LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rbs /comfort card ?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
raregast1
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 apr 2006 02:19

rbs /comfort card ?

Ongelezen bericht door raregast1 »

Ik heb een doorlopend krediet aangevraagd bij de Royal Bank of Scotland en kreeg vervolgens een offerte van Comfort Card.

Na de diverse berichten te hebben gelezen op dit forum, twijfel ik of het wel verstandig is om daar een doorlopend krediet af te sluiten.

De RBS is toch wel een betrouwbare instelling.

Wie heeft hier goede ervaringen mee ?

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: rbs /comfort card ?

Ongelezen bericht door Bailey »

Doe het niet!!! Dankzij o.a. de stommiteiten van hun zit mijn vriend in de problemen!!!

Zijn exvrouw heeft zijn handtekening vervalst om een lening te verkrijgen. RBS/Money Direct heeft, ondanks dat er nog 2 grote leningen geregistreerd stonden (en er dus na toetsting bij BKR nooit een lening had verstrekt mogen worden), de lening wel verstrekt. Betalen deed de ex nooit en na 2 jaar komen ze bij mijn vriend zeuren om geld.

Het contact met RBS loopt erg moeilijk. Na tig zeuren hebben ze eindelijk een kopie van het contract opgestuurd, maar ze wilden niets doorsturen over wanneer, het tijdstip en waar het getekend is. Dat lag ergens in een archief en ze hadden geen zin om het op te vragen. Pas nadat de agente waarbij wij aangifte hebben gedaan heeft gebeld willen ze het gaan opzoeken.

Dus niet doen. Als je echt moet lenen (denk daar eerst eens goed over na) doet dat dan bij een leningverstrekker die beter bekend staat. Ik kan daar geen advies over geven, want op een hele kleine lening na heb ik er geen ervaring mee.

foxman
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 feb 2006 13:20

Re: rbs /comfort card ?

Ongelezen bericht door foxman »

Doe het niet
Wij hebben een paar jaar geleden ook bij ComfortCard een klantenkaart genomen
We betaalden ons helemaal kapot aan rente en bijna niks aan aflossing, ben blij dat ik er vanaf ben
Als je een PL of iets wil ga dan naar een betrouwbare bank

Gesloten