Gedreven door ergenis
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
meld ik me bij dit forum, in afwachting wat het gaat worden.
Feb. 2006, via een link van planet meld ik me aan voor intternetplusbellen (IPB). Helaas gaat het niet goed en besluit kontakt op te nemen met de helpdesk, geen probleem er is geen aanmelding ontvangen. Geprobeerd via kpn, niet mogelijk zolang u klant bent van Planet.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Afijn na aanmeldingen en afzegging heb ik toch een pakket van KPN/ Planet ontvangen, 2 week geleden aangesloten. Helaas verloor de experiabox elke keer de verbinding, nadat de monteur langs was geweest en de experia heeft vervangen leek het goed, maar toen hij de straat uit was viel opnieuw de verbinding weer.
Ben straks 14 dagen bezig geweest, en nu nog is de verbinding niet optimaal en valt soms nog weg. Ook mis ik een link
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
naar Beheer Telefonie gegevens van planet. Kan dus niet bij mijn gegevens endergelijke, hierdoor loop ik de kans dat ik met een eenmans zaak belangrijke telefoontjes mis en overweeg een rekening te sturen naar Planet, baal verschrikkelijk van hun.