LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] STOP DE POSTCODELOTERIJ !!!!

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: STOP DE POSTCODELOTERIJ !!!!

Ongelezen bericht door NAK »

Dus bij de volgende uitzending zal mogelijk de hr/mw G.E. Tild op kunnen bellen. :lol:

Amsterman
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 apr 2006 18:42

Re: STOP DE POSTCODELOTERIJ !!!!

Ongelezen bericht door Amsterman »

Beste Mensen,

Ik vind de postcodeloterij fantastisch. Bekijk het eens van de andere kant. Het is toch heel slim en je bepaald zelf met hoeveel loten je meedoet en het is nog voor een goed doel ook. En de kans om te winnen is best groot..........

Groetjes een Amsterdammer

macrobody
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 feb 2004 23:11

Re: STOP DE POSTCODELOTERIJ !!!!

Ongelezen bericht door macrobody »

Hoe naïef kun je zijn...
En de kans om te winnen is best groot..........
Heb je het wel eens uitgerekend???
het is nog voor een goed doel ook
Als je het vullen van de zakken van de bedenkers over de rug van de ellende in de wereld een goed doel vind dan heb je gelijk of wat dacht je van het verhogen van de filedruk door nog meer idioten met een gratis auto de weg op te sturen?

tjonge jonge... talpa niveautje hoor...

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: STOP DE POSTCODELOTERIJ !!!!

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Amsterman zegt:
het is nog voor een goed doel ook
.

Als je de BV Vluchtelingenwerk Nederland met droge ogen een goed doel wilt noemen, moet je nodig eens aan je laten sleutelen.
Dit geitenwollensokken gilde is medeverantwoordelijk voor de voortschrijdende verloedering van Nederland.

Amsterman
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 apr 2006 18:42

Re: STOP DE POSTCODELOTERIJ !!!!

Ongelezen bericht door Amsterman »

Joop,

Je hebt gelijk. Vluchtelingenwerk is geen goede organistatie. Ik heb me ooit eens laten verleiden om elke maand 4,50 euro over te maken naar vluchtelingenwerk. Dit deed ik omdat ik overgehaald ben in zo'n winkelstraat. Eigenlijk heb ik hier spijt van en wel om de volgende reden. Het heeft helemaal geen zin om 4,50 euro over te maken omdat ik elke maand voor zo'n 10 euro aan full color drukwerk krijg met bedelbrieven e.d.. Ik ga dit binnenkort dus ook opzeggen.

estherpel
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2006 12:29

Re: STOP DE POSTCODELOTERIJ !!!!

Ongelezen bericht door estherpel »

Ik wordt helemaal gek van de post die je van de Postcode Loterij krijgt.
Ik ben geen lid en wil dat ook niet worden . Ik heb een nee-nee sticker op de brievenbus en krijg de post toch. Aan de "bewoners"van... Ik vind het schandalig dat ze mensen lokken met goede doelen en dan heel Nederland bestoken met post die regelrecht in de prullebak verdwijnt. Zonde vasn het papier. Als je een goed doel wilt steunen geef dan het geld direct en niet via de Postcode Loterij. Zij gebruiken de goede doelen als reclame middel!

Esther

estherpel
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2006 12:29

Re: STOP DE POSTCODELOTERIJ !!!!

Ongelezen bericht door estherpel »

Ik wordt helemaal gek van de post die je van de Postcode Loterij krijgt.
Ik ben geen lid en wil dat ook niet worden . Ik heb een nee-nee sticker op de brievenbus en krijg de post toch. Aan de "bewoners"van... Ik vind het schandalig dat ze mensen lokken met goede doelen en dan heel Nederland bestoken met post die regelrecht in de prullebak verdwijnt. Zonde vasn het papier. Als je een goed doel wilt steunen geef dan het geld direct en niet via de Postcode Loterij. Zij gebruiken de goede doelen als reclame middel!

Esther

Angelic
Berichten: 140
Lid geworden op: 18 aug 2005 08:10

Re: STOP DE POSTCODELOTERIJ !!!!

Ongelezen bericht door Angelic »

Staat er een blonde doos een minuut te wachten voor een deur om te kijken of iemand het open doet. Vervolgens gaat ze vragen waarom ze niet open doen. Ten eerste moet ze eerst aanbellen wil je dat de deur open gaat (bij ons wel de gewoonte)
Kijk, das nou de intentie van het spel. NIET aanbellen en de mensen die kijken en hun eigen voordeur herkennen doen open en winnen zo geld.

Ik zou niet iemand gaan uitmaken voor een domme doos als je het spel niet kent! Muts!!

Even voor de goede orde: ik doe NIET mee met deze loterij en ik werk er niet voor of diens wat meer zij. Maar dit argument vind ik wel erg kort door de bocht.

Gesloten