LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GEEN AUTO KOPEN BIJ.

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
rdk67

Re: GEEN AUTO KOPEN BIJ.

Ongelezen bericht door rdk67 »

Dealerplan Waalwijk:
Ik heb hier 2 jaar geleden een auto gekocht, gevonden via Internet. Bij inruil van mijn oude auto zou ik weinig terugkrijgen, ze zijn niet zo happig op inruilers. Staan veel ex-lease auto's, dus vaak dealer-onderhouden. Heb zelf een Ford Focus 1.8 TDDI Ghia sedan gekocht (4 jaar oud, met ca. 160.000km). Natuurlijk eerst een uitgebreide proefrit gemaakt, en tijdens die rit de originele dealer gebeld die in het onderhoudsboekje stond. Was helemaal niets mis met de auto, schadevrij, alle onderhoudsbeurten netjes op tijd gehad. Prima auto, voor een redelijke prijs. Onlangs verkocht na zelf 100.000km vrijwel probleemloos te hebben gereden. Voor mij dus een positieve ervaring met dit bedrijf. Zoals aangegeven, was wel 2 jaar geleden, kan inmiddels achterhaald zijn.

Algemene tip voor mensen die een gebruikte auto zoeken: controleer het kenteken en kijk op RDW.nl hoe lang de auto op naam staat van de verkoper/garage. Kan handig zijn om de verkoper te testen op eerlijkheid, tevens kun je dan inschatten hoe graag hij van de auto af wil (bij garage), dus onderhandelingsruimte qua prijs...

wceend

Ongelezen bericht door wceend »

Recensie om redenen gewijzigd
Laatst gewijzigd door wceend op 23 mar 2007 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.

ankersmit

Ongelezen bericht door ankersmit »

hoe heet de eigenaar van dealerplan,ik heb daar een auto gekocht voor meer dan20.000€ nu is de motor kapot en ik kan ze niet bereiken,in het begin gezegt wat er aan de motor scheelde,en ben ook naar de dealer geweest om dat te bevestigen heb weer naar hun gebeld maar daar hebben ze mij kunnen wijs maken dat niemand gelijk had alleen hun nu ben ik hem elke dag aan het opwachten maar die viezerik komt niet opdagen,van de week een verkoper gezien maar die gaf veel gas toen die mij zag,heb er nu spijt van dat ik hem niet achterna heb gereden.Ik ben echt woedend daarom kan mij iemand een naam geven of nog liever een woon adres.Ik moet 4,500€ terug krijgen,of die tent van hun gaat de lucht in. :D

tito

Ongelezen bericht door tito »

ik heb bij dealerplan een maand geleden ook een auto gekocht van bijna 18000 euro. Na een paar dagen bleek dat de aircopomp kapot is.
Het vervangen van dit ding kost 800 euro!!!
Ik probeer dealerplan nu 10 dagen te bereiken, kansloos.
Ben er zelfs twee keer naartoe gereden en ze zijn gewoon dicht, er staat op de deur dat ze op vakantie zijn. Bij kwikfit(tegenover dealerplan) gevraagd wat er aan de hand is, en ze zeiden dat ze waarschijnlijk problemen hebben met justitie/politie/belasting.
Ik ben vervolgens naar de rdw en politie geweest, en heb daar het adres van de eigenaar gekregen. Dus ik ga een dezer dagen even een bezoekje brengen aan meneer.
meer gegadigden???

ankersmit

Ongelezen bericht door ankersmit »

Zeg Tito,kun je mij dat adres even geven dan gaan we samen een bezoekje brengen.

tito

Ongelezen bericht door tito »

ja hoor, graag zelfs.

het adres is XXX.
onder naam van XXX.

Wat stel je voor....

hooplol

Ongelezen bericht door hooplol »

Hoe is het nu met stippie afgelopen?

...en tito... stoere mannentaal!