LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 6 juni gaat nuon energie afsluiten kan ik nog wat doen?
6 juni gaat nuon energie afsluiten kan ik nog wat doen?
hallo allemaal,
mijn broer heeft al meer dan een jaar problemen met de nuon hij had een jaarrekening gehad van 600 euro dat is nu overgedragen naar de deurwaarder en is opgelopen tot 1800 euro. Ik heb meerdere malen contact gehad met ze zonder resultaat. Me broer heeft een uitkering en kan nooit 1800 euro ophoesten voor 6 juni ik heb de deurwaarder gebeld en die zeggen dat ze geen regeling willen niks er moet gewoon betaald worden anders sluiten ze hem af. wat kunnen we hier aan doen en heb gehoord dat als ze hem afsluiten dat daar ook kosten voor worden berekend, kunnen ze dit gewoon doen? hij zit dan zonder electra en gas wie heeft er ervaring hiermee
groetjes
mijn broer heeft al meer dan een jaar problemen met de nuon hij had een jaarrekening gehad van 600 euro dat is nu overgedragen naar de deurwaarder en is opgelopen tot 1800 euro. Ik heb meerdere malen contact gehad met ze zonder resultaat. Me broer heeft een uitkering en kan nooit 1800 euro ophoesten voor 6 juni ik heb de deurwaarder gebeld en die zeggen dat ze geen regeling willen niks er moet gewoon betaald worden anders sluiten ze hem af. wat kunnen we hier aan doen en heb gehoord dat als ze hem afsluiten dat daar ook kosten voor worden berekend, kunnen ze dit gewoon doen? hij zit dan zonder electra en gas wie heeft er ervaring hiermee
groetjes
-
Re: 6 juni gaat nuon energie afsluiten kan ik nog wat doen?
Beste Angel26,
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid is onstaan over uw jaarnota van uw broer.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om samen met u
de kwestie te bespreken.
Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen?
Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid is onstaan over uw jaarnota van uw broer.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om samen met u
de kwestie te bespreken.
Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen?
Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
hallo,
bedankt voor u reactie.
het contractnummer is : 300.358.834.5
Ik weet niet of er een telefoonnummer bekend is bij nuon ja een oud telefoonnummer denk ik.
Hoop gauw van u te horen.
Met vriendelijke groet,
bedankt voor u reactie.
het contractnummer is : 300.358.834.5
Ik weet niet of er een telefoonnummer bekend is bij nuon ja een oud telefoonnummer denk ik.
Hoop gauw van u te horen.
Met vriendelijke groet,
"De medewerker" is altijd erg behulpzaam, en nu ook nog helderziend:
Ik maak uit het bericht op dat iemand een jaarnota moest voldoen van 600 euro en dat ie zijn betalingsverplichting niet is nagekomen.
Meer niet. Daar is niks onduidelijk aan.
Ben erg benieuwd wat uw als medewerker hier nog kunt voor de broer van angel26. Het lijkt me 5 voor (of over?) 12.
Laat nog eens weten of uw hulp hier uitkomst heeft geboden
Waaruit maakt u dit dan op?Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid is onstaan over uw jaarnota van uw broer.
Ik maak uit het bericht op dat iemand een jaarnota moest voldoen van 600 euro en dat ie zijn betalingsverplichting niet is nagekomen.
Ben erg benieuwd wat uw als medewerker hier nog kunt voor de broer van angel26. Het lijkt me 5 voor (of over?) 12.
gerland schreef:
Soms kunnen door omstandigheden van mensen of het onvoldoende in staat zijn om de situatie uit te leggen leiden tot onbevredigende antwoorden van de helpdesk met soms catastrofale gevolgen voor die mensen.
Beste gerland, het leven is iets minder zwart wit dan u het hier voorsteld"De medewerker" is altijd erg behulpzaam, en nu ook nog helderziend:
Quote:
Waaruit maakt u dit dan op?
Soms kunnen door omstandigheden van mensen of het onvoldoende in staat zijn om de situatie uit te leggen leiden tot onbevredigende antwoorden van de helpdesk met soms catastrofale gevolgen voor die mensen.
Puma73, u heeft hierin volkomen gelijk.Dat kan.Soms kunnen door omstandigheden van mensen of het onvoldoende in staat zijn om de situatie uit te leggen leiden tot onbevredigende antwoorden van de helpdesk met soms catastrofale gevolgen voor die mensen.
