LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dexia
-
dexia
Even een vraag want ik snap er niks meer van
In juni 2000 heb ik ruim E10.000,= ingelegd bij SpaarSelect,na 5 jaar kon ik dat opnemen.In 2005 heb ik ge-informeerd hoe dat zat,er is toen een medewerker van Dexia bij mij aan huis geweest,die vertelde dat het ongunstig was om er nu uit te stappen.Hij bood me de Duisenberg-regeling aan waar ik ook gebruik van heb gemaakt.Ik heb een brief van Dexia ontvangen waarin staat dat ik E1.030,= bij moet betalen,dat heb ik gedaan ,nu krijg ik vanmiddag een telefoontje van Dexia dat HELEMAAL NIKS terug krijg!Hoe kan dit ?IK verwachtte eerlijk gezegd dat ik nog zo'n E8.000,= terug zou krijgen.Mooi niet dus.Kan ik nu nog stappen ondernemen of ben ik echt al mijn spaargeld kwijt?
als ik een reactie krijg alvast bedankt.
kathleen
In juni 2000 heb ik ruim E10.000,= ingelegd bij SpaarSelect,na 5 jaar kon ik dat opnemen.In 2005 heb ik ge-informeerd hoe dat zat,er is toen een medewerker van Dexia bij mij aan huis geweest,die vertelde dat het ongunstig was om er nu uit te stappen.Hij bood me de Duisenberg-regeling aan waar ik ook gebruik van heb gemaakt.Ik heb een brief van Dexia ontvangen waarin staat dat ik E1.030,= bij moet betalen,dat heb ik gedaan ,nu krijg ik vanmiddag een telefoontje van Dexia dat HELEMAAL NIKS terug krijg!Hoe kan dit ?IK verwachtte eerlijk gezegd dat ik nog zo'n E8.000,= terug zou krijgen.Mooi niet dus.Kan ik nu nog stappen ondernemen of ben ik echt al mijn spaargeld kwijt?
als ik een reactie krijg alvast bedankt.
kathleen
Re: dexia
C v liempt>
Dit is nou Dexia eerst betalen en dan maar zien of je je geld terug krijgt
Bij Dexia verkopen ze je (aandelen ) zonder dat je er voor tekend,mijn vraag wie is nou gek.Dus ik betaal niets aan die bende uit Belgie Dus mensen blijf op je hoeden voor deze lieden als Dexia.En laat je niet gek maken door bepaalde lieden die heel dit forum aan het verzieken zijn.
Dus niet teken voor Dexia ze proberen je straatarm te maken met hun praktijken.En luister naar mensen zoals Ton en Piet,enz
Met grt DEX-AEGO
Dit is nou Dexia eerst betalen en dan maar zien of je je geld terug krijgt
Bij Dexia verkopen ze je (aandelen ) zonder dat je er voor tekend,mijn vraag wie is nou gek.Dus ik betaal niets aan die bende uit Belgie Dus mensen blijf op je hoeden voor deze lieden als Dexia.En laat je niet gek maken door bepaalde lieden die heel dit forum aan het verzieken zijn.
Dus niet teken voor Dexia ze proberen je straatarm te maken met hun praktijken.En luister naar mensen zoals Ton en Piet,enz
Met grt DEX-AEGO
Lijkt me overigens sterk, dat iemand van Dexia bij u aan de deur is geweest. Die durven nauwelijks de straat nog op en sturen alleen maar bergen post.!
Ik hoop dat u het visitekaartje van deze man nog heeft en u doet er verstandig aan spoedig contact te zoeken met een belangenbehartiger voor de nodige uitleg.
Ik hoop dat u het visitekaartje van deze man nog heeft en u doet er verstandig aan spoedig contact te zoeken met een belangenbehartiger voor de nodige uitleg.
-
Dit is mij ook bekend. En ik vraag me werklijk af of dit geen strafbaar feit is.Met een persoonlijke schikking en bij een positieve reactie van Dexia, met als gevolg een geheimhoudingsplicht
Waarom geheimhoudingsplicht? Dat zou ik wel eens willen weten.
Gezien alles wat er gebeurd, lijkt het op onder de mat vegen van fouten die gemaakt zijn. en nooit tot jurisprudentie mogen leiden.
Misschien zou er eens een of andere delegatie van gematigde gedupeerden, die een bepaalde schikking voor ogen heeft, kontakt op kunnen nemen met Dexia, of indien duidelijk herkenbaar, dat Dexia kontakt opneemt met deze delegatie, zodat men dan tot een vergelijk kan komen, deze delegatie zou er dan zeker goed aan doen om het zakelijk te houden en alle persoonlijke wrok door te slikken.Dexia verdomt het om met een REDELIJK voorstel te komen en daarom moeten we er voor knokken.
Niemand wil praten met een stel doorgedraaide fanaten die blijkbaar geen druppeltje water bij de wijn wenst te doen.
Probeer nu eens afstand te nemen van alles wat er gebeurt is en kijk eens zakelijk naar hoe het er nu voorstaat, stop met uitspraken die de tegen partij alleen maar kwaad maakt, doe gewoon eens een redelijk voorstel zonder de ander uit te maken voor weet ik veel, wie weet kom je een stuk verder op deze manier.
Jaja ik weet het, ik draaf door, natuurlijk is dit niet mogelijk, zo vreselijk jammer, maar het kwaad is vrees ik al lang geschiedt.
(sorry voor de taalfouten )
Ik zie dat tijdens het typen van bovenstaand stukje er weer een aantal zaken verwijderd zijn van het forum, dus vergeet het bovenstaande maar.
Als op het forum al alle pogingen tot redelijkheid om zeep geholpen worden....
Het is moeilijk om een posting te plaatsen aangezien we hier duidelijk afhankelijk zijn van de dienstdoende officier bij de TROS.
Jammer, want het leek een beetje de goede kant op te gaan.
We gaan dan maar weer gewoon door op de oude voet, hartelijk dank moderator!
Als op het forum al alle pogingen tot redelijkheid om zeep geholpen worden....
Het is moeilijk om een posting te plaatsen aangezien we hier duidelijk afhankelijk zijn van de dienstdoende officier bij de TROS.
Jammer, want het leek een beetje de goede kant op te gaan.
We gaan dan maar weer gewoon door op de oude voet, hartelijk dank moderator!
Ik denk, dat dexia in de 1e plaats meteen de deur dichtsmeet, door de gekende uitlating van de weer naar Belgie vetrokken manager, daarna nog eens dunnetjes overgedaan door Ben Knuppe.
Er zijn geen gedupeerden. Desondanks hebben we een Aanbod en Coulanceregeling in het leven geroepen voor diegene die problemen heeft met betalen.
Zij die niet betalen zullen hard worden aangepakt.
(althans in woorden van dergelijke strekking)
Ondertussen verloor Dexia c.s. al rechtszaak na rechtszaak.
En tegen die muur lopen we nog steeds op.
Daar kun je toch niet blind voor zijn ?
Er zijn geen gedupeerden. Desondanks hebben we een Aanbod en Coulanceregeling in het leven geroepen voor diegene die problemen heeft met betalen.
Zij die niet betalen zullen hard worden aangepakt.
(althans in woorden van dergelijke strekking)
Ondertussen verloor Dexia c.s. al rechtszaak na rechtszaak.
En tegen die muur lopen we nog steeds op.
Daar kun je toch niet blind voor zijn ?
Laatst gewijzigd door Elias op 14 apr 2006 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.