LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neckermann-Reizen rekt bewust klachtafhandeling. ANVR deugt

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.

Mr1
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 apr 2006 14:22

Re: Neckermann-Reizen rekt bewust klachtafhandeling. ANVR deugt

Ongelezen bericht door Mr1 »

Ik ben het geheel met iedereen eens hier in dit topic, maar dan ook iedereen. Want de nederlander wil tegenwoordig ook voor 199 euro eerste range all inclusive ergens zitten en vergeet dan wel eens dat hij dan ook waar voor zijn 199 euro kan krijgen. Maar ik ben het ook eens met de stelling dat touroperators laxer worden.
Dus het mes snijdt altijd aan twee kanten.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Neckermann-Reizen rekt bewust klachtafhandeling. ANVR deugt

Ongelezen bericht door Laurent »

al kost de reis niets, een aanbieding dient te voldoen aan de toegezegde waarden. duur of goedkoop moet niets uitmaken voor de service :D :) :shock:

Nadine
Berichten: 86
Lid geworden op: 31 mei 2006 22:07

Re: Neckermann-Reizen rekt bewust klachtafhandeling. ANVR deugt

Ongelezen bericht door Nadine »

Wanneer u een klacht indiend en het antwoord laat lang op zich wachten, of u ontvangt een antwoord waar u zich niet in kunt vinden en een nieuwe reactie naar de touroperator stuurd (al dan niet via uw reisagent) dan kunt u uw verhaal pro forma indienen bij de geschillen commisie. Dit is geheel gratis en u gaat pas betalen als u uw klacht dadwerkelijk in behandeling laat nemen. Zo bent u nooit te laat met het indienen van uw verhaal.

Zo, nu niet meer zeuren he. :wink:

Gesloten