| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Selexxion keukens
-
Draqu
Selexxion keukens
Is iemand van jullie bekend met het keukenmerk Selexxion?
Zo ja, hoe is de kwaliteit van dit keukenmerk?
Zo ja, hoe is de kwaliteit van dit keukenmerk?
-
bekend met
Re: Selexxion keukens
Selexxion is een handelsnaam puur in commercieel oogpunt oftewel BEFAS (bruynzeel)
befas is idd een sub-merk van bruynzeel, maar wil niet zeggen dat ze in kwaliteit minder zijn. Kijk in je kunt het niet vergelijken met een almat-keuken, maar ik heb er nog niemand over horen klagen. Ja idd ik verkoop befas keukens en doe dat met veel plezier. Tot op heden heb ik nog geen enkele klant terug gehad met klachten
hoe lang verkoop je keukens biggboss, want als je nog nooit een klant terug hebt gehad met klachten verkoop je ook nog niet lang keukens.
neem maar aan hoe goed je het ook (probeert) doet, hoe goed het keukenmerk wel niet is, en ga zo maar door als je een keukenzaak hebt zul je ook altijd te maken hebben met klachten.
ge grond of ongegrond is een tweede maar klachten en of zeur/**** klanten hou je altijd.
neem maar aan hoe goed je het ook (probeert) doet, hoe goed het keukenmerk wel niet is, en ga zo maar door als je een keukenzaak hebt zul je ook altijd te maken hebben met klachten.
ge grond of ongegrond is een tweede maar klachten en of zeur/**** klanten hou je altijd.
ik werk er nu 3 jaar en heb tot op heden nog geen klachten gehad, zal wellicht nog komen
heb voor ik de verkoop in ging, zelf altijd keukens geplaatst dus weet waar zich meestal de problemen voor doen. 9 van de 10 keer ligt toch echt de fout bij de verkoper die iets over het hoofd heeft gezien. Al is het maar een simpel koppelstrookje....weet uit eigen ervaring dat meteen de leverancier de schuld krijgt, maar denkt de verkoper wel overal aan?
Wij verkopen toch ik denk al zo'n jaar of 15 befas alias selexxion keukens, en het is wel een aardig product maar om nou te zeggen dat het altijd foutloos daar gaat. echt niet,
IK ben natuurlijk verwend met hacker, maar ook daar gaat het echt niet altijd foutloos.
Tuurlijk ligt de fout niet altijd bij een fabrikant.
Wij hebben befas, alias selexxion opgenomen omdat ze lekkere korte levertijden hadden en prijstechnisch interessant. ideaal voor projecten.
Maar de korte levertijden zijn inmiddels ook al opgelopen tot 5 weken ( jajajaja ik weet het wel het kan ook met 3 weken maar als je al een simpel steunwandje in je keuken hebt geplant dan mag je echt die 5 weken aanhouden) en prijstechnisch vind ik ze ook echt niet meer zo goedkoop hoor.
een Hacker classic kan er prima naast staan en is kwalitatief stukken beter en veel meer mogelijkheden, en de levertijd is ca. 4 weken, dus nee befas, alias selexxion is leuk, maar neem gerust het vergelijk eens met een hacker classic en je zal je verbazen....
IK ben natuurlijk verwend met hacker, maar ook daar gaat het echt niet altijd foutloos.
Tuurlijk ligt de fout niet altijd bij een fabrikant.
Wij hebben befas, alias selexxion opgenomen omdat ze lekkere korte levertijden hadden en prijstechnisch interessant. ideaal voor projecten.
Maar de korte levertijden zijn inmiddels ook al opgelopen tot 5 weken ( jajajaja ik weet het wel het kan ook met 3 weken maar als je al een simpel steunwandje in je keuken hebt geplant dan mag je echt die 5 weken aanhouden) en prijstechnisch vind ik ze ook echt niet meer zo goedkoop hoor.
een Hacker classic kan er prima naast staan en is kwalitatief stukken beter en veel meer mogelijkheden, en de levertijd is ca. 4 weken, dus nee befas, alias selexxion is leuk, maar neem gerust het vergelijk eens met een hacker classic en je zal je verbazen....
En zo is het maar net...