Er is maar een oplossing
http://www.geschillencommissie.nl/
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Neckermann-Reizen rekt bewust klachtafhandeling. ANVR deugt
-
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 12 aug 2005 19:54
Re: Neckermann-Reizen rekt bewust klachtafhandeling. ANVR deugt
Ik ben het geheel met iedereen eens hier in dit topic, maar dan ook iedereen. Want de nederlander wil tegenwoordig ook voor 199 euro eerste range all inclusive ergens zitten en vergeet dan wel eens dat hij dan ook waar voor zijn 199 euro kan krijgen. Maar ik ben het ook eens met de stelling dat touroperators laxer worden.
Dus het mes snijdt altijd aan twee kanten.
Dus het mes snijdt altijd aan twee kanten.
Re: Neckermann-Reizen rekt bewust klachtafhandeling. ANVR deugt
al kost de reis niets, een aanbieding dient te voldoen aan de toegezegde waarden. duur of goedkoop moet niets uitmaken voor de service
Re: Neckermann-Reizen rekt bewust klachtafhandeling. ANVR deugt
Wanneer u een klacht indiend en het antwoord laat lang op zich wachten, of u ontvangt een antwoord waar u zich niet in kunt vinden en een nieuwe reactie naar de touroperator stuurd (al dan niet via uw reisagent) dan kunt u uw verhaal pro forma indienen bij de geschillen commisie. Dit is geheel gratis en u gaat pas betalen als u uw klacht dadwerkelijk in behandeling laat nemen. Zo bent u nooit te laat met het indienen van uw verhaal.
Zo, nu niet meer zeuren he.
Zo, nu niet meer zeuren he.