Hoi,
Ik werd vanavond gebeld, maar ik was net te laat met opnemen. Ik heb geen nummermelding dus luisterde ik wat later mijn voicemail af.
Toen had iemand gesproken in het Engels, dat ik een cruise had gewonnen naar de carribbean. Ik moest een Amerikaans nummer bellen en dan zou ik meer informatie krijgen.
Uiteraard weet ik wel dat je daar niet moet in trappen, en dat je zeker dat nummer niet moet bellen. Maar het zit me niet lekker. Hoe komen ze aan mijn telefoonnummer (helemaal bedrijven in het buitenland), kan het kwaad dat ik mijn voicemail heb afgeluisterd(dat ik nu misschien ergens aangesloten ben, dat nu een mega hoge telefoonrekening krijg). Ik ga morgenochtend zeker even kpn bellen. Vind het heel erg vreemd.
Helaas heb ik het berichtje al verwijderd.
Is er mischien iemand die dit ook heeft gehad?
Groet Bumper
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vakantie gewonnen, dus niet
Re: vakantie gewonnen, dus niet
Ik heb hetzelfde bericht ook gehad op mijn voicemail. Ze hebben je nummer niet maar schakelen gewoon een computer in die elke mogelijke combinatie van 10 cijfers in Nederland gaat afbellen en ja dan komen ze vanzelf een keer bij jou terecht.
Het afluisteren van je voicemail heeft geen enkel effect, je bent nergens op aangesloten en zult ook zeker geen hogere telefoonrekening krijgen als normaal. Je moet gewoon het nummer niet bellen dan is er niets aan de hand.
De KPN zal je exact hetzelfde vertellen.....
Het afluisteren van je voicemail heeft geen enkel effect, je bent nergens op aangesloten en zult ook zeker geen hogere telefoonrekening krijgen als normaal. Je moet gewoon het nummer niet bellen dan is er niets aan de hand.
De KPN zal je exact hetzelfde vertellen.....
Gisteren was het bij mij voor de 2e keer ook weer zo ver Vorigjaar Juli werd ik ook gebeld met de mededeling in het engels dat ik een reis gewonnen had.Net als de vorige keer heb na een paar sec. de verbinding verbroken.
Op de site van opgelicht (www.opgelicht.nl) hebben ze het hier uitgebreid over gehad. Je kan het hele verhaal daar lezen