LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Compleet kosten

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Leo van Doorn
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2006 09:13

Tele2 Compleet kosten

Ongelezen bericht door Leo van Doorn »

Ik lees nergens of je naast de €29,95 voor het abonnement ook nog een bedrag moet betalen voor het gebruik van de KPN lijn. Dus: kost het echt €29,95 of komt er nog iets bij (naast de belkosten uiteraard)
Kan iemand mij dit vertellen?

Gizmo255
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 sep 2005 22:02

Re: Tele2 Compleet kosten

Ongelezen bericht door Gizmo255 »

Je kpn lijntje wordt opgezegt door tele 2. Vanaf dat moment heb je telefoon van tele 2. Maar volgens mij ziet er nouw wel tv bij tele 2. En dat kost 6 maanden €9.95 dat komt er nog bij.

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele2 Compleet kosten

Ongelezen bericht door Consumentt »

Bijkomende kosten bij in zee gaan met Tele2:

De kosten om de helpdesk x maal te bellen waar je installatie pakket blijft

En weer bellen bellen bellen omdat je abo op de aangegeven datum nog niet werkt.

En dan nog bellen bellen bellen voordat je telefoonnummer wordt geporteerd.

Vervolgens moet je iedereen (mobiel) gaan bellen omdat je telefonisch niet bereikbaar bent.

Weer bellen naar de "service"desk tot je een ons weegt omdat je weer wel gebeld wilt kunnen worden.

De gratis maanden hebben ze gelukkig afgeschaft anders kon je weer bellen omdat ze die toch factureren.

Tot slot alle kosten omdat je het spuugzat bent om aan het lijntje, voor de gek gehouden te worden en je het abo wilt opzeggen.
En de kosten om weer bij een andere provider onder de pannen te komen inclusief inporteren bij KPN.

En wat niet in geld uit te drukken is: alle ergernis die je ondertussen hebt gehad

Kortom: ik zou het niet doen dat Teleprut

Mark+Renate
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2006 22:39

Re: Tele2 Compleet kosten

Ongelezen bericht door Mark+Renate »

Ik heb nu voetbal compleet en ik overweeg om tv en telefoon er bij te nemen, maar ze zeggen dat je in 2007 weer opnieuw voor het voetbal moet betalen ( tenminste als tele2 de rechten nog houd). Ik heb echter vorig jaar een contract gesloten voor drie jaar met voetbal. Ze zeggen nu dat je daar geen recht meer op hebt. Je gaat een nieuw contract aan voor twee jaar. Mag dit zomaar? ik hoor graag

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Tele2 Compleet kosten

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Misschien kun je voor het voetbal, het echte voetbal, eens overwegen om naar Italie te verhuizen. Is misschien uiteindelijk goedkoper dan een abonnement bij Tele2, dat pas na maanden werkt.

rovanitel
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 feb 2006 13:36

Re: Tele2 Compleet kosten

Ongelezen bericht door rovanitel »

Hee, Consumentt

Volgens mij ben jij een tele2-ras negatieveling.
Op ieder forum waar ook maar iets van versatel/tele2 te vinden is , ben jij je gal aan het spuien. Jou opmerkingen en reakties zijn hierdoor niet meer betrouwbaar en realistisch.

Gesloten