| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reclame van SIRE
Reclame van SIRE
Ik heb de reclame van SIRE nu al een aantal keren gezien over interneten. Ik vind het zo grof. Mijn zoontje begint al teksten na te praten ik vind dit echt niet kunnen. Ben benieuwd wat andere mensen hiervan vinden
Re: Reclame van SIRE
Ik kan het wel enigszins met u eens zijn. Hij is inderdaad heel erg grof. Alleen al het taalgebruik van die meid... En ja de jeugd van vandaag te dag vindt zulk soort dingen "kicks" en "cool" en wat dies meer zij.
Maar goed, kent u die reclame van SIRE van dat verkeersongeluk? "Het is hier geen Marokko!". Dat is mijns inziens al bijna racistisch te noemen.
Overheid doe er wat aan!!!
Groetjes.
Maar goed, kent u die reclame van SIRE van dat verkeersongeluk? "Het is hier geen Marokko!". Dat is mijns inziens al bijna racistisch te noemen.
Overheid doe er wat aan!!!
Groetjes.
jah, en het doel van deze reclame is dus aangeven dat dergelijk taalgebruik (en de achterliggende gedachte) niet kan. Dit gebeurd namelijk wel in het echte leven, en nu het in een reclame voorkomt is het ineens schandalig?
-
bodejosm43
Ik ben het met Tienepien eens: het is juist de bedoeling van deze campagne om dit soort taalgebruik aan de kaak te stellen. Maar soms schiet zo'n campagne haar doel voorbij.
-
charlenepower
Ik vind de reclame opzich wel erg goed. Wel erg confronterend, maar wel de realiteit. Ze zetten niet voor niets zo'n actie op. Hopelijk levert het ook nog wat op...
De overheid heeft die nu http://watvooreikelbenjij.nl SIRE is een goed voorbeeld voor ze