Met dit Family abonnement heb ik nog nooit storingen en problemen gehad.
Na op 28 februari 2006 gebeld te hebben met de klantenservice, heb ik mij telefonische aangemeld. Ik moest een hele rits met moeilijke vragen doorlopen en het gesprek werd opgenomen.
Hierna even gewacht tot ik een ontvangstbevestiging kreeg. Die kreeg ik niet en na nog een keer gebeld te hebben bleek dat mijn aanmelding verdwenen was
Opnieuw alles aangevraagd en de op mijn orderstatus kreeg ik een verwachte opleveringsdatum van 9 maart 2006 te zien. Dat was wat mij betreft prima en snel.
Halverwege de week veranderde de verwachte opleveringsdatum plotseling naar 22 maart. Dit alles zonder bericht van Tele2 in mijn richting. Toen ik de helpdesk belde vertelde ze me uiteindelijk dat er wat problemen waren en dat de oplevering datum nu gegarandeerd 22 maart 2006 was. Ik kreeg mijn nieuwe modem gelukkig op tijd.
Op 22 maart verdween in de vroege ochtend het Zonnet Familie van de lijn. So far so good dacht ik. De nieuwe modem aangesloten en s'avonds proberen om connectie te maken. Alleen dat werkte niet. De volgende dag maar weer de helpdesk gebeld. Het klopte idd dat ik was afgesloten maar waarom mijn nieuwe verbinding er nog niet was wist hij niet. Ik moest nog maar even wachten. De volgende dag weer de helpdesk gebeld. Ik zat nu al 2 dagen zonder internet.
Nu bleek dat er een fout in de centrale was. Men ging hiermee aan de slag en ik zou door de technische dienst worden teruggebeld.
Na 4 dagen nog maar eens gebeld. De klantenservice ontkende nu dat ze ooit hadden toegezegd dat ik zou worden teruggebeld. Probleem was nog niet boven water en ik moest geduld hebben.
Eind maart veranderde mijn status plotseling naar een verwachte opleverdatum van 10 april 2006. Ook dit alles zonder bericht van Tele2 en op mijn mailtjes aan de klantenservice hoorde ik ook maar niets.
Op 7 april veranderd mijn status weer naar 18 april 2006. Ik zit dan al bijna 1 maand zonder internet.
Het kwalijkste vind ik dat Tele2 je totaal niet op de hoogte houdt. Ze maken afspraken die ze niet na komen, reageren niet meer op mailtjes en je staat hier als consument machteloos.
Want wie gaat er nu zijn abonnement opzeggen?? Niemand want dan duurt het helemaal lang voordat je weer een aansluiting hebt. Ze hebben je dus gewoon goed bij je keel vast.
Het is dus een goed zootje bij Tele2. Ben benieuwd of dit bekend voorkomt ? Voorlopig wacht ik maar af, ik kan toch niets anders doen.
1. 07 april 2006 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) ingepland
2. 31 maart 2006 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) ingepland
3. 17 maart 2006 Een opdracht is verstuurd naar de modem/installatiepartner
4. 09 maart 2006 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) ingepland
5. 09 maart 2006 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) gevalideerd.
6. 09 maart 2006 Versatel heeft de ADSL opdracht correct ontvangen
7. 08 maart 2006 Versatel heeft registratieformulier geaccepteerd
8. 01 maart 2006 Versatel heeft order geregistreerd.
9. 01 maart 2006 De Versatel systemen zijn nog niet klaar voor gebruik.
