LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Half werkende gebruikersnaam.

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
S. ;-)

Half werkende gebruikersnaam.

Ongelezen bericht door S. ;-) »

Heb een vreemd mankement aan mijn vorige gebruikersnaam S.
Wanneer ik berichten op wilde zoeken van deze naam, door op de naam te klikken zodat je het profiel opent, dan kreeg ik de volgende melding wanneer ik naar alle berichten van S. wilde zoeken:Er zijn geen resultaten die voldoen aan je zoekopdracht.

Probeer zelf maar eens:

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Half werkende gebruikersnaam.

Ongelezen bericht door S. »

Kijk hier ben ik met m'n oude naam, en er zijn geen berichten te achterhalen met deze naam.
Is opzich geen groot drama natuurlijk, het is alleen zo lastig dat ik steeds mijn berichten kwijt was, heb daarom een nieuwe naam aangemaakt.
Een soort identiteitscrisis. :wink:

Nu ben ik gewoon nieuwsgierig hoe of dit kan.
Had ik gewoon teveel berichten geschreven, is die naam te kort ( te weinig tekens) zodat het de forumsoftware naar alle S.- en is gaan zoeken binnen alle berichten.

Wie weet het antwoord, ik dacht; als ergens de kennis is , dan moet die op dit forumonderdeel te vinden zijn.

Gr. S.

degrotegast
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 apr 2006 21:20

Re: Half werkende gebruikersnaam.

Ongelezen bericht door degrotegast »

ik verwacht dat er een minimale input moet zijn voor een gebruikersnaam, dus bijvoorbeeld minimaal 3 karakters.

hij zoekt dan naar zo

als de gebruikersnaam groter is dan 3 karakters dan {

zoek naar oude berichten
}else{ //(dus als de naam niet groter is dan 3 karakters)

geef melding:Er zijn geen resultaten die voldoen aan je zoekopdracht.

}eind

het lijkt me dat het zo werkt.

Gesloten