Sinds 8 maanden ben ik in het bezit van een asus laptop, in deze 8 maanden is de laptop 3 keer terug geweest naar asus ter reparatie.
Nu is het weer zover, de laptop wil niet meer opstarten omdat er een systeem map mist.
Dit wordt de tweede keer dat de laptop voor deze fout terug gaat, de andere twee keer is ie terug gestuurd omdat ik enorm veel blauwe schermen kreeg, soms wel 3 in 1 uur!
1 keer is het moederbord vervangen maar dit heeft niets geholpen.
Erg veel vertrouwen heb ik niet meer in de laptop dus nou wil ik graag weten wat ik van asus kan "eisen", kan ik bijvoorbeeld eisen dat er een nieuwe wordt geleverd of iets dergelijks?
Wie kan er tips geven over dit onderwerp?
Alvast bedankt,
Bas
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Asus laptop blijft storingen geven
-
FritzTheCat
- Contacteer:
Re: Asus laptop blijft storingen geven
Is de machine daadwerkelijk naar Asus terug gegaan (opgehaald door TPG en weer terug gebracht met TPG) of heb je hem bij de winkel afgegeve?
Het is niet wat je van Asus verwacht namelijk.
Het is niet wat je van Asus verwacht namelijk.
-
MAXIEM
Dag diode,
Jouw vraag heb ik beantwoord op het Consumentenforum.
Vriendelijke groet, Paula.
Jouw vraag heb ik beantwoord op het Consumentenforum.
Vriendelijke groet, Paula.
De laptop is door de TNT opgehaald in opdracht van asus, ik heb hem dus niet naar de winkel gebracht.
Ik hoor inderdaad ook goede verhalen over asus alleen heb ik waarschijnlijk net pech, zal wel op een maandag ochtend in elkaar zijn gezet denk ik
Paula,
Ik heb je reactie gezien op het forum van de consumentenbond, ik heb een idee gegeven waar ik graag van wil weten of het een goede aanpak is.
Bedankt allemaal voor de hulp,
Bas
Ik hoor inderdaad ook goede verhalen over asus alleen heb ik waarschijnlijk net pech, zal wel op een maandag ochtend in elkaar zijn gezet denk ik
Paula,
Ik heb je reactie gezien op het forum van de consumentenbond, ik heb een idee gegeven waar ik graag van wil weten of het een goede aanpak is.
Bedankt allemaal voor de hulp,
Bas