LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] digitale televisie van Casema

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
spreeuw

digitale televisie van Casema

Ongelezen bericht door spreeuw »

Onlangs heb ik een decoder aangeschaft bij Mediamarkt die mij toegang tot digitale televisie van Casema zou moeten verschaffen. Al heel snel kreeg ik de beloofde aanschafprijs a EUR 99,- op mijn rekening gestort van Casema.
Op 5 september jl. kreeg ik van Casema een overzicht van de door mij bestelde producten. Dit overzicht bleek onjuist: naast het door mij gewenste Digitaal Plus Pakket a EUR 7,50 is ook het Film en Sport Pakket gefactureerd voor een bedrag van EUR 22,95, waar ik echter nooit om gevraagd heb.
Ik heb tot de dag van vandaag tientallen pogingen ondernomen telefonisch contact te krijgen met Casema, maar tevergeefs. De wachttijden zijn standaard 30 minuten of langer. Op 11 september jl. heb ik een brief geschreven met verzoek tot aanpassing van mijn bestelling maar tot op heden heb ik geen antwoord mogen ontvangen. Het enige waar Casema vlot in is, is het innen van bovengenoemde bedragen want deze zijn onlangs van mijn rekening geschreven.
Mocht u overwegen digitale televisie van Casema te nemen, een gewaarschuwd mens telt voor twee.

honda

Re: digitale televisie van Casema

Ongelezen bericht door honda »

ik heb sinds januari digitale tv van casema en ik heb ook het plus pakket ! ik betaal per maand 7.50 ! dat staat ook op het contrackt ! ik zou u aan raden het contrackt even na te kijken en als daar ook 7.50 op staat niet meer betalen ! !

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: digitale televisie van Casema

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Op 8/10 zou er bij mij een digitale decoder bezorgd worden door Casema. Die kreeg ik "gratis" omdat ik internet en telefonie bij Casema af had genomen... (hoewel, alleen internet werkt.....)
Uiteraard, zoals van Casema te vertwachten, komt er niemand opdagen op 8/10.
Mailtjes en klachten reageert men niet op en de klantenservice.... mag je het nog wel klantenservice noemen als je iedere keer minimaal 30-45 minuten aan de telefoon moet zitten voordat je eindelijk te woord word gestaan?
Voor een keertje niet erg, maar bijna alles wat mis kan gaan bij Casema gaat zo'n beetje mis en je kan wel blijven bellen.
Wat een triest bedrijf is dat zeg!

Beter ga je KPN nemen als je Digitale TV neemt.....

bertd

Re: digitale televisie van Casema

Ongelezen bericht door bertd »

Ook ik heb digitale televisie van Casema.
Ik heb alleen film net maar ben van cinanova een beetje verplicht over gegaan naar cannel +.
Ik moet nu in eens per maand 45 euro betalen voor het plus paket en dergelijke waar ik nooit naar gevraagt heb.
We zijn naar de klantenservice gegaan van Cassema wan taan de telefoon hangen werkt niet als je steeds een uur moet wachten.
Het zou snel geregld worden maar hellaas nog steeds niks.
Ik denk dat ik gewoon cassema afsluit en een schotelkoop het is even een kosten plaatje.
Maar als je steeds meer als een uur aan de tel moet hangen en 20 euro te veel betaald per mand heb je de kosten zo terug.

Dus als we allemaal massaal Cassema dumpen dan moeten ze anders.

groetjes

kuno

Re: digitale televisie van Casema

Ongelezen bericht door kuno »

het werkte allemaal leuk dat ding totdat die preview was verlopen ik heb nu geen rtl4 meer een aantal discovery zenders die mis ik ook maar ik betaal wel die 7.50 extra ik heb al een x of 4 gebeld 3 mails gestuurd ik ga een schotel kopen denk ik dus niet doen mensen

M&M

Re: digitale televisie van Casema

Ongelezen bericht door M&M »

Deed ik deze week postcode check van Casema: zo waar zou digitale tv beschikbaar zijn in schoonhoven. Alles aangeschaft een aangesloten, maar geen kanaal te vinden. Helpdesk gebeld, die mij bevestigde dat alles zou moeten werken. Ik kreeg het advies om nogmaals alles aan te sluiten en anders even bij de buren te testen.

