LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] siematic RVS keukenplinten

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
etrip

siematic RVS keukenplinten

Ongelezen bericht door etrip »

Hallo,
We staan op het punt een Siematic keuken te kopen met 8 meter 'normale' plint. Tijdens het doornemen van de uiteindelijke offerte vonden we het wel mooi om de plint te vervangen door een RVS-plint.
De extra kosten bedroegen 640 Euro. Ik vind dat erg veel. Kan dit bedrag kloppen?
mvg Erik

hyperborre

Re: siematic RVS keukenplinten

Ongelezen bericht door hyperborre »

lijkt me voor een RVS plint niet heel erg duur. IS nu eenmaal een duur materiaal. Houdt er wel rekening mee dat wat Siematic RVS noemt, als het om plinten gaat, eigenlijk aluminium is. Ook mooi, maar wijkt wel af van het materiaal van bijvoorbeeld je inbouwapparatuur

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

640 euro voor 8 meter plint?

Aangenomen dat bij de meeste merken de standaard-plint in de prijs meeberekend is betaal je een aardig prijsje.

RVS bij ons circa 20 euro p/m dus 20x8=160 euro. Ik zou even vragen of ze geen foutje gemaakt hebben.

mvg

etrip

Ongelezen bericht door etrip »

maxx
zijn dat dat Siematic prijzen?
mvg Erik

loesjes

Ongelezen bericht door loesjes »

ontzettend zo duur!!!!! 640 euro tjonge jonge

oplichters zijn het....
en als alle siematic leveranciers dat zouden vragen, dan zou ik er wel een plint onder zetten van een ander goed merk wat wel gewoon geprijst is.

Kulta

Ongelezen bericht door Kulta »

640 euro is bijna dezelfde meerprijs als een Watervaste Plint bij Häcker.

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

etrip
Geplaatst op: 24 Apr 2006 12:35 Onderwerp:

maxx
zijn dat dat Siematic prijzen?
mvg Erik
Beste E-trip,

Dat zijn geen SieMatic prijzen maar Format prijzen. Ik kan me niet voorstellen dat andere merken echt veel duurder zullen zijn aangezien het materiaal allemaal hetzelfde is: spaanplaat met een dun laagje metaalfineer.

Ik moet wel even vermelden dat de prijs die ik noemde een meerprijs tov een standaardplint betreft. Als je alleen de plint bestelt is de meterprijs circa 40 euro.

MVG

monteur

Ongelezen bericht door monteur »

Bij siematic zijn deze zo duur tip bestel bij keller zijn mooier en de helft van de prijs nog niet echt goedkoop.

Pfffff

Ongelezen bericht door Pfffff »

Het is ook gewoon rvs look, kost helegaar niets bij het afnemen van een keuken, of het moet voor de 6006 zijn

Gesloten