LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KTV Samsung WS 28M064

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Ome Chillum

KTV Samsung WS 28M064

Ongelezen bericht door Ome Chillum »

Mijn breedbeeld KTV Samsung WS 28M064 is na 14 maanden al kapot gegaan. Na veel gehannes bij de winkel waar ik het gekocht heb, krijg ik een tegemoedkoming in de reparatie kosten. Maar daar gaat het hier niet om.
Waar ik benieuwd naar ben is naar ervaringen met dit type toestel van andere mensen. Dus of het wel of geen degelijke tv is.

ronald g

Re: KTV Samsung WS 28M064

Ongelezen bericht door ronald g »

Goedkoop is duurkoop helaas het is niet anders. De coulance van de winkel zou ik met beide handen aanpakken en als het hok weer werkt zo snel mogelijk op marktplaats te koop zetten. Samsung maakt geen televisie's maar speelgoed. Helaas het is niet anders.

Ome Chillum

Hhmm, ik wist dus echt niet dat Samsung zulke rommel maakt op het gebeid van tv's.
Nou ja, dit is eenmalig voor me. Ik zie wel hoelang ie nu nog mee gaat en koop dan wel een Philips ofzo.

ronald g

Ik heb als rtv monteur zoveel mensen met een samsung tv teleur moeten stellen omdat het ondingen zijn. Het zelfde geldt voor alle merken die je bij de blokker enzo koopt, HE provision ga maar door. De buitenkant is echt mooi verzorgd valt niets op aan te merken. Maar de electronica binnen in. Jammer genoeg kan ik geen tip geven over wat wel een goed merk is want de kwaliteit van alle consumenten electronica holt achter uit.

Groeten Ronald.

Ome Chillum

Maar Ronald, als je een a-merk koopt als philips, Sony of JVC mag je toch verwachten dat je een deugdelijk ding hebt?

Frankkk

Ongelezen bericht door Frankkk »

Maar Samsung staat niet in jouw rijtje van Philips, Sony of JVC.

Misschien bedoelt Ronald ook dat je alleen bij een budget-winkel een ktv moet kopen als je er verstand van hebt en dat je het anders bij de echte toppers moet houden zoals de door jouw genoemde A-merken.

http://www.kieskeurig.nl/overview2/samsung/tv.htm
Op kieskeurig.nl krijgt geen enkele samsung-tv 4 van de 4 sterren. De meeste 2 en sommige 3.

http://www.kieskeurig.nl/overview2/philips/tv.htm
Philips heeft een wat langer rijtje en hier staan wel meerdere 4 sterren tv's bij.

http://www.kieskeurig.nl/overview2/sony/tv.htm
Bij Sony ook relatief veel 4 sterren.

http://www.kieskeurig.nl/overview2/jvc/tv.htm
JVC ook veel 4 sterren.

ronald g

Helemaal niet kopen bij groot winkel bedrijven. Er zijn nog voldoende speciaal zaken die echt nog wel weten wat service en garantie is. Om het geld hoef je het echt niet te laten. Want een paar euro's meer bij aanschaf en jaren plezier weegt niet op met een koopje en alle toestanden er bij. Vaak zijn er aanbiedingen die het zelfde dan wel goedkoper zijn dan die groot winkel bedrijven. Voordeel is dan ook dat het een officieel product betreft en niet via een container uit verweggistan geímporteert wordt (parallel import ) dus is er een goede garantie. De tv verkoper om de hoek zal ik maar zeggen heeft een goed inzicht en gaat op uw wensen af en splitst u geen troep in de maag.

Ik heb daar zelf ervaring mee.

Ronald.
Laatst gewijzigd door ronald g op 06 apr 2006 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.

ronald g

@ Frank al die tests gaan om prijs kwaliteit verhouding. maar duurzaamheid dat dus weer niet. Ik weet nog goed de de Hema sound en vision als beste koop uit de bus kwam het is wel lang geleden ik denk 1990 maar die dingen kwamen met een half jaar terug en waren ze overleden ook. Ik spreek uit ervaring want ik werkte voor de technische dienst van de Hema. Dus blijf ik er bij dat als er een merk goed uit de bus wil komen ervaringen pas goed kunnen zijn als een toestel door de gebruikers na een jaar of drie een mooi rapport kunnen krijgen. Jammer genoeg zijn dan al de type's niet meer verkrijgbaar.

Ronald.

Frankkk

Ongelezen bericht door Frankkk »

@ronald g: jawel, ik begrijp dat je uit die tests geen conclusies over de duurzaamheid kunt trekken, maar toch lijkt het me dat je met een 4-sterren-tv beter uit bent dan bv. met een 2-sterren tv. Je moet toch ergens je info vandaan halen of in ieder geval beslagen ter ijs de speciaalzaak betreden.

Verder ben ik het eens met je verhaal.

Gesloten