Beste lezers,
Vandaag kreeg ik eenbrief binnen van @home. De prijs wordt verhoogd door toevoegen van enkele zender in het najaar 2005 en in maart 2006.
Als nieuw lid wist ik vooraf hier niets van. Ik heb dan ook enkele vragen gestuurd naar @home:
1. Kunt u mij zomaar verplichten extra te laten betalen voor zenders waar ik niet voor gekozen heb. Alle VPRO zenders en muziekzenders zijn geen van alle zenders waar mijn voorkeur naar uit gaat.
2. Wat als u over enkele maanden weer besluit zenders toe te voegen, ga ik dan weer 1 euro extra betalen? Waar eindigd dit?
3. Wie of wat bepaald welke zenders er toegevoegd worden? Anders wil ik daar ook wel in meebepalen.
Maar wat ik het liefst wil weten van jullie vinden van de verhoging van abonnementsgeld?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verhoging abonnementskosten @home
Re: Verhoging abonnementskosten @home
Beste Jocoos,
Ook ik heb overhoop gelegen met Home.
Ik heb nu tele 2 compleet (39.95 euro per maand)inc. internet, telefonie en alle denkbare tv zenders.
Ik heb toen Essent gemailed dat ik per 1 april geen signaal meer wenste te ontvangen en hebben ze dat per post bevestigd(viel me trouwens nog mee).Maar ik heb nog steeds signaal van hun gniffel
dat betekende dus ook dat de automatische incasso stop zou worden gezet.
Totdat ik een aantal weken geleden via internetbankieren van de postbank weer zag dat ze die 14,59 euro weer hadden afgeschreven voor april.
Ik gelijk teruggeboekt en 5? boze emails naar hun gestuurd had met leesbevestiging maar geen enkele email heb ik een "gelezen"melding van gekregen.
Deze week werd ik wederom verrast op een wel zeer negatieve manier.
Essent stuurde mij een brief met de melding dat ze de automatische incasso geweigerd hadden bij de Postbank(verwondert me niets).
Ik klantenservice gebeld en werd nog bozer toen ik hoorde hoe ze daarop reageerden...pech gehad, excuses en ze zouden de afdeling incasso nog eens informeren.....kun je het voorstellen????
Ook ik heb overhoop gelegen met Home.
Ik heb nu tele 2 compleet (39.95 euro per maand)inc. internet, telefonie en alle denkbare tv zenders.
Ik heb toen Essent gemailed dat ik per 1 april geen signaal meer wenste te ontvangen en hebben ze dat per post bevestigd(viel me trouwens nog mee).Maar ik heb nog steeds signaal van hun gniffel
dat betekende dus ook dat de automatische incasso stop zou worden gezet.
Totdat ik een aantal weken geleden via internetbankieren van de postbank weer zag dat ze die 14,59 euro weer hadden afgeschreven voor april.
Ik gelijk teruggeboekt en 5? boze emails naar hun gestuurd had met leesbevestiging maar geen enkele email heb ik een "gelezen"melding van gekregen.
Deze week werd ik wederom verrast op een wel zeer negatieve manier.
Essent stuurde mij een brief met de melding dat ze de automatische incasso geweigerd hadden bij de Postbank(verwondert me niets).
Ik klantenservice gebeld en werd nog bozer toen ik hoorde hoe ze daarop reageerden...pech gehad, excuses en ze zouden de afdeling incasso nog eens informeren.....kun je het voorstellen????
Re: Verhoging abonnementskosten @home
Wij hebben in februari home digitaal extra genomen de zenderkaart die we toen kregen stonden de zenders die zouden zijn toegevoegd al op aangevinkt dus wij home bellen en zeiden dat we niet van plan waren om een euro meer te gaan betalen voor iets wat we al hadden en wij hebben de keus extra gemaakt omdat die zenders en die prijs ons wel aardig leek maar nu staat in die brief dat tv oranje zazaro tv enzo extra zijn toegevoegd terwijl ons die al werden beloofd toen wij het abonement hebben afgesloten nu hebben wij besloten over te stappen na het basis pakket ook heb ik in die mail het verhaal nog uitgelegd en heb als bijlage mijn zenderkaart ingescand waar die extra zenders al op waren aangevinkt die we nu zogenaamd pas zouden hebben gekregen maja gisteren verstuurd maar nog geen reactie gehad we wachten af maar het blijf nergens op slaan we houden het hier op de hoogte van de reactie van home maar om even te blijven in het radar verhaal een kouwe douche is hier wel op zijn plaats
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 26 apr 2006 13:52
Re: Verhoging abonnementskosten @home
hallo ik heb jullie verhalen zitten lezen hahaha . ik heb ook zo iets maar dan iets anders . ik kreeg en rekening van @home omdat we via hun internet hadden ik zeg hadden want we dachten laten we gewoon maar die maanden voor uit betalen .maar hun leek het een leuk idee om het om te zetten in zo een kastje . een ander klant nummer kreeg ik er ook nog bij cado . maar ik heb dat kastje niet . maar ik heb er wel voor betaald . ik bellen internet liepen we vanaf dec ineens achter ik had gewoon 80 euro aan en kastje betaald en werdt van internet afgesloten. ik krijg nog steeds rekeningen van hun dat ik de achter stand moet betalen maar ik ben gek wie weet wat ik dan weer heb.ik kom van dat spook kastje ook niet af ook .