Dat dit in deze kwestie het geval is, of dat zelfs uit de vraag zou blijken "dat er onduidelijkheid is ontstaan over de jaarnota" is echter louter speculatief.
Ik denk dat ,, De medewerker,, Al meerdere malen heeft bewezen erg waardevol te zijn voor sommige van ons. Hoe hij de situatie nu precies omschrijft is niet zo van belang, Wel dat wij aan hem een eerlijke en goede forumbezoeker hebben die ook nog echt iets kan betekenen ,en dat is meer dan wat van anderen gezegt kan worden.
Joopataa
Joopataa
ik heb nu begrepen dat er niks aan te doen is meer nuon kan niks meer doen omdat het bij de deurwaarder ligt en de deurwaarder die zegt doodleuk nee 1800 euro betalen anders word hij afgesloten. en waar hij die 1800 euro vandaan moet halen dat moet me broer maar uitzoeken. echt moeilijk allemaal en weet nu verder niet meer wat we kunnen doen hieraan.
Hoewel ik best begrip kan opbrengen voor de stiuatie en afsluiten nooit leuk is, Moet mij wel van het hart dat tussen de periode dat de rekening €600.- was en nu dan €1800.- is geworden een heel stuk zit waar er steeds mogelijkheden zijn geweest om een betalingsregeling te treffen. Meestal als een deurwaarder een regeling weigert is dat wegens het niet nakomen van een eerder getroffen regeling.En ja, allemaal moeten we toch wel onze rekeningen op tijd betalen anders is dit de uitkomst Helaas.
Joopataa
Joopataa
Overigens is het misschien wel de moeite waard om een specificatie van die 1800 Euro te krijgen, en misschien hier te posten.
Dat een rekening van 600 Euro (bij niet nakomen van betalinsgverplichting of -regeling) verder gaat oplopen kan iedereen begrijpen, maar 3 x over de kop????
Verdere vragen: hoe lang loopt dit akkevietje al?
Zijn er tussentijds afspraken gemaakt omtrent betalingsregelingen?
Zijn die misschien gedeeltelijk nagekomen?
Dat een rekening van 600 Euro (bij niet nakomen van betalinsgverplichting of -regeling) verder gaat oplopen kan iedereen begrijpen, maar 3 x over de kop????
Verdere vragen: hoe lang loopt dit akkevietje al?
Zijn er tussentijds afspraken gemaakt omtrent betalingsregelingen?
Zijn die misschien gedeeltelijk nagekomen?
@joopataa, gelukkig bent u er één post en drie uur later ook achter, dat "de medewerker" hier slechts valse hoop wekte door meer in een bericht te lezen dan er uit op te maken viel.Ik denk dat ,, De medewerker,, Al meerdere malen heeft bewezen erg waardevol te zijn voor sommige van ons. Hoe hij de situatie nu precies omschrijft is niet zo van belang, Wel dat wij aan hem een eerlijke en goede forumbezoeker hebben die ook nog echt iets kan betekenen ,en dat is meer dan wat van anderen gezegt kan worden.
Dat bedoelde ik te zeggen.
(Aan de goede bedoelingen van "de medewerker" twijfel ik natuurlijk niet, maar dit wekte verwachtingen bij de topicstarter waarvan bij voorbaat vaststond dat ze niet waar gemaakt konden worden)
Angela
geef geen info aan vreemde mensen.
toch gemakkelijk dat jij het contractnummer van je broer weet.
advies : de rekening betalen
geef geen info aan vreemde mensen.
toch gemakkelijk dat jij het contractnummer van je broer weet.
advies : de rekening betalen
gerland, Ik moet je in dit geval gelijk geven. het is niet anders
Joopataa
Joopataa
joopataa, 't is jammer inderdaad.
Vroeger hadden we hier "medewerker" van Nuon.
En die behaalde goede resultaten. En durfde ook eerlijk minder goed nieuws te brengen als daar alle aanleiding voor was. Bovendien ging hij/zij vanuit zijn/haar deskundigheid inhoudelijk in op de zaak. Dat hielp echt.
Tegenwoordig moeten we het doen met "De medewerker".
"De medewerker" begint meestal met de suggestie dat er nog wel iets te regelen valt en vraag vervolgens om de contractgegevens.
