Last van MOVIEPASS!
Onderstaand file-tje zoeken en verwijderen.
notify.exe
Bijvoorbeeld:
C:\Program Files\notify\notify.exe
C:\Program Files\fsupport\notify.exe
En onderstaande ook nog even lezen!
Op het moment dat de License Manager van Moviepass actief was. HET IRRITANTE POP UP SCHERM! Kon ik via Windows Taakbeheer (ctr alt del) zien dat er een vage toepassing actief was. Ik selecteerde deze toepassing en klikte rechtermuisknop en koos "ga naar proces". Het proces wat geselecteerd stond was bij mij notify.exe. Via de zoekfunctie van Windows zocht ik naar het bestand notify.exe. Ik selecteerde notify.exe, klikte rechtermuisknop en koos "bijbehorende map openen". Daar zag ik in een map genaamd fsupport de losse bestanden staan; het meisje, het muziekje, 3day trial logo enz. Na het verwijderen van deze map was het probleem verholpen. Tenminste ik was van dat irritante pop up scherm af!
Overigens tot nu toe wist ik niet dat notify.exe iets met de License Manager te maken had. Omdat ik bij dergelijke problemen ook altijd via het configuratiescherm de categorie Software raadpleeg zag ik License Manager in de lijst staan. Toen ik dat vervolgens probeerde te verwijderen werd ik geredirect naar de terms page van moviepass. Ik kon de License Manager hier dus niet verwijderen.
Na wat gegoogle probeerde ik msconfig (start, uitvoeren, intypen msconfig, op ok klikken) en ging naar het tabblad “opstarten”. Daar zag ik License Manager weer staan en ook het pad waar het bestand zich bevond. Bij mij c:\Program Files\License_Manager\. Ik ging naar die map en klikte rechtermuisknop en koos verwijderen. Ik kreeg de melding dat ik het bestand niet kon verwijderen omdat er andere toepassingen actief waren die het bestand (License Manager) gebruikten. Via Windows Taakbeheer tabblad processen heb ik een aantal vage processen beëindigd. Daarna kon ik de map License Manager wel verwijderen.
Hierna ging ik terug naar het configuratie scherm categorie Software en probeerde nogmaals License Manager te verwijderen. En dat lukte nu ook.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Moviepass
Re: Moviepass
Heb het bericht van Glen opgevolgd en ben het irritante pop up van moviepass kwijt. Alleen bij mij was het bestand [notifier.exe]. Het bestand heeft dus niet bij iedereen dezelfde naam. Alleen het bestand License manager kan ik nog niet wegkrijgen. De vage processen die je moet uitschakelen in taakbeheer hebben die een bepaalde naam of is het gokken????