Hallo,
Ik heb een Bodum waterkoker die nog onder garantie staat en het moet gereparareerd worden. De garantie voorwaarden zijn voor reparatie of een nieuwe aparaat en geen geld terug (in grote letters)
Bodum heeft mij verwezen naar een winkel in Rotterdam waar ik mijn waterkoker gebracht heft voor reparatie maar ze zeggen geen reparaties to doen. Normal gesproken geven ze een nieuwe waterkoker vertellede ze.
Het probleem is dat mijn waterkoker afgeprijsed was en ze zeggen dit model niet meer te kunnen bestellen en dus geen nieuwe waterkoker te kunnen geven wegens de prijsverschil.
Weet iemand raad hiermee? Wat mij betreft wil ik mijn waterkoker gerepereerd hebben volgens de garantie voorwaarden, gezien dat het vervangen hiervan en probleem is.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bodum Waterkoker
Re: Bodum Waterkoker
je hebt sowieso recht op een goed werkend apparaat.
Ben je nu met je waterkoker bij dezelfde winkel geweest als waar je deze gekocht hebt?
Ik kan me namelijk wel voorstellen dat als dit een andere winkel is, ze geen duurdere waterkoker willen geven ter vervanging.
Maar misschien kunnen ze dan de prijs van de waterkoker die je nu hebt van de nieuwe aftrekken? Dat je dus wat bijbetaald.
Ikzelf zou aan bodum vragen denk ik of zij het rechtstreeks op kunnen lossen, dus of jij het op kunt sturen naar hen, of ik zou teruggaan naar de winkel waar ik eht gekocht heb. Zij moeten er dan namelijk voor zorgen dat je weer een werkend apparaat krijgt als er nog garantie op zit.
En of dat werkende aparaat dan een nieuwe is of dat je oude gerepareerd wordt maakt dan niets uit lijkt me.
Ben je nu met je waterkoker bij dezelfde winkel geweest als waar je deze gekocht hebt?
Ik kan me namelijk wel voorstellen dat als dit een andere winkel is, ze geen duurdere waterkoker willen geven ter vervanging.
Maar misschien kunnen ze dan de prijs van de waterkoker die je nu hebt van de nieuwe aftrekken? Dat je dus wat bijbetaald.
Ikzelf zou aan bodum vragen denk ik of zij het rechtstreeks op kunnen lossen, dus of jij het op kunt sturen naar hen, of ik zou teruggaan naar de winkel waar ik eht gekocht heb. Zij moeten er dan namelijk voor zorgen dat je weer een werkend apparaat krijgt als er nog garantie op zit.
En of dat werkende aparaat dan een nieuwe is of dat je oude gerepareerd wordt maakt dan niets uit lijkt me.