gehaald, maar toch al weer zo'n 300,- verdiend dankzij jouw tip. Nogmaals bedankt dus!

he bepje, goed joh!!!!! wil je mijn bankrekeningnr. hebben om te laten blijken hoe blij je er mee bent?

Hahahahahaha die kon ik verwachten
Is misschien wel de beste manier nu om je geld te verdienen in de keukenbranche; adviseren hoe het goedkoopst uit te zijn tegen betaling van een percentage van de winst! Maar dat is toch een andere website, die van de MiepKniep-dames.
Hou je op de hoogte van mijn vorderingen.

Hou je op de hoogte van mijn vorderingen.