LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Levertijd NOKIA 6280
Re: Levertijd NOKIA 6280
Nokia zal hun klanten heus niet vertellen wat er mis is met dit toestel, dit is immers slechte reclame voor hun product en als er tevens via de web winkels word bestel moet er wel via de site worden vermeld dat het toestel bijvoorbeeld *Word verwacht* word dit niet gedaan en niet naar de klanten gecommuniceerd dan is de web winkel idd fout, staat het er wel en de klant besluit toch te bestellen is het toch het probleem van de klant de dealers zijn namelijk ook weer afhankelijk van hun leveranciers en als de leveranciers geen informatie over de levertijd kunnen verstrekken kan de dealer helaas ook geen leverdatum noemen...
THEMASTER------> jij bent voor mij en anderen op dit forum echt niet meer dan een sukkeltje!!!!!
Ongeloofelijk hoe jij jezelf voor paal zet in dit forum.
Ten 1e jij komt niet met nieuwe feiten
2e jij denk dat je er veel verstand van heb, maar weet helemaal nix
3e jij weet de omgangsregels niet op een forum
4e ik heb liever dat je niet meer je aandeeld deeld in dit forum want we hebben nix aan jouw
5e denk maar niet dat er iemand hier bang is om voor je gezicht te staan want je bent gewoon een sukkeltje!
Vast zo'n ventje van 16 die stoer probeert te doen alof hij net 20 is!
BEDANKT VOOR JE HULP!!!!! MAZZL
Ongeloofelijk hoe jij jezelf voor paal zet in dit forum.
Ten 1e jij komt niet met nieuwe feiten
2e jij denk dat je er veel verstand van heb, maar weet helemaal nix
3e jij weet de omgangsregels niet op een forum
4e ik heb liever dat je niet meer je aandeeld deeld in dit forum want we hebben nix aan jouw
5e denk maar niet dat er iemand hier bang is om voor je gezicht te staan want je bent gewoon een sukkeltje!
Vast zo'n ventje van 16 die stoer probeert te doen alof hij net 20 is!
BEDANKT VOOR JE HULP!!!!! MAZZL
Maar even doorgaan op het onderwerp. Schijn dat er in allerlei landen toestellen zijn geleverd met erg veel mankementen. Vandaar waarschijnlijk dat hij in NL uit de verkoop is gehaald. Voordat al die mankementen zijn opgelost, zal het wel een tijdje duren!!! Erg veel geduld hebben dus!
artan00
Als je een vraag stelt kun je antwoorden verwachten.
Dat het antwoord je niet aanstaat, daar kan de poster niets aan doen.
Voordat je van iemand zegt dat ie de omgangsregels op een forum niet weet zou het wel prettig zijn dat je je daar zelf in ieder geval zelf aan houdt en niet begint te schelden e.d. Dan pas heb je recht van spreken.
Daarnaast is het antwoord van TheMaster niet eens zo verkeerd. De verkoper is ten alle tijden aansprakelijk voor de spullen die hij/zij verkoopt en dient dan ook op dit soort dingen aangesproken te worden. De leverancier ( in dit geval de fabrikant ) hoeft dit niet te doen, zij verkopen namelijk NIET.
Ze kunnen er ook voor kiezen om een nieuw te verwachten toestel helemaal niet aan te kondigen, maar gewoon bij beschikbaarheid op de markt te dumpen. Iedereen die dan net een week ervoor een toestel heeft gekocht zonder te weten dat deze nieuwe eraan zou komen is dan de pineut ( en gaat zeuren dat ze dit wel even van te voren hadden willen weten ).
Als je een vraag stelt kun je antwoorden verwachten.
Dat het antwoord je niet aanstaat, daar kan de poster niets aan doen.
Voordat je van iemand zegt dat ie de omgangsregels op een forum niet weet zou het wel prettig zijn dat je je daar zelf in ieder geval zelf aan houdt en niet begint te schelden e.d. Dan pas heb je recht van spreken.
Daarnaast is het antwoord van TheMaster niet eens zo verkeerd. De verkoper is ten alle tijden aansprakelijk voor de spullen die hij/zij verkoopt en dient dan ook op dit soort dingen aangesproken te worden. De leverancier ( in dit geval de fabrikant ) hoeft dit niet te doen, zij verkopen namelijk NIET.
