LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Diely
Berichten: 18
Lid geworden op: 30 mar 2006 21:40

Re: honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Ongelezen bericht door Diely »

Getekend!

doeja
Berichten: 60
Lid geworden op: 25 mar 2006 15:31

Re: honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Ongelezen bericht door doeja »

heel klein stukje gekeken :( :( gelijk getekend!!

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Wel eens gedacht aan die kreeften die hier in het kokende water worden gegooid en die levende paling die in zand/zaagsel ligt te wachten tot het dier kapot gaat, aan die mestkalveren in veel te kleinen boxen zodat het dier ahw in zes weken vastgroeit tot een slachtrijp dier, enz enz enz ??? Waar gebeurt dit alles, juist ja bij jullie om de hoek stelletje hypocrieten :shock: Liever tekenen hier vanachter je computer dan is het geweten weer gesust dan ter plaatse[ hier dus] actie ondernemen.

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Ongelezen bericht door showgirl »

je hebt helemaal gelijk, in nederland is ook dierenleed zat!
zo kennen we nog wel veel meer voorbeelden, maar er staat toch geen straf op om even te tekenen?
als die ene naam nou ''iets'' kan doen, waarom dan niet?
of moet je niet tekenen omdat er in nederland al genoeg leed is...
ja, dat is ook zo, maar die redenering is wel heel krom.
hoeveel mensen doneren hier 50 eurocent in de pot van de dierenbescherming in plaats van echt iets te doen, ook ruim voldoende..
ook hun geweten is voor die 50 cent gesust.
en hoeveel mensen gaan er speciaal op dierendag een diertje kopen in het asiel :shock:
das net zo goed hypocriet.

doeja
Berichten: 60
Lid geworden op: 25 mar 2006 15:31

Re: honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Ongelezen bericht door doeja »

waarom is er her nou altijd commentaar????? :roll: :roll:
je weet helemaal niet wat voor actie's ik hier in nederland onderneem ...
tjonge jonge zeg wat zitten er hier een stelletje zeikstralen op dit forum.

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

De grootste zeikstraal ben jij door zulke walgelijke filmpjes op internet te zetten.

doeja
Berichten: 60
Lid geworden op: 25 mar 2006 15:31

Re: honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Ongelezen bericht door doeja »

welke walgelijke filmpjes??? god, god zeg, als mensen dit nou willen plaatsen........ niemand verplicht jou om ernaar te kijken hoor........, als jij er niets mee wil waarom reageer je dan......... Ik ga mijn tijd niet stoppen in weer een discussie met zo'n hersenloze..... ik heb wel betere dingen te doen

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Hou me ten goede; ik heb absoluut niets tegen het tekenen voor dat soort dingen maar ik vind het verkeerd om daarvoor wel een aktie te ontketenen en niet naar onze eigen nederlandse misstanden te kijken.
Meer kippen, meer varkens dan dat er nederlanders zijn.
Varkens die in de bloedhitte, vaak zonder water, in één ruk naar Italië worden gereden, daar geslacht worden en als "parmaham"terug komt naar nederland.
Waar een kippentransport veel dode kippen oplevert nog voordat deze de slachterij hebben bereikt.
De kippen in de bio-industrie, gevoerd met vermalen rotzooi w.o. kippen,veren,vismeel en een stoot antibiotica waardoor de resistentie van bacteriën tegen antibioica dat medicijn ook voor ons binnnenkort niet eens meer gebruikt kan worden.
Waarbij het met de koeien hard diezelfde kant opgaat!!
Vogelgriep, varkenspest en gekke koeienziekte !!!
Leren wij nu niets??

Kijk, daarom relativeer ik.
Ik kan het leed van de hele wereld niet op mijn nek nemen.
Kan alleen een kleine bijdrage leveren door heel bewust mijn etenswaar te kiezen en lid te zijn van een organistaie waarvan ik vind dat die organisatie mijn steun het meeste verdient.
En daar moet ik een keuze in maken aan de hand van mijn portemonnaie.

U dient bij uzelf na te gaan welke politieke partijen aan dit soort uitwassen het meest schuldig zijn!
Binnenkort komen er verkiezingen waarbij weliswaar u voor een moeilijke keuze staat maar waarbij een aantal partijen toch voor de mens die zich dat alles aantrekt wat er met dieren zoal gebeurt duidelijk verantwoordelijk zijn.