Dat heb ik dus ook gedaan, maar nog steeds geen kanaal te vinden, ook niet bij de buren. Nogmaals de helpdesk gebeld en nu kreeg ik te horen dat digitale tv nog helemaal NIET beschikbaar was in Schoonhoven :evil:

Ik krijg begin volgende week als het goed is nog een schriftelijke reactie met een oplossing, dus ik ben benieuwd. Nog steeds als ik nu een postcode check doe voor Schoonhoven, krijg ik als resultaat dat het bechikbaar zou moeten zijn :?

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: digitale televisie van Casema

Ongelezen bericht door jlthkoch »

@ M & M

Wil niet negatief overkomen, maar denk dat de kans klein is dat je volgende week een reactie krijgt...... Casema reageert nooit en al helemaal niet na een week.... Laat je nog even weten of je de beloofde reactie hebt gehad en wat hun oplossing is? Misschien krijg je wel een reactie, dat ze een nieuw geavanceerd klatensysteem hebben dat kinderziektes vertoond.... maar daar zal het wel weer bij blijven.

Mvg, John.

M&M

Re: digitale televisie van Casema

Ongelezen bericht door M&M »

Ik zou begin deze week als het goed is nog een schriftelijke reactie met een oplossing, maar die heb ik nog niet ontvangen. Dus vandaag weer met klantenservice gebeld, waar ik na een paar keer doorverbinden te horen kreeg, dat een schriftelijke reactie meestal niet binnen 2 á 3 weken wordt verstuurd en dat ik mijn beklag nogmaals schriftelijk moest doen, voorzien van een kopie van de aanschaf nota, gericht aan de afdeling klachten.

Ondertussen zie ik nog steeds het resultaat dat digitale tv beschikbaar is voor mijn postcode, als ik een postcode check doe op de website! Hierdoor gaan waarschijnlijk nog veel meer mensen uit Schoonhoven het schip in!

Pieter77

Re: digitale televisie van Casema

Ongelezen bericht door Pieter77 »

Ik heb in oktober digitale telefonie geïnstalleerd gekregen bij mij thuis. Ik had al breedband internet van Casema, dus ik maakte gebruik van de aanbieding, dat ik ook gratis een digitale decoder zou ontvangen. :P

Allereerst kreeg ik helemaal geen bevestiging van mijn bestelling. Toen ik hier over belde werd gezegd dat er helemaal geen bestelling voor mij op dat adres te zien was. Ik heb toen aangegeven dat men alsnog dan maar de bestelling moest plaatsen.... Dit kon niet, want dat kon alleen via internet.
Ik had het eigenlijk een beetje gehad met Casema en besloot even te wachten...niet voor niets, want één week voor de levering kreeg ik dan toch eindelijk een bevestiging.... een beetje laat, maar ja... het was er dan toch...
Daarna is de monteur geweest en alles werkte goed. Een paar keer de modem moeten resetten, maar dat was alleen om goed op te starten. Eigenlijk ben ik best tevreden over het internet en de telefonie... alleen nog steeds geen TV-decoder.
Ik heb de klatenservice gebeld en dit doorgegeven. Ok, was het antwoord, we sturen alsnog een decoder op. Maar 14 dagen later: geen decoder. Nog een keer gebeld: er zou een spoedopdracht van worden gemaakt. Binnen 4 werkdagen zou ik de decoder krijgen.
Je raad het al, vandaag, 5 werkdagen later, heb ik weer gebeld met Casema.... ze hadden niets in het systeem staan over deze levering... Maar het wordt weer een spoedopdracht...... dus volgende week om deze tijd maar weer een keertje bellen denk ik......

Wat eeen ***bedrijf. Ik bedoel... ik ben best tevreden over de producten... internet werkt goed, redelijke prijs. Telefonie is nu ook lekker en best goedkoop. Maar waarom, waarom hebben ze zo'n ongeloofelijk slechte service.......????????????? :twisted:

Groetjes
een gefrusteerde Casema klant.

DH

Re: digitale televisie van Casema

Ongelezen bericht door DH »

Begin van dit jaar zijn wij na de aanschaf van een nieuwe tv overgestapt naar digitale televies. Hierover zijn we helemaal tevreden. Echter na een proefperiode werd opeens meer van onze bankrekening afgeschreven dan het standaard bedrag. Geprobeerd te bellen met Casema maar daar kom je gewoon niet tussen. Ze hebben naar hun zeggen een nieuw klantsysteem met kinderziekte, maar een kinderziekte is na een tijdje genezen. Dit lijkt gronisch te worden.
Dan maar mailen naar de klantenservice. Ook daar krijg je geen reactie op.
Vervolgens heb ik vorige week een super boze brief geschreven. Maar je begrijpt ook daar geen reactie.