Ze kunnen er ook voor kiezen om een nieuw te verwachten toestel helemaal niet aan te kondigen, maar gewoon bij beschikbaarheid op de markt te dumpen. Iedereen die dan net een week ervoor een toestel heeft gekocht zonder te weten dat deze nieuwe eraan zou komen is dan de pineut ( en gaat zeuren dat ze dit wel even van te voren hadden willen weten ).
Mijn excusses voor mijn woordversprekingen. Ik liet mij even gaan! Sorry. Ben het helemaal met je eens.
-
Waar het nu op neer komt is gewoon dat niemand weet wanneer de telefoon komt en niemand dat ond kan vertellen.
ik heb nokia om een ractie gevraagd mar krijg geen duidelijk antwoordt,
alleen van hij stond voor het 4e kwartaal van 2005 gepland meer weten wij ook niet
dit omdat de mensen die onze mailtjes krijgen ingehuurde bureau's zijn die ook geen specifieke informatie daar over kunnen verschaffen alleen algemene informatie die kunne ze ons geven .
Ik hoop dat het niet te lang gaat duren ik heb ook engelse forums doorgespeurd en heb idd de klachten gelezen dit kwam neer op het uitvallen van de telefoon en stof achter het scherm;
het een lijkt me een software fout van de versie van 'three' de operator in engeland die heeft zijn eigen softwareversie. het lijkt me dus geen maanden duren om dit aan te passen.
het tweede moet ook niet zo moeilijk zijn om op te lossen een kwestie van een rubberen strip tussen de frontjes.
dit klinkt natuurlijk makkelijker dan dat het is maar dit hoeft geen maanden te duren!!!
ik heb nokia om een ractie gevraagd mar krijg geen duidelijk antwoordt,
alleen van hij stond voor het 4e kwartaal van 2005 gepland meer weten wij ook niet
dit omdat de mensen die onze mailtjes krijgen ingehuurde bureau's zijn die ook geen specifieke informatie daar over kunnen verschaffen alleen algemene informatie die kunne ze ons geven .
Ik hoop dat het niet te lang gaat duren ik heb ook engelse forums doorgespeurd en heb idd de klachten gelezen dit kwam neer op het uitvallen van de telefoon en stof achter het scherm;
het een lijkt me een software fout van de versie van 'three' de operator in engeland die heeft zijn eigen softwareversie. het lijkt me dus geen maanden duren om dit aan te passen.
het tweede moet ook niet zo moeilijk zijn om op te lossen een kwestie van een rubberen strip tussen de frontjes.
dit klinkt natuurlijk makkelijker dan dat het is maar dit hoeft geen maanden te duren!!!
Hallo,
Ik heb het zelfde probleem gehad.
Begin maart mijn telefoon besteld. Abbo is wel verlengd maar toestel konden ze even later niet leveren. Ik heb geeist dat de verlenging ongedaan gemaakt werd en dat kon niet volgens de webshop. Ze wouden me een cashback geven van 249€ waar ik niet mee accord ging. Ik heb een cashback geeist van 410€ reeele waarde van het toestel of een nokia 8800 ipv 6280. 4 dagen later was het toestel opeens wel leverbaar. Na 2 dagen gebruik vertoont het toestel al mankementen. Bij aanzetten komt het toestel wel eens in een TEST modus. En vandaag wil het toestel niet eens meer aan. Hij knippert 3 x op het lcd scherm en valt weer uit. Ik ga morgen weer contact opnemen met de webshop en kijken waar het op uitkomt.
Wat jullie discussie betreft is het wettelijk bepaald dat de gene met wie je een aankoopcontract hebt afgesloten verantwoordelijk is voor de nakoming van de koop overeenkomst. In de algemene voorwaarden van de webshop stond ook dat de levertermijn max 30dagen was indien niet op voorraad maar dan hadden ze me daar over moeten inlichten.
Nu hebben ze waarschijnelijk een defect toestel geleverd om me maar even te sussen.
Ik heb het zelfde probleem gehad.
