LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Siematic SL offerte
Siematic SL offerte
Hoi,
Wij hebben een offerte van Siematic van 12500 euro, alleen voor kasten, exclusief montage. Ik zou graag jullie mening hebben of dit een goede offerte is.
Het lijkt mij aan de hoge kant, want eenzelfde soort frontje op een rotpunkt keuken kost ons 5000 euro. Ik weet dat rotpunkt en siematic niet met elkaar te vergelijken is, maar dat het zoveel niet te vergelijken was
Het gaat om het houten front, dat ook op de site staat als er naar produkten -> Stijlen -> minimalisme -> sl wordt genavigeerd. (ik weet niet hoe het heet). Het is een donkerbruik eiken front met relief.
Kasten zijn:
3 x 60 cm hoge kast voor apparaat met 1 lade onder het apparaat
1 x 60 cm hoge kast voor inbouwkoelkast
1 x 60 cm hoge servieskast
2 x hoge kast 30 cm (geen apothekerskast, maar normale kast)
1 x onderkast 60 cm met normale deur
1 x onderkast 60 cm met uittrekdeur
1 x front voor inbouwvaatwasser
2 x 90 cm ladenkast met 2 korflades
3 x 120 cm ladenkast met 2 korflades
Alvast hartelijk dank voor de reacties
Wij hebben een offerte van Siematic van 12500 euro, alleen voor kasten, exclusief montage. Ik zou graag jullie mening hebben of dit een goede offerte is.
Het lijkt mij aan de hoge kant, want eenzelfde soort frontje op een rotpunkt keuken kost ons 5000 euro. Ik weet dat rotpunkt en siematic niet met elkaar te vergelijken is, maar dat het zoveel niet te vergelijken was
Het gaat om het houten front, dat ook op de site staat als er naar produkten -> Stijlen -> minimalisme -> sl wordt genavigeerd. (ik weet niet hoe het heet). Het is een donkerbruik eiken front met relief.
Kasten zijn:
3 x 60 cm hoge kast voor apparaat met 1 lade onder het apparaat
1 x 60 cm hoge kast voor inbouwkoelkast
1 x 60 cm hoge servieskast
2 x hoge kast 30 cm (geen apothekerskast, maar normale kast)
1 x onderkast 60 cm met normale deur
1 x onderkast 60 cm met uittrekdeur
1 x front voor inbouwvaatwasser
2 x 90 cm ladenkast met 2 korflades
3 x 120 cm ladenkast met 2 korflades
Alvast hartelijk dank voor de reacties
Re: Siematic SL offerte
De Siematic SL keuken waar u de offerte van heeft gekregen is van het truffel pine front. dit is een van de duurdere siematic fronten een vergelijkbaar front vind je alleen terug bij Hacker Systemat (verkrijgbaar bij MANDEMAKERS zeer goede ervaring mee)
LET OP:
hacker systemat is niet alleen bij de mandemakers groep te verkrijgen
kijk maar op de site van hacker: www.systemat.de voor een dealer bij je in de buurt.
hacker systemat is niet alleen bij de mandemakers groep te verkrijgen
kijk maar op de site van hacker: www.systemat.de voor een dealer bij je in de buurt.
Dank voor jullie reacties!
Ik ken de Systemat keuken wel en heb hem ook wel eens in het echt gezien. Maar hij haalt het wat mij betreft niet bij die van Siematic
Dus als Siematic dit moet kosten, dat kost het dit . Ik wilde eigenlijk graag weten of de offerte reeel is, of aan de hoge kant. Geen idee wat een Siematic zou moeten kosten nl.
Ik ken de Systemat keuken wel en heb hem ook wel eens in het echt gezien. Maar hij haalt het wat mij betreft niet bij die van Siematic
Dus als Siematic dit moet kosten, dat kost het dit . Ik wilde eigenlijk graag weten of de offerte reeel is, of aan de hoge kant. Geen idee wat een Siematic zou moeten kosten nl.
beste Farang, lees mijn posting over 'mijn ervaring met Siematic Alexandrium' over onze aankoop van een 6006. Ik ben vrij succesvol geweest om erachter te komen of de prijs klopte....
