In maart van dit jaar zijn wij overgestapt van kpn naar home telefonie,vanaf 16 april geen telefoonbereik.we hebben al een paar keer gebelt, met mobiel gebelt de kosten hiervan zijn nu al 40 euro.Op de vraag of home mij niet terug kan bellen zeggen ze nee wij kunnen hier niet bellen.Constant zeggen ze dat ze het probleem op gaan lossen? Maar wij zijn niet de enigen 3 vrienden van ons hebben het zelfde probleem. Wie kan ons helpen wat moeten we doen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] home telefonie
home telefonie
hallo allemaal,
In maart van dit jaar zijn wij overgestapt van kpn naar home telefonie,vanaf 16 april geen telefoonbereik.we hebben al een paar keer gebelt, met mobiel gebelt de kosten hiervan zijn nu al 40 euro.Op de vraag of home mij niet terug kan bellen zeggen ze nee wij kunnen hier niet bellen.Constant zeggen ze dat ze het probleem op gaan lossen? Maar wij zijn niet de enigen 3 vrienden van ons hebben het zelfde probleem. Wie kan ons helpen wat moeten we doen.
In maart van dit jaar zijn wij overgestapt van kpn naar home telefonie,vanaf 16 april geen telefoonbereik.we hebben al een paar keer gebelt, met mobiel gebelt de kosten hiervan zijn nu al 40 euro.Op de vraag of home mij niet terug kan bellen zeggen ze nee wij kunnen hier niet bellen.Constant zeggen ze dat ze het probleem op gaan lossen? Maar wij zijn niet de enigen 3 vrienden van ons hebben het zelfde probleem. Wie kan ons helpen wat moeten we doen.
Re: home telefonie
Kijk eens bij de 4 bladzijden van @Home klachten dan weet je dat je lang niet de enige bent......
Re: home telefonie
Een maand home telefonie:
-vanaf begin diverse netnummers in de provincie zeeland onbereikbaar
(altijd bezettoon).
Helpdesk "dit hebben we nog nooit meegemaakt, dat een compleet netnummer niet werkt, ligt waarschijnlijk aan routering..reset na het weekend uw modem"
Werkt niet, inmiddels 2x gemaild, uiteraard nog geen antwoord.
Probleem duurt nu 4 weken, wacht vooralsnog geduldig af..
-vanaf begin diverse netnummers in de provincie zeeland onbereikbaar
(altijd bezettoon).
Helpdesk "dit hebben we nog nooit meegemaakt, dat een compleet netnummer niet werkt, ligt waarschijnlijk aan routering..reset na het weekend uw modem"
Werkt niet, inmiddels 2x gemaild, uiteraard nog geen antwoord.
Probleem duurt nu 4 weken, wacht vooralsnog geduldig af..
-
Middelkamp
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 30 apr 2006 11:46
Re: home telefonie
Ook wij hebben nu al een week geen telefoon meer!!
Sinds 12 april overgestapt naar @home en dit is het ergste wat je kan overkomen!!!
Net als iedereen worden we behandeld als een speelbal zonder enige rechten met alleen maar plichten!!
Maar leuk dat ook jullie op dit forum staan,maar doet tros radar hier dan helemaal niets mee???
WIE WIL ZICH SAMEN MET ONS INZETTEN OM EEN GERECHTELIJKE PROCEDURE TEGEN @home te starten!!!
ZE MOETEN TOCH WETTELIJK VERPLICHTGESTELD WORDEN OM DE DIENSTEN DIE WIJ BETALEN OOK TE LEVEREN!!!
ZE WORDEN OOK NIET RIJK VAN DE ABONEMENTSKOSTEN MAAR VAN DE TELEFOONTJES DIE ZE UREN IN DE WACHT ZETTEN BIJ DE KLANTENSERVISE EN STORINGSMELDINGEN!!!
dus LATEN WE samen een daad stellen en @HOME AANPAKKEN!!!!
VR> GR> FAM>MIDDELKAMP