Begin maart mijn telefoon besteld. Abbo is wel verlengd maar toestel konden ze even later niet leveren. Ik heb geeist dat de verlenging ongedaan gemaakt werd en dat kon niet volgens de webshop. Ze wouden me een cashback geven van 249€ waar ik niet mee accord ging. Ik heb een cashback geeist van 410€ reeele waarde van het toestel of een nokia 8800 ipv 6280. 4 dagen later was het toestel opeens wel leverbaar. Na 2 dagen gebruik vertoont het toestel al mankementen. Bij aanzetten komt het toestel wel eens in een TEST modus. En vandaag wil het toestel niet eens meer aan. Hij knippert 3 x op het lcd scherm en valt weer uit. Ik ga morgen weer contact opnemen met de webshop en kijken waar het op uitkomt.
Wat jullie discussie betreft is het wettelijk bepaald dat de gene met wie je een aankoopcontract hebt afgesloten verantwoordelijk is voor de nakoming van de koop overeenkomst. In de algemene voorwaarden van de webshop stond ook dat de levertermijn max 30dagen was indien niet op voorraad maar dan hadden ze me daar over moeten inlichten.
Nu hebben ze waarschijnelijk een defect toestel geleverd om me maar even te sussen.
-
De mensen van de Nokia helplijn zijn allemaal één voor één behulpzaam. jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar deze mensen kunnen er ook niets aan doen dat het toestel mssn een kinderziekte heeft... ten eerste wil ik wedden dat niemand van jullie weet welk type toestel jullie in je bezit heeft... of weet hoe een toestel in elkaar zit, daarmee dat we dankbaar mogen zijn dat er deze mensen van de helplijn er zijn om ons verder te helpen. de levertijden worden niet beslist door de Nokia helplijn maar door finland en zij kunnen hier niet aan doen... dus vooraleer op mensen te kritiseren bekijk jullie zelf eens of jullie het beter zouden kunnen... maarja kritiek is snel gegeven tegenwoordig en als jullie het zelf zogezegd beter weten waarom contacteren jullie dan een helplijn... een tevreden Nokia gebruiker!
Ik denk dat je dat een beetje te hoog van de toren blaast.
Ik heb ondertussen een nokia 6280 black carbon
met symbian 40 software
versie 3.60
die binnen 2 dagen niet meer werkt
meer hoef je niet te weten toch!!
Als jij een mercedes koopt en ten eerste moet je een maand w8en voordat je hem hebt en als je hem krijgt doet hij het ook nog niet eens moet je dan verstand van auto`s hebben om te weten dat de auto niet deugt??
Wat nokia helpdesk betreft, ik heb er ook contact mee gehad via e-mail. 2 a4 vol met woorden die me geen enkel nuttige informatie geven.
Alleen bla bla, kunnen we niets aan doen.
Bla bla blabla, neem contact op met de winkel.
Bla bla blabla, nokia niet aansprakelijk
Bla bla blabla, mocht u nog vragen hebben stel ze gerust.
Stel je een specifieke vraag.....krijg je hetzelfde verhaal.
Nokia mag wel beter z`n best doen voor 420€ per toestel die ze vangen.
Ik heb ondertussen een nokia 6280 black carbon
met symbian 40 software
versie 3.60
die binnen 2 dagen niet meer werkt
meer hoef je niet te weten toch!!
Als jij een mercedes koopt en ten eerste moet je een maand w8en voordat je hem hebt en als je hem krijgt doet hij het ook nog niet eens moet je dan verstand van auto`s hebben om te weten dat de auto niet deugt??
Wat nokia helpdesk betreft, ik heb er ook contact mee gehad via e-mail. 2 a4 vol met woorden die me geen enkel nuttige informatie geven.
Alleen bla bla, kunnen we niets aan doen.
Bla bla blabla, neem contact op met de winkel.
Bla bla blabla, nokia niet aansprakelijk
Bla bla blabla, mocht u nog vragen hebben stel ze gerust.
Stel je een specifieke vraag.....krijg je hetzelfde verhaal.
Nokia mag wel beter z`n best doen voor 420€ per toestel die ze vangen.
