Als ik naar de symptomen kijk die je hier opsomt lijkt het erop dat ook hier het aanvoersignaal niet sterk genoeg is.Ook ik regelmatig storingen op mijn prachtige LCD scherm. Blokvorming, streepjes, hangend beeld, geluid weg, beeld stil, geen cartoon network of streepjes. Gelukkig kan ik switschen naar analoog, wat een verademing!
En hoe is het beeld via analoge cai (=centrale antenne inrichting = kabel-tv), met alle ruisonderdrukking en beeldverbetering op je LCD-TV uitgeschakeld? In mijn geval (ik heb hier een sterk signaal) is het beeld vaak beter (behalve op NL1 en NL3).
Voordat je hem terugstuurt kun je misschien nog proberen de box als enige apparaat op de kabel aan te sluiten (alle andere apparaten tijdelijk loskoppelen) en dan eens te kijken. Ik ben niet echt gecharmeerd van de brakke mediaboxen die UPC momenteel gebruikt. Ook geld vragen voor de 'gratis' zenders vind ik lullig.
In ieder geval niet vergeten de box binnen 5 maanden (met ontvangstbevestiging) terug te sturen als hij niet bevalt.