Wij hebben een offerte van een systemat keuken; benedenkastjes semi-greeploos, bovenkastjes greeploos.
Ik begin nu te twijfelen aan de onderkastjes; is dat semi-greeploos wel mooi? Wij vonden het praktischer, 1 la + 2 korven. De bestekla zit bij volledig greeploos in de korf verborgen toch? Is dat wel handig?
En hoe breed mag een la/korf volgens jullie maximaal zijn om het hanteerbaar te houden; wij moeten straks voor iedere handeling een zeer brede korf uittrekken, gaat dat niet vervelend worden?
Heel veel vragen; hopelijk kan iemand er iets zinnigs over zeggen!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] systemat (semi)greeploos
Re: systemat (semi)greeploos
Bij volledig greeploos hoeft de besteklade perse als binnenlade achter een korfblende te zitten.
Er kunnen ook gewooon 2 lades boven 1 korf worden gepland.
2 korven 1 lade kan inderdaad niet
En wat versta je precies onder semi greeploos?
Greeplijst of ingefreesde greep?
Er kunnen ook gewooon 2 lades boven 1 korf worden gepland.
2 korven 1 lade kan inderdaad niet
En wat versta je precies onder semi greeploos?
Greeplijst of ingefreesde greep?
Het is een häcker keuken, misschien zegt dat genoeg. Ik denk dat je dit soort een greeplijst zou kunnen noemen. Het lijkt op het ouderwetse bruinzeel-systeem uit de jaren '70.
Lijkt me inderdaad greeplijst.
Ook nog hoge of staande kasten gepland?
En de bovenkasten zijn dat klepkasten of kasten met draaideurtjes?
Ook nog hoge of staande kasten gepland?
En de bovenkasten zijn dat klepkasten of kasten met draaideurtjes?
Gepland: een keuken van 3.60m (lades/korven 1.20 - gootsteenkastje 60 - vaatwasser 60 - lades/korven 1.20). Boven: 3 x klepkastjes van 1.20, en volgens mij .039 hoog.
Verder aan de andere kant in een bestaande trapkast: 1 kast voor koelkast + combimagnetron.
Ik zou het liefst beneden ook greeploos willen, maar ik wil niet 2 lades boven elkaar, dan heb ik straks 4 lades wat veel te veel is.
Verder aan de andere kant in een bestaande trapkast: 1 kast voor koelkast + combimagnetron.
Ik zou het liefst beneden ook greeploos willen, maar ik wil niet 2 lades boven elkaar, dan heb ik straks 4 lades wat veel te veel is.