LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] veronica en visa

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
cheops
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mar 2006 11:52

veronica en visa

Ongelezen bericht door cheops »

hoi,

ik ben vandaag gebeld dat veronica een speciale aanbieding heeft voor zijn klanten. Een jaar lang gratis een visa card. alle kosten die je maakt worden in rekening gebracht bij veronica. Nu kan ik me niet voorstellen dat er geen addertje onder het gras zit, en heb gevraagd of ze me later in de week willen terug bellen. ik ben nu op zoek naar info. Mocht er geen adder zijn kan ik mooi een hele hoop schulden af betalen op kosten van veronica. mocht je info voor mij hebben dan hoop ik dat je wil reageren.

groet,

cheops

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: veronica en visa

Ongelezen bericht door Jonjo »

Het enigste in dit land dat nog gratis is is ademen.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: veronica en visa

Ongelezen bericht door Bailey »

Het weer is toch ook nog gratis? :)

Cheops, ik denk dat je gigantisch in de maling wordt genomen of er is een poging tot oplichting gedaan. Ze zouden wel gek zijn bij Veronica!!

Theo1980
Berichten: 41
Lid geworden op: 17 okt 2005 21:40

Re: veronica en visa

Ongelezen bericht door Theo1980 »

Wat gratis is, zijn de jaarlijkse kosten die je normaal gesproken maakt om een creditcard te mogen hebben (bij de meeste maatschappijen is dit zo'n 15-30 euro per jaar).
De uitgaven die je met de kaart doet in winkels, op internet etc. zijn uiteraard niet gratis.
Wel heel erg naief om dit te denken....

cheops
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mar 2006 11:52

Re: veronica en visa

Ongelezen bericht door cheops »

ik dacht niet het werd zo verteld overigens ben ik nooit meer terug gebeld

dds
Berichten: 139
Lid geworden op: 14 jul 2005 12:39

Re: veronica en visa

Ongelezen bericht door dds »

@Cheops,

en toch is het zo!!!!!!

Je bent wel een erg naïef persoon als je dat niet zelf door hebt. Of moet ik naÏef gewoon vervangen door erg dom?!?!

cheops
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mar 2006 11:52

Re: veronica en visa

Ongelezen bericht door cheops »

tja al die slimme mensen met hun slimme antwoorden dom en naief zou het geweest zijn als ik er was ingetrapt. maar goed voor flamen zoals jullie noobs doen heb je weinig verstand nodig

Chani
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 jan 2006 18:26

Re: veronica en visa

Ongelezen bericht door Chani »

waarom wordt iemand toch weer meteen voor dom uitgemaakt?
lekker kinderachtig hoor.
okee het is misschien wel waar dat het niet de meest logische gedachtengang is die je kunt hebben, maar om dan iemand meteen te veroordelen. Cheops komt toch hier navraag doen? Nou help hem of haar dan gewoon en hou je oordeel lekker voor je.
waarvoor is deze site nou? Om elkaar te steunen of om elkaar af te zeuren?
liefs

S. ;-)

Re: veronica en visa

Ongelezen bericht door S. ;-) »

En mooi dat Cheops gelijk heeft!!!!


Ik ben ook gebeld, onder het mom van: "u heeft een prijs gewonnen".

S.: "Zo zo, en wat dan?"
Visa: "nou, u mag een jaar lang gebruik maken van een visa- kaart. EEN JAAR LANG".
S.: "Wauw!!!! en wie gaat dat betalen?".
Visa: "Jij, maar voor de peroide van 1 jaar hoef je geen abonnements -kosten te betalen."
S.:"En wat is het voordeel ten opzichte van me ouwe, trouwe pinpas?"
Visa:"Verzekering tegen verlies, diefstal, blaat blaaat blablablabal...........".
S.: "Hmmmmmmm, nou nee, dank u...............ennneeehhh, nog bedankt voor dat dode musje , doei"
......tuut, tuut, tuut

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: veronica en visa

Ongelezen bericht door gerland »

En mooi dat Cheops gelijk heeft!!!!
Cheops mag dan volgens u gelijk hebben, uw verhaal bewijst toch echt het tegendeel

Gesloten