LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] A.een auto's

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
rhodi
Berichten: 108
Lid geworden op: 29 dec 2003 21:05

A.een auto's

Ongelezen bericht door rhodi »

Is er iemand bekend met Aeen auto's in Barneveld. Zij verkopen nogal exlusive auto's , (Bentley, Astom Martin). Ze verkopen ook Mercedessen, nieuw en gebruikt. Ik ben voornemens om er een gebruikte Mercedes te kopen, ik ken dit bedrijf echter niet.

Iemand goede of slechte ervaringen?

binkie
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 feb 2006 22:01

Re: A.een auto's

Ongelezen bericht door binkie »

Wat ik na een bezoek aan hun website mis is:
- geen informatie over het bedrijf
- bovag garantie ja/neen ??
- vraagprijzen van de auto´s

Ik neig een beetje naar de gedachte dat ze bij Hessing wat overtollige voorraad hebben opgekocht.
Zonder het bedrijf in een negatief daglicht te willen stellen, vraag ik me met zo´n diversiteit aan merken en types af, of er ook evenredig kennis in huis is daarvan.

Maar ja, een bezoek kan natuurlijk nooit kwaad en heb je een bepaald type op het oog, wat zij tegen een scherpe prijs aanbieden, kun je (iets wat ik zelf wel eens heb gedaan) bij een paar andere garages is gaan informeren over zo´n auto. Je komt dan iets beslagener ten ijs.

rhodi
Berichten: 108
Lid geworden op: 29 dec 2003 21:05

Re: A.een auto's

Ongelezen bericht door rhodi »

Ik ga natuurlijk eerst een proefrit maken. Wat me erg opviel was dat je de auto de volgende dag pas terug hoeft te brengen. Ze hebben nog zeer veel vertrouwen in de mensen! Tijdens de proefrit ga ik langs een andere garage en laat de auto eens inspekteren door hen.

Gesloten