LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eliza was here

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
patje25
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 aug 2005 22:40

Eliza was here

Ongelezen bericht door patje25 »

Hallo,

Afgelopen donderdag hebben wij via elizawashere.nl een reis naar Portugal geboekt.

Zijn er mensen die ook wel eens via deze instantie op vakantie zijn geweest en wat waren jullie ervaringen.

Mijn ervaring is tot nu toe dat het allemaal netjes geregeld is

Gr. Patricia

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Eliza was here

Ongelezen bericht door hharteman »

Volgens mij vallen ze onder de Corendon groep.

Mr1
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 apr 2006 14:22

Re: Eliza was here

Ongelezen bericht door Mr1 »

Klopt, is onderdeel van Corendon

Pharan
Berichten: 68
Lid geworden op: 20 jan 2006 18:02

Re: Eliza was here

Ongelezen bericht door Pharan »

Nou, volgens mij hoort het bij de travel trex groep...voorheen suntrex / snowtrex....nu Jiba

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Eliza was here

Ongelezen bericht door hharteman »

Volgens mij hoort Jiba ook bij Corendon net als Ferio en gomundo.
Is allemaal een pot nat.
Kan me tenminste niet aan die indrukken ontrekken als ik die websites bekijk.

mrNobody
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 apr 2006 16:20

Re: Eliza was here

Ongelezen bericht door mrNobody »

Jiba behoort NIET tot Corendon. Corendon is een Turks/Duits gelieerde touroperator. Eliza was Here is een onderdeel van Jiba voorheen Suntrex. Een direct seller.

Pharan
Berichten: 68
Lid geworden op: 20 jan 2006 18:02

Re: Eliza was here

Ongelezen bericht door Pharan »

Ferio is onderdeel van Bizz Travel

Rogier Hulshof
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mei 2006 19:42

Re: Eliza was here

Ongelezen bericht door Rogier Hulshof »

Hoi Patricia,
wij zijn 1,5 jaar geleden met Eliza naar Portugal geweest. Huis van de Vlinders, bij Loule. Het was helemaal fantastisch! We kunnen dit zeker aanraden! Alles was goed geregeld en op de locatie zijn we heel gastvrij ontvangen. De huisjes waren heel mooi en rustig, en het zwembad heerlijk. Het uitzicht fantastisch! We werden opgehaald van het vliegveld, geholpen met de autohuur en achter elkaar aan naar de huisjes gereden. In ons huisje brandden de kaarsjes en stond een flesje wijn koud, wat een goed begin van de vakantie!
De auto heb je wel nodig, want er is weinig in de buurt. Maar dan ontdek je juist de leuke strandjes en dorpjes. Zijn ook een dag naar Lissabon geweest, ook een aanrader!
Eliza heeft kleinschalige en byzondere accomodaties. We zullen zeker nog een keer bij hun boeken. Gemak/comfort en tegelijkertijd wel cultuur en avontuur. Perfect voor een weekje weg. Als je naar het Huis van de vlinders gaat, heb je zeker weten een geslaagde vakantie!
Veel plezier!

Danielle3
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 nov 2005 08:53

Re: Eliza was here

Ongelezen bericht door Danielle3 »

Als ik die plaatjes altijd zie op de website, dan heb ik wel weer zin in vakantie, wat ziet het er verschrikkelijk mooi uit!

Jiba is van Travel Trex, Ferio van Bizztravel, Corendon van Corendon International Travel en Eliza is ook van Travel Trex.

Gesloten