-
Ten eerste wil ik wel zeggen dat uw 6280 geen symbian toestel is maar een serie 40 3de generatie... Dit wil al zeggen dat je zelf niet genoeg informatie omtrent het toestel hebt opgezocht... wat ik gewoon wil zeggen is dat je de mensen van die helplijn niet zo moet bekritiseren... ik denk dat al deze mensen het mogelijke doen om ons te helpen, het kan ook zijn bij mercedes dat je een maandag wagen hebt gekocht en daarmee alle problemen van de wereld hebt... dit kan bij alle merken voorvallen die er bestaan dat er met 1bepaald type problemen zijn. Maar binnen enige tijd zullen er een oplossingen bestaan voor deze problemen (nieuwe software ofzo...) en dan is alles weer opgelost en is iedereen tevreden.De mensen van tegenwoordig zijn niet meer tevreden met iets gewoon, ze bekritiseren en verwachten van iedereen van alles en nog wat, nu wil ik diegene dat dit over de helplijn zeggen zelf eens op die plaats willen zien zitten, nog is zien of ze hetzelfde zullen piepen als nu. wat ik nog wil zeggen is dat het niet de fout is van nokia maar van de verdelers/netwerken die de toestellen al aan de klanten verkopen terwijl ze nog niet verkrijgbaar zijn. hieraan kan nokia niets doen...
sorry daar heb je gelijk in, ik heb eerder ergens gelezen dat series 40 een volwassen symbian versie was. blijkbaar was het geen betrouwbare bron. Weer wat geleerd. Maar dan nog moet ik alles van het toestel weten om te bellen, smsèn en surfen?? Het moet niet mijn leven gaan beheersen natuurlijk.
Ik kan me ook best wel in jouw standpunt vinden hoor, begrijp me niet verkeerd. Het feit blijft dat je een nokia toestel hebt en dat de gene die daar achter de balie van de klanten service zit nokia vertegenwoordigt.
Dus hoe dan ook je praat met nokia, hoever zij het uitzoeken ligt natuurlijk bij hun.
Logisch gezien mag zo`n productie fout gewoon niet. Of de druk nou bij providers of winkels ligt, nokia heeft besloten om de toestel te vroeg uit te brengen.
Ik heb mijn toestel al geleverd gekregen en die was binnen 2 dagen stuk. Ik heb dus de hele maand feitelijk geen gebruik kunnen maken met het toestel waarmee mijn abbo verlengd was. Heb maar een ander 2e hands toestel gekocht voorlopig. Er komen dus de hele tijd kosten bij. Even naar service punt rijden. Even toestel verzekerd en aangetekent terug zenden. Het is niet allemaal aan nokia aan te rekenen want de winkel is ook verantwoordelijk maar het feit is dat het allemaal begint met de gebrekkig toestel van Nokia. Ik ga in ieder geval al die kosten wel proberen te verhalen.
Ik kan me ook best wel in jouw standpunt vinden hoor, begrijp me niet verkeerd. Het feit blijft dat je een nokia toestel hebt en dat de gene die daar achter de balie van de klanten service zit nokia vertegenwoordigt.
Dus hoe dan ook je praat met nokia, hoever zij het uitzoeken ligt natuurlijk bij hun.
Logisch gezien mag zo`n productie fout gewoon niet. Of de druk nou bij providers of winkels ligt, nokia heeft besloten om de toestel te vroeg uit te brengen.
Ik heb mijn toestel al geleverd gekregen en die was binnen 2 dagen stuk. Ik heb dus de hele maand feitelijk geen gebruik kunnen maken met het toestel waarmee mijn abbo verlengd was. Heb maar een ander 2e hands toestel gekocht voorlopig. Er komen dus de hele tijd kosten bij. Even naar service punt rijden. Even toestel verzekerd en aangetekent terug zenden. Het is niet allemaal aan nokia aan te rekenen want de winkel is ook verantwoordelijk maar het feit is dat het allemaal begint met de gebrekkig toestel van Nokia. Ik ga in ieder geval al die kosten wel proberen te verhalen.
-
tuurlijk ligt dat enig probleem bij nokia dat geef ik best toe maar je gaat me niet zeggen dat er niemand een fout maakt...
iedereen maakt fouten dag in en dag uit, en het ergste vind ik dat jullie de grootste fout op Nokia steken. We zitten te zagen voor die Nokia 6280, te bellen naar die helplijn om telkens te vragen achter dat toestel wat wil je dan dat die mensen doen ze geven die feedback door naar Nokia dat jullie dat toestel snel willen...
iedereen maakt fouten dag in en dag uit, en het ergste vind ik dat jullie de grootste fout op Nokia steken. We zitten te zagen voor die Nokia 6280, te bellen naar die helplijn om telkens te vragen achter dat toestel wat wil je dan dat die mensen doen ze geven die feedback door naar Nokia dat jullie dat toestel snel willen...