Hallo allemaal, nou ik heb ook een probleem bij Oxxio nou beter gezegd Essent, ik ben verhuisd naar een nieuw adres, en netjes mijn nieuwe beginstanden van mijn Gas en Electra doorgeven aan Essent en ook de eindstanden, enkele maanden later heb ik mij aangemeld bij Oxxio. Dus ik krijg van Oxxio de jaarafrekening van het gas, en ik moet even € 1209,00 bij betalen, en mijn maandelijkse bijdrage wordt dus € 360,00 ik viel dus bijna bewusteloos, en dat nog wel voor een eenpersoons huishouden, en dat verbruikt een gezin nog niet eens.
Ik heb dus naar Oxxio gebeld dat Essent de verkeerde meterstand van het gas heeft doorgegeven, en zij zeiden daar moet je voor bij Essent zijn, dus ik bel Essent op die vertelde mij dat ik bij Oxxio moest zijn, want Oxxio is uw leverancier, dus ik weer naar Oxxio gebeld, zij vertelden mij dat ze mij niet kunnen helpen, ik moest toch bij Essent zijn, want Essent was mijn eerste leverancier, hier op zei Essent van, dat was u niet (heel KATTIG). Ik zal maar niet verder gaan want dit gaat dus 4 of 5 maal over en weer, ik voelde mij dus net als een ping pong balletje.
Uiteindelijk heb ik een formulier gekregen van Oxxio die moest ik maar invullen en het bewijs toevoegen van het wooncontract en overname formulier wat ingevuld is door de opzichter die de Gas en Elektra gatellen heeft ingevuld.
Dus daar ben ik nog mee bezig, en afwachten hoe dit weer verloopt.
Ik krijg hier wel een hart verzakking van, en ze willen dat de Nederlanders graag stopt met roken, nou door deze problemen lukt het mij nog steeds niet
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
.