Groeten HunterV
PS
Ik ben dus van mening dat wat je nu betaalt te veel is. (6006 is vergelijkbaar geprijst als SL)
Groeten HunterV
PS
Ik ben dus van mening dat wat je nu betaalt te veel is. (6006 is vergelijkbaar geprijst als SL)
Laatst gewijzigd door HunterV op 15 apr 2006 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi Scara,
Ik vroeg me af, of jij wellicht een mening over de offerte zou kunnen geven? Issie goed, of niet? Mocht je dit lezen dan
Groetjes,
Farang.
P.s. inmiddels heeft iemand eerder in dit topic mij de fontnaam verteld. Het gaat om de SL505, front is truffelpine.
Ik vroeg me af, of jij wellicht een mening over de offerte zou kunnen geven? Issie goed, of niet? Mocht je dit lezen dan
Groetjes,
Farang.
P.s. inmiddels heeft iemand eerder in dit topic mij de fontnaam verteld. Het gaat om de SL505, front is truffelpine.
Laatst gewijzigd door Scara op 06 sep 2007 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Er is ook maar één Scara, toch?
Ik heb wel eens een nep Scara gezien... Scara1
Scara (zonder 1)..Alvast bedankt
Scara (zonder 1)..Alvast bedankt
Laatst gewijzigd door Scara op 06 sep 2007 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi Scara,
Het zijn 7 hoge kasten en 8 onderkasten. (bij de hoge kasten tel je er dan eentje teveel, het staat goed in mijn eerste post )
Groetjes,
Aritha.
Het zijn 7 hoge kasten en 8 onderkasten. (bij de hoge kasten tel je er dan eentje teveel, het staat goed in mijn eerste post )
Groetjes,
Aritha.
Hoi Scara,
Heb je al tijd gehad om te kijken, of ben ik dan heel ongedurig?
Heb je al tijd gehad om te kijken, of ben ik dan heel ongedurig?
Laatst gewijzigd door Scara op 06 sep 2007 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Scala of Scara?.............hoge kasten bedoel ik.
Laatst gewijzigd door Scara op 06 sep 2007 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat denk je? Ben ik er een of niet. niks neps aan.Er is ook maar één Scara, toch?
En wat Siematic betreft, prima keuken, maar niet bij cees in Rotterdam. Sorry, dat wil ik toch wel even zeggen.
Hoi ScaRa ,
Dank je wel voor het uitzoeken! Is onze offerte zeker niet slecht. En ik denk dat we dit ook gewoon gaan doen.
Nog 1 vraagje.. We gaan het blad 'in eigen beheer' bestellen. Nu hebben we gehoord dat bij greeploos van Siematic het blad iets dieper moet zijn dan 60 cm, namelijk 64 centimeter.
Klopt dat?
Dank je wel voor het uitzoeken! Is onze offerte zeker niet slecht. En ik denk dat we dit ook gewoon gaan doen.
Nog 1 vraagje.. We gaan het blad 'in eigen beheer' bestellen. Nu hebben we gehoord dat bij greeploos van Siematic het blad iets dieper moet zijn dan 60 cm, namelijk 64 centimeter.
Klopt dat?
Laatst gewijzigd door Scara op 06 sep 2007 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog 1 vraagje.. waarom een keuken kopen van €12500,- zonder apparaten, alleen kasten (pittig duur) en dan de boel verknoeien door zelf het werkblad te leveren????????????????????????????????Nog 1 vraagje.. We gaan het blad 'in eigen beheer' bestellen. Nu hebben we gehoord dat bij greeploos van Siematic het blad iets dieper moet zijn dan 60 cm, namelijk 64 centimeter.
siematic hebben ze bij keukenhuys de tweede kamer ook weet ik