LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] H.C.C AutocentraleHaarlem C.Q. Europ Car&C.zijn oplichte

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
martin d

H.C.C AutocentraleHaarlem C.Q. Europ Car&C.zijn oplichte

Ongelezen bericht door martin d »

OPGELET,nadat H.C.C. Autocentrale Haarlem C.Q ECC Cruqius mij een (opgepoetst)krot heeft aangesmeert waar na de koop van alles mee mis was zoals teruggedraajde kmstand verrote motor enz. enz.,zag ik op intenet dat hij mijn oude auto een rover met 288000Km bij inlevering, nu aanbiedt met 179000Km op de teler.
Lekker teruggedraajd net als de auto die ik van hun kocht.

Waarschuwing!!! Koop daar Nooit een "auto"!!!

Na de koop willen ze u niet meer helpen en wort je afgesnaudt en weten ze niet meer wat ze belooft hebben.

Gast

Re: H.C.C AutocentraleHaarlem C.Q. Europ Car&C.zijn oplichte

Ongelezen bericht door Gast »

mooi, thanx, ga ik daar ook niet meer heen. :!:

PLASMA
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 mei 2004 22:00

Re: H.C.C AutocentraleHaarlem C.Q. Europ Car&C.zijn oplichte

Ongelezen bericht door PLASMA »

HIER IS HET BEWIJS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Autohandelaar met gezin op de vlucht voor Hells Angels
door Coen Springelkamp
AMSTERDAM - Autohandelaar Pieter Takken (67) van de Haarlemse Auto Centrale (HAC) in Heemstede is met zijn gezin en personeelsleden op de vlucht voor een grote groep criminele ******* en Hells Angels. Volgens Takken zijn de zware jongens door een voormalige partner op hem afgestuurd na een uit de hand gelopen zakelijk conflict.

Niet alleen Takken zelf, maar ook een flink aantal klanten is door de ruzie gedupeerd. Zij kunnen vooralsnog naar hun aanbetaling fluiten. Ook auto's die ter reparatie bij HAC zijn aangeboden, hebben de criminelen volgens Takken ingepikt. Klanten zijn hierdoor voor minimaal 60.000 euro gedupeerd.

Garant

Takken is directeur van de HAC en handelt in tweedehands auto's. Hij stond voor ruim 68.000 euro garant voor zijn neef die een zakelijke transactie was aangegaan met een autohandelaar in Cruquius. "Dat is helemaal geëscaleerd. Die man wil nu 270.000 euro hebben. Omdat ik dat niet wil betalen, heeft hij Hells Angels en ******* op me afgestuurd."

Afgepakt

Volgens Takken stormde het privé-legertje zijn zaak binnen, hebben kentekenbewijzen en auto's afgepakt. "Ze hebben letterlijk mijn zaak overgenomen", aldus Takken. Ook zouden de zware jongens 'autoverkoper' hebben gespeeld. Takken: "Als ik niet mee zou werken zouden ze mijn kleinkind de oren afsnijden en het ongeboren kind van de zeven maanden zwangere vrouw van mijn bedrijfsleider uit haar buik trappen."


Waarschuwing

Om klanten te waarschuwen voorlopig geen zaken te doen met HAC heeft Takken waarschuwingsposters op de ruiten geplakt van het bedrijf aan de Zandvoortselaan. "Maar die spuiten ze ieder keer weer onder." Omdat hij vreest voor zijn leven is hij nu gevlucht. "Ik laat me voorlopig niet meer in Heemstede zien."

Een politiewoordvoerder bevestigt dat Takken aangifte heeft gedaan van bedreiging, maar wil in het belang van het onderzoek niet inhoudelijk reageren.

RCS

Re: H.C.C AutocentraleHaarlem C.Q. Europ Car&C.zijn oplichte

Ongelezen bericht door RCS »

Heb nooit begrepen waarom het terugdraaien van de kilometerteller niet strafbaar is.

Misschien iets te maken met het feit dat een kilometerteller stuk kan gaan en deze dan weer bij nul aanvangt?

Gast

Re: H.C.C AutocentraleHaarlem C.Q. Europ Car&C.zijn oplichte

Ongelezen bericht door Gast »

Geldt inderdaad niet alleen voor deze autohandelaar.Het is bijna overal hetzelfde.Ik heb in het verleden mijn auto's bij een autohandelaar gekocht en elke keer weer kwamen er weer allemaal onnodige kosten bij.Je bent geneigd op het uiterlijk van de auto af te gaan en de gladde verkooppraatjes van de handelaar, maar als je later verhaal wilt halen ivm de gebreken, geeft hij ineens niet thuis.
Je betaalt wel meer bij de dealer, maar je krijgt er toch een hoop voor terug.Een dealer heeft natuurlijk ook veel meer feeling met het merk.
Ligt ook wel aan het merk denk ik.Zelf rijd ik Japans.Staat bekend om de goede service en aflevering.
Een BMW of Mercedesdealer zal zich veel hooghartiger opstellen en weinig bieden aan een gemiddelde klant.Die auto's verkopen zichzelf.
In ieder geval ga ik nooit meer naar zo,n louche handelaar.

PS: Nog een goed voorbeeld
Mijn broer heeft ooit een auto metLPG tank gekocht bij een garage in Overveen.Meteen vanaf de eerste dag waren er mankementen.
Ook bleek dat de gastank niet was goedgekeurd, hetgeen men had verzwegen.De eigenaar wilde er niets aan doen en ook geen geld teruggeven.Zijn vrouw, die kwam informeren werd door hem telefonisch met de dood bedreigd.Uiteindelijk is de politie ingeschakeld, die bemiddeld heeft.Later werd ook duidelijk dat deze man in de gevangenis had gezeten en een strafblad had van hier tot ginder.
Overtuigd??!!!

