LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kodak Foto Direct Print

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Duikelaartje
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 apr 2006 21:35

Kodak Foto Direct Print

Ongelezen bericht door Duikelaartje »

In februari jl.heb ik een Kodakbetaalkaart van € 10,- bij het Kruidvat
gekocht en gebruikt om foto's af tedrukken op de Kodak Foto Direkt Print.
Vanmorgen, 13 april, wilde ik 4 foto's laten afdrukken. Omdat ik niet wist hoeveel er nog aan tegoed opstond, startte ik de hele procedure. Aan het eind bleek dat ik € 0,78 tekort had. Ik wilde er dus 2 minder en startte opnieuw. Aan het eind van de handelingen bleek dat er ineens niets meer op de kaart stond. Ik sprak de leidinggevende van het Kruidvat hierop aan. Ze was buitengewoon onvriendelijk en zei dat de machine van Kodak was en zij daar geen verantwoordelijkheid voor droeg. Ik kon wel zo veel zeggen. Als ik m'n betaalkaart daar in had gestopt, dan was ik dat geld kwijt.
Maar de procedure was nog niet helemaal afgerond Ze raadde me aan een nieuwe kaart te kopen. Ik deed dat en kocht de goedkoopste kaart, met de gedachte dat ik het resterende bedrag van m'n bestelling dan kon voldoen. Tot mijn grote verbazing en schrik bleek dat ik nu weer het hele bedrag van m'n nieuwe kaart kwijt was en nog € 0,49 moest bijbetalen. De dame van uw filiaal ontrok zich aan alle verantwoordelijkheid en zei dat ik een kaartje met meer tegoed had moeten kopen. Al met al ben ik m'n geld kwijt en ik heb niet één foto.
Conclusie: met de Kodakkaart is het niet na te gaan hoeveel er nog op staat als je hem eerder hebt gebruikt. Steek je hem eenmaal in de machine, dan ben je je geld kwijt. Bovendien is er niemand waar je kan reclameren.

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: Kodak Foto Direct Print

Ongelezen bericht door edmoor »

Niemand?
Heb je de klantenservice van Kodak al geraadpleegd?

Zoja, wat was hun reactie op je verhaal?

Gesloten