Ik ben vandaag benaderd door een amerikaans reisbureau genaamd aresortweek. Zij bellen met de smoes dat er 100 namen geselecteerd zijn vanuit mijn creditcard maatschappij voor een prachtige aanbieding en dat ik 1 van de gelukkigen ben die ze dit mogen aanbieden. (Ding dong ding dong niet gehoord)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Een vakantie in een van de 3500 vakantieresorts waar ook ter wereld van 3 weken voor de prijs van nog geen € 800,00. Exclusief ticketkosten en taxes. Vrij te besteden binnen de nu komende 24 maanden. Mooie aanbieding toch. Of ik alleen even mijn creditcard gegevens wilde doorgeven. (ding dong ding dong niet gehoord)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ik dommerik heb mijn gegevens doorgegeven en binnen 10 minuten was het bedrag bij de VISA gereserveerd.
Terugbellen met de mededeling dat ik er vanaf wil zien baatte niet. Zij hebben mij namelijk verteld dat deze aanbieding not refundable was. (ook opgenomen op tape)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Met VISA gebeld. Zijn erg vriendelijk maar kunnen deze gereserveerde betaling niet blokkeren of terugdraaien. Zij adviseerden mij wel om het pakketje dat opgestuurd wordt niet te accepteren maar retour te laten sturen naar de afzender.
Ik heb mijn credit card maar geblokkeerd om verder onheil te voorkomen maar ben denk ik wel opgelicht en waarschijnlijk mijn centen kwijt.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Bij VISA vertelden ze me ook dat er formulieren te downloaden zijn op deze site die je kunt gebruiken als verweer tegen de transactie. Heeft iemand hier ervaring mee en kan mij er verder mee helpen.