Gast

Re: H.C.C AutocentraleHaarlem C.Q. Europ Car&C.zijn oplichte

Ongelezen bericht door Gast »

Zeker bij ACC?

Dan heb je ook wel een paar van de beruchtste autohandelaren te pakken. Tip- als de prijs te laag is om waar te zijn is dit waarschijnlijk ook zo.

Kwaliteit heeft zijn prijs maar dat weigeren zeer veel mensen te accepteren op dit forum en ja dan ga je nat.

Gast

Re: H.C.C AutocentraleHaarlem C.Q. Europ Car&C.zijn oplichte

Ongelezen bericht door Gast »

Klopt helemaal.
Voorheen weigerde ik dat te geloven, maar het is wel de waarheid.
Bij een dealer moet je wel meer investeren in de aankoop,maar je krijgt wel een betrouwbare garantie.
Goedkoop blijkt meestal weer duurkoop te zijn in de praktijk.

zorro

Re: H.C.C AutocentraleHaarlem C.Q. Europ Car&C.zijn oplichte

Ongelezen bericht door zorro »

ook ik ben opgelicht door garage bedrijf raadhuis uit almere auto op lesekoop gekocht, de auto was niet gekeurd en daar een boete voorgekregen zou de garage betalen,heb hij nooit gedaan.
kan iemand mij vertellen of een auto verkocht mag worden als hij niet apk gekeurd is.

garagetest.nl
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 jan 2006 20:14

Re: H.C.C AutocentraleHaarlem C.Q. Europ Car&C.zijn oplichte

Ongelezen bericht door garagetest.nl »

ik blaas even het stof van dit topic.

Wie kan me vertellen of ECC überhaubt nog bestaat?


De websites kan ik niet meer bereiken.
Als de tent niet meer bestaat, kan ik daar melding van maken in mijn database. Anders brengt het enkel verwarring.

marijefemke
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 jan 2006 16:48

Re: H.C.C AutocentraleHaarlem C.Q. Europ Car&C.zijn oplichte

Ongelezen bericht door marijefemke »

Volgens mij bestaat ACC Overveen nog. Ik ben er vorige week geweest, maar toen waren ze dicht (tussen kerst en oud&nieuw).

Ik had via AUTOscout een mooie auto daar gezien, maar na deze berichten ga ik dus never nooit meer daar heen.

garagetest.nl
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 jan 2006 20:14

Re: H.C.C AutocentraleHaarlem C.Q. Europ Car&C.zijn oplichte

Ongelezen bericht door garagetest.nl »

ACC bestaat nog ja, maar ik bedoel ECC in Cruquius

WJMKok
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2006 21:16

Re: H.C.C AutocentraleHaarlem C.Q. Europ Car&C.zijn oplichte

Ongelezen bericht door WJMKok »

Kijk ook maar op de site van Autoweek, naar de grote hoeveelheid zeer negatieve meningen over ACC. Ik heb er geen ervaringen mee. WEL met de (gelukkig !!) opgeheven en dus vml. Haarlemse Auto Centrale, ook wel HCC genaamd aan de Zandvoortse Laan 4 in Heemstede, waar sinds kort nu autobedrijf CB resideert (Cornelis Bakker, Zaandam). Met de laatste heb ik geen ervaring. HAC/HCC zijn oplichters met teruggedraaide km tellers en met garantie zelfs niet tot aan maar tot ver VOOR de drempel. Ook nog in Andre van den Toorn's (SBS6) "ramp op de weg" (of hoe heette dat programma), geweest. Wisten zich overal uit te lullen. Kort nadien opgeheven, mogelijk ook door de hierboven beschreven Hells Angels acties ?? Ik zal dr geen traan om laten, om "Ome Piet" en neefje Robert de Vries...

m.h
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 feb 2006 09:02

Re: H.C.C AutocentraleHaarlem C.Q. Europ Car&C.zijn oplichte

Ongelezen bericht door m.h »

HAC/HCC bestaat nog steeds onder een andere naam op een andere lokatie.ze adventeren met NAP en DEKRA..ze zijn nu gevestigd in terapel. 13-6-2006: ze adventeren nog steeds met NAP en DEKRA, o.a. in autotelegraaf .

bmwk100lt
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 okt 2004 15:13

Re: H.C.C AutocentraleHaarlem C.Q. Europ Car&C.zijn oplichte

Ongelezen bericht door bmwk100lt »

garagetest.nl schreef:ik blaas even het stof van dit topic.

Wie kan me vertellen of ECC überhaubt nog bestaat?


De websites kan ik niet meer bereiken.
Als de tent niet meer bestaat, kan ik daar melding van maken in mijn database. Anders brengt het enkel verwarring.
ECC bestaat niet meer, Heb ik en andere gedupeerde door de FIOD laten oprollen.

Ik ben ook vreselijk genaaid daar bij ECC

Nu werkt de Jeroen, verkoper denk ik, vreselijke rotkop bij OELE Occasions in Beverwijk. Ik was daar net. ff proefritje gemaakt. en laten controleren. Oele heeft de Grand Move terug gedraait van 320.000 naar 182.000 km. Verkoper wist van niks natuurlijk. Toen zag ik in eens die Jeroen lopen. Ik weet genoeg.

Ga nooit maar dan Nooit naar OELE Occasions in Beverwijk.

er is bij radar al het een en ander geschreven over Oele. Oplichters 1e klas

Gesloten