LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Next125 keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
H. Spijker
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2006 12:51

Next125 keuken

Ongelezen bericht door H. Spijker »

Hallo,

Wij zijn van plan een Next125 keuken aan te schaffen. Het zal onze eerste keuken worden die we kopen. We zijn in principe altijd op onze hoede en prikken redelijk snel door leuke verkooppraatjes. We hebben Next125 al door google gehaald maar kunnen geen goede reviews vinden over de kwaliteit van dit keukenmerk.

Mijn vraag is of iemand op dit forum ervaringen heeft met dit keukenmerk en deze ervaringen met ons wil delen. Onder ervaringen bedoelen we dan kwaliteit, levensduur/ houdbaarheid.

Wij zijn van plan een hoogglans gelakte keuken aan te schaffen met sommige delen folie (sommige wanden die uit het zicht staan en 1 wand waar veel langsgelopen gaat worden).

Op het forum staan veel negatieve verhalen over folie's en daar zijn we eigenlijk best van geschrokken. We zullen dit ook voorleggen aan de keukenadviseur maar de vraag blijft: Hoe staat het werkelijk met de kwaliteit/ levensduur van dit keukenmerk?

Alvast bedankt voor jullie reacties, we hopen dat dit iets op zal leveren dat ons verder helpt.

keukenvakman
Berichten: 136
Lid geworden op: 03 jan 2006 22:24

Re: Next125 keuken

Ongelezen bericht door keukenvakman »

Next 125 is een onderdeel van Schüller. Zit goed in elkaar en is een degelijke keuken.

hera
Berichten: 296
Lid geworden op: 14 okt 2005 14:53

Re: Next125 keuken

Ongelezen bericht door hera »

Ik heb ook wel eens gehoord dat next van Poggenpohl zou zijn of het eigen merk van Bruynzeel..

keukenvakman
Berichten: 136
Lid geworden op: 03 jan 2006 22:24

Re: Next125 keuken

Ongelezen bericht door keukenvakman »

Het toch echt Schüller

poortmh
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 nov 2005 13:52

Re: Next125 keuken

Ongelezen bericht door poortmh »

Toevallig al meer mensen met een reactie hierop?
PS wat voor serie is de greeploze van next?

pet
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 sep 2005 11:16

Re: Next125 keuken

Ongelezen bericht door pet »

Via dit forum weet ik dat mijn optima keuken van Bruynzeel eigenlijk een next keuken is.

layla
Berichten: 151
Lid geworden op: 06 jun 2005 19:20

Re: Next125 keuken

Ongelezen bericht door layla »

Ik heb ook een keuken van Schuller uit de Next 125 serie, maar geen greeploze keuken, maar met ingefreesde aluminium grepen. Ik ben er zeer tevreden over, maar de keuken staat er nog geen jaar, dus ik weet niet hoe het is als de keuken langer staat.

prib
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2006 00:01

Re: Next125 keuken

Ongelezen bericht door prib »

Wij hebben een paar maanden geleden een Next125 gekocht bij de (zelfstandige) de boo keukenstudio in utrecht. Hoogglans gelakt. Een inderdaad prachtige keuken, prima afgewerkt, met heel mooi gedempte deuren. Ook de 100 cm brede laden voelen erg degelijk aan. Opmerkelijk (als ik dit forum lees) was, dat de erg degelijk verpakte levering tot op het laatste schroefje compleet was. We hadden een erg aggresieve Bruynzeel Optima verkoper weerstaan, die geen offerte meegaf. Deze next125 is identiek en bij de boo konden we rustig thuis over de offerte en tekening nadenken. Peter

Gesloten