De enige keer dat we ze telefonisch te pakken hebben gekregen werd verteld dat we voor Digitaal Plus getekend hebben. Nu weet ik pertinent zeker dat dit niet het geval is. De programma's die in het pakket Digitaal Plus zitten bieden mij niets. Geadviseerd werd om het pakket op te zeggen. Dit heb ik in oktober netjes geprobeerd via Intenet. Maar helaas tot op heden nog steeds niet verwerkt.

Mijn boosheid :twisted: begint behoorlijk aan te zwellen. Het meest frustrerend is dat ze gewoon niet reageren. Lekker klantvriendelijk zullen we maar zeggen.

Het wordt denk hoog tijd dat Casema eens door een andere partij aangesproken wordt.

Helma-2769
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2006 10:16

Re: digitale televisie van Casema

Ongelezen bericht door Helma-2769 »

In sept 2005 is er door Casema ten onrechte geld geincasseerd voor digitale tv. Dit probleem was te wijten aan het nieuwe klantenservice-systeem. Oke kan gebeuren, zou worden geregeld. De maand erna weer geld van mijn rekening. Brieven geschreven, aangetekend uiteraard. In nov 2005 excusebrief gekregen en het geld zou worden geretourneerd. Maar ik ontving niets. In jan 2006 weer gebeld en er bleek ook nog een dubbele aansluiting voor de computer te zijn? Dit was niet eens mogelijk volgens de "klantenservice". Dit hoef ik uiteraard niet te betalen was mijn vraag, maar natuurlijk niet mevr. hahaha hoe komt u daar nu bij. Begin deze maand kreeg ik een rekening van ruim 400 euro voor jawel een aansluiting op digitale tv, kabeltv en een dubbele aansluiting voor mijn computer. Volgt U het nog. Wederom gebeld, mevr het wordt allemaal geregeld. U krijgt een specificatie en acceptgiro voor het nog te betalen bedrag. Hedenochtend bleek er weer ruim 70 euro van mijn rekening te zijn afgeschreven, nu is de maat vol. Het bedrag heb ik onmiddelijk laten storneren, laat ze mij eerst maar eens betalen. Wederom gebeld en betaal nu niks meer totdat ik een kloppende specificatie heb. Het in nov 2005 beloofde bedrag heb ik nog steeds niet mogen ontvangen. Jullie begrijpen dat er vandaag weer een aangetekende brief uitgaat, met daarin uiteraard een kostenopgave van de door mij gemaakte kosten om hun fouten hersteld te krijgen. Mij verbaast niets meer bij Casema. Wordt vervolgd.

prinsenhof
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2006 14:37

Re: digitale televisie van Casema

Ongelezen bericht door prinsenhof »

wij hebben al jaren het plus pakket digitale televisie bij Casema €7,50 en ook sinds een jaar film 1 erbij € 22,95 het werkt allemaal perfect het kost wat maar dan heb je ook wat! we zijn erg tevreden! :) :D

Helma-2769
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2006 10:16

Re: digitale televisie van Casema

Ongelezen bericht door Helma-2769 »

Hier even een update van mijn eerdere bericht. Na lang zoeken heb ik een vast telefoonnr gevonden van Casema (den haag zeven, zeven, acht, drie, nul, nul, nul). Daar naar toe gebeld en ja hoor, ik kreeg ene Mw Visser. Het verhaal gedaan en zij zou het "regelen". Geen actie van Casema. Affijn na een aantal weken maar weer gebeld, dhr. van Eekeren ging het nu regelen. En ja hoor deze meneer heeft alles uitgezocht en eindelijk na 10 maanden is er enige duidelijkheid. Inmiddels kan je via dit nr. niet meer worden doorgeschakeld naar de klantenservice (dat leren ze snel). De betalingen verlopen nog steeds niet goed en het is blijkbaar ook erg moeilijk om fouten te herstellen. Voorlopig krijg ik gewoon een rekening thuisgestuurd en geen auto. incasso. Gewoon de incasso even blokkeren dus. Ik raad iedereen aan je "poot" stijf te houden, bevestig alles schriftelijk en probeer een vast telefoonnr te vinden en bel dat dan. Vraag naar dhr. ten oever hij is tenslotte verantwoordelijk voor de klantenservice. Voorlopig krijg ik nog wel foutieve facturen, maar betaal dus alleen wat wij hebben afgesloten (kabeltv en internet). Met de rest zoeken ze het maar uit. Succes iedereen.

Gesloten