LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bellen over de kabel met Casema

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MarMar
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2006 12:24

Bellen over de kabel met Casema

Ongelezen bericht door MarMar »

Wie heeft er ervaring mee? Tot twee maal toe heb ik een vrije dag genomen om op de monteur te wachten die ons zou aansluiten op de kabel om via Casema te gaan telefoneren. Het lijkt allemaal erg aantrekkelijk en goedkoper alleen wil het maar niet lukken om die aansluiting te krijgen.
Vast bedankt voor de reacties.

dimitrimens
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2006 09:20

Re: Bellen over de kabel met Casema

Ongelezen bericht door dimitrimens »

Heb hier bij de installatie van telefonie van mijn broer ook mee te maken gehad en heb hierover contact gehad. Kreeg vervolgens 25 euro vergoeding voor de dag die ze niet geweest zijn. Misschien in jouw geval kan je hetzelfde eisen ....!@!!

MarMar
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2006 12:24

Re: Bellen over de kabel met Casema

Ongelezen bericht door MarMar »

Dat ga ik zeker proberen. 's Avonds kreeg ik na een half uur in de wacht te hebben gestaan eindelijk iemand aan de telefoon die mij niet kon helpen maar mij zou doorverbinden. Op mijn vraag hoe lang dat kon duren zei hij dat de wachttijd meer dan een kwartier bedroeg. Toen heb ik maar bedankt... Hoe bevalt het jouw broer het bellen via Casema of is de aansluiting nog niet gelukt??

dimitrimens
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2006 09:20

Re: Bellen over de kabel met Casema

Ongelezen bericht door dimitrimens »

Mijn broer is tevreden. Heeft alleen in het begin wat vaker problemen gehad om verbinding te krijgen , maar dit bleek een modemprobleem te zijn geweest. Inmiddels hersteld !!! Bel je mobiel ??? anders zou ik gewoon blijven hangen en dit niet op je kop laten zitten. Tevens als tip !!! als je naar een callcenter belt moet je rond een uur of 17:45 tot 18:00 bellen, dan zijn er de meeste medewerkers aanwezig i.v.m. wisseling etenstijd anders heb je maar een halve bezetting, Tevens zjn er dan minder menesen die bellen aangezien zij ook eten.

Solex
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2006 13:42

Re: Bellen over de kabel met Casema

Ongelezen bericht door Solex »

Ik heb sinds sept 2005 telefonie via casema, de monteur was op tijd en volgens afspraak.
Na installatie nooit problemen of storingen gehad.
Ik denk dat de ellende regio gebonden is.

Carlaxx
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 sep 2005 22:06

Re: Bellen over de kabel met Casema

Ongelezen bericht door Carlaxx »

Ik heb sinds december internet en telefonie via kabel van casema.

Monteur kwam op de afgesproken ochtend.

Geen klachten over verbinding. Alles werkt prima!

MarMar
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2006 12:24

Re: Bellen over de kabel met Casema

Ongelezen bericht door MarMar »

Bedankt allemaal. Het blijkt nu dat in de periode januari/februari zij de planning hebben laten uitvoeren door een extern bedrijf wegens de drukte maar dat is helemaal in de soep gelopen. Met hun excuses hebben we nu een afspraak gemaakt voor 20 maart en ik vertrouw erop dat alles nu in orde komt.

prinsenhof
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2006 14:37

Re: Bellen over de kabel met Casema

Ongelezen bericht door prinsenhof »

sinds augustus telefonie via de kabel van casema, werkt prima!
Alleen ben ik al maanden bezig om de factuur goed te krijgen (en hier word ik niet vrolijker door) :x

Gesloten