Akties om het ellendige gesleep van levende dieren over de hele wereld aan banden te leggen?
Daar teken ik onmiddelijk voor!
Niet alleen voor het dier zelf maar ook voor mijn medemens en vooral voor mijn volgende generatie!

bullenmamma
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2006 01:19

Re: honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Ongelezen bericht door bullenmamma »

Aaaaah dit is zo ziek,ik heb een klein stukje gezien ik ben er kotsziek van. Wat een pijn om levend gevild te worden, en waarom ? Sla zo'n dier in godsnaam eerst zn kop in en ga dan de huid eraf trekken als het zo nodig moet. Waarom doen ze dat niet ?


En relativeren ? DIT relativeren ? Wat valt er te relativeren ? dat er in Nederland ook dierenleed is weet iedereen, maar dat heft dit leed niet op. De manier waarop deze dieren dood gemarteld worden slaat nergens op. ZIEK !!

jacob11
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 mei 2006 15:55

Re: honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Ongelezen bericht door jacob11 »

kan iemand mij vertellen waar ik moet tekenen.


jacob11
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 mei 2006 15:55

Re: honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Ongelezen bericht door jacob11 »

Ja het enigste wat we nog kunnen doen stem op de
PARTY VOOR DIEREN>>>> voor 20 zetels en dan kijken of ze het waar kunnen maken..
want van die andere partijen word je toch alleen maar kaal geplukt.die kijken alleen maar hoe ze je geld uit je zak kunnen halen...

tessa22
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2006 10:53

Re: honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Ongelezen bericht door tessa22 »

en die miljoenen varkens/koeien/kippen dan in Nederland.... kan je 1 vertellen en dat is dat deze beesten ook niet gezellig een spuitje krijgen hoor...... 1 gegil daar op de slachterij..... waar ook een hoop mensen niet aan denken zijn bijv. de vissen die wij vangen.... wordt ook levend de graat eruit getrokken en kop eraf gehakt...

Wij verklaren China voor gek en China verklaart ons voor gek dat we koeien etc... eten...

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Als we nu eens wereldwijd laten zien dat wij een ontwikkeld en beschaafd (ahum) zoogdier zijn en goed met onze mede-dieren om kunnen gaan? En als we nu zelf eens wat minder gaan fokken? Zal het dan wat beter worden? Want er wordt overal ingegrepen in de natuur omdat er zogenaamd teveel van een bepaald soort zou zijn (vossen, zeehonden, etc), maar ondertussen groeit het aantal mensen lekker door....

Emily*
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2006 14:05

Re: honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Ongelezen bericht door Emily* »

Heej ik weet niet waar ik moet tekenen wil het wel graag want

dit is echt vreselijk!

backman
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 okt 2005 11:29

Re: honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Ongelezen bericht door backman »

ik heb ook getekend nu
word echt misselijk van dat soort beesten
zou dit graag met die beesten willen doen wat hun met die dieren doen :evil: [/b]

backman
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 okt 2005 11:29

Re: honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Ongelezen bericht door backman »

emely gewoon op reageren drukken en dan je w8woord en schrijven maar

Hond2
Berichten: 129
Lid geworden op: 31 aug 2005 13:28

Re: honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Ongelezen bericht door Hond2 »

Nou mensen,bekijk dit dan maar eens!Je maag draait er van om!
http://www.vkmag.com/magazine/comments/7063

SuMu
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 mei 2006 12:49

Re: honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Ongelezen bericht door SuMu »

Ik teken alle petities tegen dierenleed, of het nu Nederland betreft of het buitenland. Weten dat er wrede en onnodige martelpraktijken gebeuren betreffende dieren en er niets van zeggen of er niets tegen doen, maakt je net zo schuldig als degenen die dit doen. Men kan ook op een respectvolle manier met dieren omgaan. Jij, als mens wilt toch ook een verdoving voordat je geopereerd wordt? Eet je een dier, dan dien je voor een dierwaardige verzorging te zorgen en een pijnloze dood. Het zal nog wel een lange tijd duren voordat de mensheid overal op een beschaafde manier met elkaar en andere wezens om zal gaan. Onze stem voor een beschaafdere toekomst is onmisbaar en daarom zal ik als mens altijd spreken wanneer er onrecht wordt aangedaan tegen mens en dier.

christina312
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mei 2006 20:56

Re: honden en katten die gemarteld en gedood worden,

Ongelezen bericht door christina312 »

Wat een klootzakken daar!Geef mij die knuppel ff dan sla ik die kloothommels ff dood.En dat meen ik hoor.hoe kan iemand zooooo'''wreed zijn tegen een diertje????Ze kunnen nioets terug doen.De dieren vertrouwen op eenpersoon en dan slaan ze ze maar dood.Jeezusss.waar moet dat heen?????????????????Ik kan wel huilen en dat doe ik ook in mijn hoofd.Ik tejken graag hier voor!!!

Waar kan ik dit doen??
groetjes van Christine en Eric

Gesloten