LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Traphekjes

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
vanrooij
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 jun 2005 16:21

Traphekjes

Ongelezen bericht door vanrooij »

Bijzonder herkenbaar dat item over traphekjes. Ik heb er ook al 8 versleten in drie jaar tijd. Volgens mijn bouwmarkt zijn de reserveonderdelen niet aan te slepen :)

Bertens
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 apr 2006 20:53

Re: Traphekjes

Ongelezen bericht door Bertens »

Volgens mij kan de fabrikant het makkelijk oplossen door het pootje aan de onderzijde te vervangen door een wieltje. Het hekje wordt niet te veel op de scharnieren belast, omdat een wieltje al aangeeft dat de montage tot op de grond dient te gebeuren, zodat ook de opening aan de onderzijde klein blijft en de vloerbedekking niet of minder slijt.
DE FABRIKANT HEEFT DIT INMIDDELS IN ONDERZOEK. :lol:
Laatst gewijzigd door Bertens op 12 apr 2006 10:03, 2 keer totaal gewijzigd.

janneman68
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2006 21:07

Re: Traphekjes

Ongelezen bericht door janneman68 »

Ik lees steeds dat het gaat om het type Astor. Ik heb het type Polo, maar die ziet er precies zo uit. Alleen heeft-ie geen pootje om op te rusten. De scharnieren lijken identiek. Weet iemand of over het type Polo ook klachten zijn?

no fear
Berichten: 109
Lid geworden op: 15 mar 2004 21:33

Re: Traphekjes

Ongelezen bericht door no fear »

HOI
IK HEB 2 TRAPHEKJES VAN ASTOR.
HET KOMT GEWOON DOORDAT DE SCHARNIEREN VAN PLASTIC ZIJN.
MIJN ZOONTJE WAS NET EEN JAAR KON IK HEM NOG NET VANGEN OMDAT DAT ROTDING DOOR ZIJN SCHARNIEREN HEEN GING GEVAARLIJK GEWOON.
DAN WIL JE DUS NIEUWE SCHARNIEREN MOET JE ER EEN HELE ZAK MET ONBRUIKBARE DINGEN BIJ KOPEN 5€ PER ZAK BETALEN ZITTEN MAAR 2 SCHARNIEREN IN.
IK HEB 6 MAAL ZON ZAK MOETEN KOPEN A5€

GROETJES NO FEAR

Gesloten