hoi Nimmo
ja ik heb gisteren bericht gehad mijn wao word hoger geschat dan het is ik krijn nu voorlopig 35 euro per maand, ik betaalde 36 euro ziekenfonds nu betaal 90 euro.
dat is een verhoging 54 euro - 35 = 19 euro per maand meer op jaar basis is dit 21 euro op jaar basis komje dan uit op 252 euro per jaar.
neem daar bij dat ik mischien hooguit 2 % meer wao krijg dat is voor mij ongeveer 280 euro per jaar brutto .
netto is het ongeveer 17 euro per maand.
19 euro meer kosten - de 17 euro verhoging van mijn uitkereing dat s maar 2 euro maar dan heb ik het nog niet over de verhoging van gas water electra en de prijs verhogingen in de winkel.
dus hoe je het ook went of keert de minima worden er weer de dupe van zet daar tegen over dat mensen die vroeger particulier verzekerd waren nu minder premie hoeven te betalen en ze krijgen ook meer loons verhoging.
En als Balkenende dan zegt dat er niemand in koopkracht achteruit gaat staat hij gwoon te liegen ( wiite boorden criminaliteit).
En we moeten het allemaal maar slikken hij Jan Peter noemt zich een christen democraat?
hij heeft natuurlijk geen klagen met een inkomen van rond de 130,000 euro per jaar.
we leven gelukkig in een vrij land
" maar alleen als je geld heb is die vrijheid niet duur"
een zin uit de tekst van over de muur van Klein Orkest
het zou een goede verkiezings leus zijn voor het CDA
met vriendelijke groeten rene van haarlem
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)