LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.geheugenkopen.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Hannyuit

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door Hannyuit »

Hartelijk dank voor de info.

Ik heb het nummer 088-1230123 gebeld, het blijkt een XOIP nummer te zijn.
Er werd zelfs opgenomen, de bekende smoesjes dat alles geregeld zou worden.

Op de vraag wanneer het geld teruggestort zou worden kreeg ik het antwoord: wat in de uitzending door [Naam verwijderd door Moderator] was beloofd zo omstreeks april.

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat hij de uitzending gewoon gebruikt heeft om nog meer gratis "reklame" voor zijn oplichterstoko te krijgen, we krijgen een 123oplichters klantenkaart voor 10% korting beloofde hij in die uitzending !!!!

Laat hij ons eerst maar de spullen geven die we besteld hebben, of onze geld terug zoals beloofd op hun site !!!

In april zullen we wel de mededeling krijgen dat de BV's failliet zijn verklaard, en dan starten ze weer vrolijk andere BV's op, kan allemaal in ons prachtige rechtstelsel voor oplichters.

Ik houd er nou maar weer even over op, mijn bloeddruk stijgt alweer, en ik wordt er alweer woedend over........

.

rayann

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door rayann »

Ik heb enkele maanden geleden iets besteld via geheugenkopen.nl en na ik besteld had vernam ik dus pas dat het een vreemd bedrijf was. Ik heb toen meteen een mailtje gestuurd om te vragen of ze een mailtje wilden sturen of het geld binnen was, wanneer het pakketje op de post ging etc.

Paar dagen later, eerste mailtje: geld was binnen. Mooi, ben ik dat al kwijt... Paar dagen niks gehoord, ik weer een mailtje gestuurd of het al op de post was, ging de volgende dag op de post. Mooi dacht ik, nu moet het nog bij mij komen. Maar tot mijn grote verbazing, 2 dagen later lag er een pakketje in de brievenbus (niet het meest professioneel ingepakt) van geheugenkopen.nl met daarin de bestelde module. En hij doet het nog ook! :shock:

Kortom: ben ik een van de weinigen die hier geluk mee heeft gehad???

Gesloten