Inhoudelijk reageren is er meestal niet bij. In plaats van hulp leidt dit dan menig keer tot extra frustratie en valse hoop bij degene die met een probleem zit.
Bovendien wordt door kiezen van de naam "De medewerker" een link gelegd naar de goede reputatie die "medewerker" heeft opgebouwd. Velen op dit forum zullen dan ook denken dat het om dezelfde persoon gaat.
Bij mijn weten is op dit forum het verdwijnen van "medewerker" (december 2005) en het verschijnen van "De medewerker" (februari 2006) nooit nader toegelicht.
Misschien is het goed als "De medewerker" dit alsnog doet.
Vroeger hadden we hier "medewerker" van Nuon.
En die behaalde goede resultaten. En durfde ook eerlijk minder goed nieuws te brengen als daar alle aanleiding voor was. Bovendien ging hij/zij vanuit zijn/haar deskundigheid inhoudelijk in op de zaak. Dat hielp echt.
Tegenwoordig moeten we het doen met "De medewerker".
"De medewerker" begint meestal met de suggestie dat er nog wel iets te regelen valt en vraag vervolgens om de contractgegevens.
Inhoudelijk reageren is er meestal niet bij. In plaats van hulp leidt dit dan menig keer tot extra frustratie en valse hoop bij degene die met een probleem zit.
Bovendien wordt door kiezen van de naam "De medewerker" een link gelegd naar de goede reputatie die "medewerker" heeft opgebouwd. Velen op dit forum zullen dan ook denken dat het om dezelfde persoon gaat.
Bij mijn weten is op dit forum het verdwijnen van "medewerker" (december 2005) en het verschijnen van "De medewerker" (februari 2006) nooit nader toegelicht.
Misschien is het goed als "De medewerker" dit alsnog doet.
gerland, Ook ik zie nu pas dat we hier met twee verschillende personen te doen hebben ( waarschijnlijk ). ,,Medewerker melde zich op 01-08-2005 op dit forum en bleef tot Dec 2005. Pas op 07-02-2006 verscheen ,,De Medewerker,, en aan de antwoorden te zien spreken wij over iemand heel anders. Vreemd en jammer dat ik ook zelf niet beter heb opgelet en dat terwijl ik onder de naam jurrien en mijn huidige naam al vanaf 2004 hier kom.Ik hoop met jou dat de huidige,, De Medewerker,, antwoord geeft en uitleg ,anders zal ik ZEKER niet meer zeggen dat het vertrouwd is.
Joopataa
Joopataa
Ik heb hier ook een keer mijn probleem uitgelegd mbt Nuon en ik kan zeggen dat ' de medewerker' toen erg behulpzaam was! Ze vraagt inderdaad het contractrekeningnummer en naar aanleiding daarvan belt ze je op! Dit in plaats van hier op het forum uitgebreid te vertellen wat er gedaan kan worden. Misschien dat het daarom lijkt alsof ze valse hoop geeft. Maar alles gebeurt op een erg behulpzame manier! Nogmaals erg bedankt!
Groetjes Shaar.
Groetjes Shaar.
Kijk dat zijn nog eens leuke berichten. Ik had een keer een reaktie gelezen van iemand die goed geholpen was door de medewerker en nu dus nog een tweede.
De medewerker is dus "geen woorden, maar daden" en is dus best te vertrouwen.
De medewerker is dus "geen woorden, maar daden" en is dus best te vertrouwen.
Of dat wat de medewerker hier doet hulpvaardig genoemd moet worden hangt er van af wat er met de hierboven omschreven situatie gebeurt. De medewerker zou een engel moeten zijn om financiële geschillen en onvermogen met elkaar te rijmen.
Eerlijk gezegd heb ik daarin niet zoveel vertrouwen behoudens de medewerker daadwerkelijk het gezicht van NUON wil beschermen en in een zodanige positite verkeert dat hij/zij daadwerkelijk die engel kan spelen.
Eerlijk gezegd heb ik daarin niet zoveel vertrouwen behoudens de medewerker daadwerkelijk het gezicht van NUON wil beschermen en in een zodanige positite verkeert dat hij/zij daadwerkelijk die engel kan spelen.
Hij doet in elk geval minimaal 2 mensen geholpen, heb ik over jou nog nooit gehoord.
Jij kunt alleen losse flidders neerzetten en niet terzake doende opmerkingen
Jij kunt alleen losse flidders neerzetten en niet terzake doende opmerkingen